Bomba by byla uvnitř toho tomografu udělat crash test a sledovat to ve slowmotion. I s borcením lidí uvnitř :-DB-]
si psychopat, normalneho to nenapadne
Akademická teorie pěkná, proč ne, jistě zajímavé odvětví. Nicméně v době sližování náladů a lhaní automobilek (zejména jůndaj) je to skoro jedno. Stejně místo výztuhy dostanete kousíček nejlevnějšího plechu starejte se sami. Šlo by udělat, víme jak, ale nikdo to nechce zaplatit, v tom je problém. Pasivní bezpečnost nyní nijak výrazně kupředu nejde, nyní se hodně pracuje na té aktivní (různé pre-kolozní systémy atd).
SKODA fabiam, oktaviam predosla, rooomster 4 zhviezdicky !!!!!!!!!!!!!!!Co sa navazate do hyundai?
Pasivní i aktivní bezpečnost jde stále kupředu společně s emisemi. To vše na úkor spolehlivosti a výdrže. Automobilky zajímá hlavně to, aby jejich automobily měly 5 hvězdiček v hodnocení Euro NCAP, plnily emisní normy a rozsypaly se "den po záruce". Bohužel.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.