Nevidím problém v tom,že když se sníží průjezd kamionů přes ČR o míň než se přdpokládá,aby se mýto zdražilo... třeba klidně na 2-3 násobek... zdražování je přeca v této republice tak populární... :) tak proč si nepřivydělat a zárověň nezlepšit kvalitu cest..
A jak jsi prisel na to, ze je nejaka umera mezi vysi myta a kvalitou cest??
Tak,že když bude dreahé mýto,tak si každý rozmyslí,jestli po té cestě pojede,nebo ne... a radši zvolí levnější variantu (ne přes čr) nárust dopravy po vstupu do EU byl fakt dost podstatný... by sme sa když už nic,vrátli na ůroveň před EU.. Viděli ste snad někdo podobné počty kamionů jak u nás např v Rakůsku ?? ani náhodů.. ideál by bylo kdyby to u nás zavedli jak ve Švýcarsku..
Jak jsem uvedl v článku, skutečně tranzitní kamiony, tedy ty, které naší zemí pouze projedou tvoří okolo 20% z celkového počtu. Zbylých 80% prostě do ČR pojede vždy, protože zde mají vykládku, nebo nakládku, nebo tvoří vnitrostátní dopravu. Po zavedení mýtného v Rakousku a Německu vzrostl počet čistě tranzitních kamionu o zhruba 30% tedy v celkovém souču o nějakých 6% se zvedla celková kamionova doprava. Tedy i kdyby se vrátil počet na úroveň před zavedením mýtného v okolních zemích, bude to úbytek velmi nepatrný.Navíc i když zavedeme mýtné, nemůže stát zavést libovolnou cenu, holt Brusel volá. Proto, když pojede tranzitní kamion třeba z Maďarska do Francie, tak pojede přes nás nebo Rakousko a cenově ho to vyjde nastejno, určitě to nebude objíždět přes Slovensko a Polsko, aby ušetřil za mýto u nás, nebo v Rakousku.
Podle mě je najivní představa, že když se na mýtu hodně vybere, tak budou kvalitnější dálnice. Ono to soudruzi rozpustí někde v propadlišti státní kasy
cim vic prachu bude mit tahle vlada, tim hur pro vsechny slusne lidi
A proč bychom měli mít elektronické mýto?To by nešlo vybírat pro tranzitní kamiony nějaký paušál kolem hranic?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.