Po Volkswagenu přišla řada i na Škodu. V představenstvu značky nastávají změny

Změny na vrchních pozicích značek koncernu VW se nyní projevují také u Škody Auto.

Po včera oznámených změnách ve vedení značky Volkswagen se nyní pozornost obrací také na domácí škodovku, i když o tak zásadní změnu nejde. Pozici člena představenstva za oblast Nákupu nyní ve Škodě přebírá Karsten Schnake. Stává se tak nástupcem Dietera Seemanna, který tuto funkci zastával od roku 2014 a ukončuje svou aktivní kariéru a odchází do předčasného důchodu.

Volkswagen má nového šéfa značky. Herbert Diess je však stále u kormidla koncernu

Volkswagen má nového šéfa značky. Herbert Diess je však stále u kormidla koncernu

Schnake se stane členem představenstva společnosti ke dni 1. července 2020. Dříve zastával pozici výkonného viceprezidenta u Volkswagen Group China, kde měl na starosti strategické nákupy a sourcing všech koncernových značek v Čínské lidové republice.

U VW započal Schnake svou kariéru v roce 1996 v týmu zodpovědném za řízení projektů. Mezi lety 2004 a 2006 vedl regionální nákupy společnosti Volkswagen Group Italy ve Veroně. Než se přesunul do Číny, sbíral Schnake v letech 2006 až 2018 zkušenosti v oblastech globálního řízení modelových sérií, plánování kapacit, nákladů a managementu procesů ve Volkswagen AG ve Wolfsburgu.

Škody Kodiaq a Karoq mohou zůstat na trhu. Malíř, který se soudil o jejich design, prohrál

Škody Kodiaq a Karoq mohou zůstat na trhu. Malíř, který se soudil o jejich design, prohrál

Změna v představenstvu Škody následuje zvolení nového generálního ředitele značky Volkswagen, kterým se rovněž od 1. července 2020 stane Ralf Brandstätter. Dříve se objevily spekulace, že i současný generální ředitel Škody Auto Bernhard Maier by mohl změnit místo a zamířit na vedoucí pozici Porsche. Žádné oficiální zprávy o možném odchodu Maiera ze Škody však koncern VW dosud nezveřejnil.

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 78 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků