Po třech letech opět doma. Aston Martin prodává první DB4 GT Continuation

Zcela první Aston Martin DB4 GT Continuation je zpět u vedení automobilky. Ta se rozhodla poslat ho opět do světa.

Aston Martin před lety oznámil pokračování ve výrobě klasického modelu DB4 GT z roku 1959. Speciální edice s označením DB4 GT Continuation byla limitována na 25 kusů a automobilka nyní nabízí k prodeji úplně první kus z této novodobé série. Vůz je pokrytý šedou barvou Snow Shadow Grey a je ozdobený ručně malovanými pruhy.

Aston Martin ukázal první kus z obnovené série DB4 GT Zagato. Je to nádhera!

Aston Martin ukázal první kus z obnovené série DB4 GT Zagato. Je to nádhera!

Při výrobě se ctily klasické postupy. Výsledek je ručně vyroben s karoserií posazenou na trubkovém šasi. V podstatě jedinou moderní věcí jsou tu karbonová sedadla. Pod kapotou je šestiválel o objemu 4,2 litru s dvojicí svíček na válec, který produkuje výkon 257 kW (350 koní). Výkon se přenáší pomocí čtyřstupňové manuální převodovky na zadní kola. 

Tento konkrétní vůz stojí na šasi s číslem DB4/GT/0227/R a podle jeho tvůrců má jen minimální nájezd. Cena je tajemstvím. Zjistíte ji jen tak, že kontaktujete oddělení Aston Martin Works a budete se vydávat za vážného zájemce. Původně se ale na tyto vozy dávala cenovka 1,5 milionu liber.

Aston Martin ukazuje výrobu speciálních DB5 Goldfinger. Ruční práce má vysokou cenu

Aston Martin ukazuje výrobu speciálních DB5 Goldfinger. Ruční práce má vysokou cenu

Aston Martin tuto pokračovací sérii bere vážně. Společně s DB4 spustil také výrobu DB4 GT Zagato a DB5 Goldfinger. Zagato obsahuje i moderní prvky v podobě ochranného rámu s atestací FIA či taktéž karbonová sedadla. Jedno Zagato ovšem v přepočtu vyjde na 180 milionů korun. I přes astronomickou cenu je ale vůz určený především na okruh.

Galerie doplněna o model DB4 GT Zagato a fotografie z výroby.

[********************]
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

13.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 71 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků