Po Škodě přichází s operativním leasingem také Volkswagen

9 komentářů

Ludek_II
7. září • 17:32

To je nabidka jako Brno. To uz snad radeji toho Fluence.

misaxxx
5. září • 23:02

O této službě jsem přemýšlel do té doby, co jsem juknul na maximální možný povolený nájezd za rok....najedu min. 45tis.km/rok,takže pro mě absolutně nevyhovující...

pepa
6. září • 0:48

Nemas tolik zbytecne jezdit!

Pepík
6. září • 14:30

Inteligentní odpověď od inteligentního člověka :D

Michal
5. září • 17:33

1.2 do tak veľkého auta je výsmech od ekofašistov... a ešte za takú cenu...

Aladin
5. září • 18:03

Nápodobně u Peugeotu 308. Tak jestli bydlí někdo na rovinnatém venkově. Asi to stačí.

mex
7. září • 6:35

Dobre, ale 308 je francouzský shit, tam kazdy ceka podradne technologie, ale do ethalonu třídy to vázne nepatří.

Baryk
8. září • 10:10

No, ale ten motor 1.2 PureTech v P308 má 96kW a 230 N.m a auto váží "jen" 1370kg. Ten Sportsvan je sice o 50 kg lehčí, ale je vyšší, a ten 1.2 TSI má jen 63kW/160 N.m. Souhlas s tím, že za ty peníze to je od VW pokus o to, co volkwagenfilové ještě skousnou. Za podobné peníze se najde dost lepších aut.

Aladin
8. září • 10:44

Ten motor si objedná tolik zakazníků, že se jeho montáž vyplatí. A hlavně existuje kvůli marketingovým účelům. Řidiči s nejblíže silnějšími motory budou mít dobrý pocit, že si nekoupili nejlevnější, nejpomalejší variantu. Takhle se zkrátka v podvědomí bude lidem s 1.4tsi jezdit lépe, než s vědomím, že by to byl " jen základní motor" :-)

Doporučujeme

Články odjinud