Po Škodě CitiJet a FUNstar přijde malé kupé s prosklenou střechou

Po Škodě CitiJet a FUNstar přijde malé kupé s prosklenou střechou

Studenti Škoda Akademie se už v minulosti postarali o koncepty CitiJet a FUNstar, který se představil minulý rok. Také pro letošní rok vznikne nový koncept, tentokrát ale dostane karoserii kupé. Auto by mělo být hotové v květnu.

Škoda FUNstar je oslavou 20. výročí Felicie (první „jízdní“ dojmy)  

Škoda FUNstar je oslavou 20. výročí Felicie (první „jízdní“ dojmy)  

Pro letošní rok chystají studenti malé kupé, které dostane velkou prosklenou střechu a karoserii lakovanou černou a červenou barvou. Nic bližšího automobilka zatím neprozradila, takže si musíme vystačit už pouze s informací, že tým, který vůz připravuje, zahrnuje 27 studentů.

Nová Škoda Fabia jako pick-up? Ano, i to je možné

Nová Škoda Fabia jako pick-up? Ano, i to je možné

Po oficiálním představení čeká velmi pravděpodobně i na tento koncept stejný osud, jaký postihl Citijet a FUNstar. Obě auta jsou používána pro různé akce typu ostravských dnů NATO nebo Barum Rallye a obě také byla samozřejmě k vidění na setkání u Wörthersee

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků