Po skandálu s emisemi se volkswageny vrací zpět k dealerům. Třeba takto

Z kauzy Dieselgate se majitelé vozů snaží vytěžit maximum a tak je německé automobilce vrací bez některých komponent. A Volkswagen je překvapivě přijímá.
Po skandálu s emisemi se volkswageny vrací zpět k dealerům. Třeba takto

Vynalézavost majitelů vozů postižených kauzou Dieselgate je až neuvěřitelná. Volkswagen ve Spojených státech nabídl vlastníkům takových aut dvě možnosti: buď jim vůz zdarma opraví, nebo jej vykoupí za takovou cenu, jakou měl před provalením celého skandálu.

Volkswagen přepočítal náklady aféry Dieselgate. Bude stát 18 miliard eur

Volkswagen přepočítal náklady aféry Dieselgate. Bude stát 18 miliard eur

Drtivá většina se rozhodla pro druhou variantu, za svůj automobil si rádi nechají zaplatit sumu, kterou by už nikde jinde nezískali. Někteří lidé ale zašli ještě dále a snaží se z nabídky vytěžit maximum.

V instrukcích Volkswagenu totiž stojí, že vůz musí být pojízdný. V podstatě tedy stačí, aby byla dieselová jednotka v útrobách funkční.

Státy EU věděly o Dieselgate ještě před odhalením skandálu v USA

Státy EU věděly o Dieselgate ještě před odhalením skandálu v USA

Jak se toho dá využít? Sociálními sítěmi už koluje fotografie golfu obraného o přední nárazník, masku a světlomety. Majitel zkrátka zkusil vrátit vůz bez některých dílů a čekal, co se stane. Volkswagen jej překvapivě přijal a vlastník se může radovat. Kromě šeku na 21 436 dolarů (více než 550 000 korun) zinkasuje další část peněz za prodej dílů z druhé ruky.

Diskutující tvrdí, že vůz může být očesaný kompletně o veškeré díly, které nejsou nezbytně nutné pro pojízdnost vozu a automobilka pak šek stejně vystaví. Uvidíme, kolik takových fotografií se v příštích dnech ještě objeví...

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků