Po skandálu s emisemi se volkswageny vrací zpět k dealerům. Třeba takto

Z kauzy Dieselgate se majitelé vozů snaží vytěžit maximum a tak je německé automobilce vrací bez některých komponent. A Volkswagen je překvapivě přijímá.
Po skandálu s emisemi se volkswageny vrací zpět k dealerům. Třeba takto

Vynalézavost majitelů vozů postižených kauzou Dieselgate je až neuvěřitelná. Volkswagen ve Spojených státech nabídl vlastníkům takových aut dvě možnosti: buď jim vůz zdarma opraví, nebo jej vykoupí za takovou cenu, jakou měl před provalením celého skandálu.

Volkswagen přepočítal náklady aféry Dieselgate. Bude stát 18 miliard eur

Volkswagen přepočítal náklady aféry Dieselgate. Bude stát 18 miliard eur

Drtivá většina se rozhodla pro druhou variantu, za svůj automobil si rádi nechají zaplatit sumu, kterou by už nikde jinde nezískali. Někteří lidé ale zašli ještě dále a snaží se z nabídky vytěžit maximum.

V instrukcích Volkswagenu totiž stojí, že vůz musí být pojízdný. V podstatě tedy stačí, aby byla dieselová jednotka v útrobách funkční.

Státy EU věděly o Dieselgate ještě před odhalením skandálu v USA

Státy EU věděly o Dieselgate ještě před odhalením skandálu v USA

Jak se toho dá využít? Sociálními sítěmi už koluje fotografie golfu obraného o přední nárazník, masku a světlomety. Majitel zkrátka zkusil vrátit vůz bez některých dílů a čekal, co se stane. Volkswagen jej překvapivě přijal a vlastník se může radovat. Kromě šeku na 21 436 dolarů (více než 550 000 korun) zinkasuje další část peněz za prodej dílů z druhé ruky.

Diskutující tvrdí, že vůz může být očesaný kompletně o veškeré díly, které nejsou nezbytně nutné pro pojízdnost vozu a automobilka pak šek stejně vystaví. Uvidíme, kolik takových fotografií se v příštích dnech ještě objeví...

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 27 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků