Po silnicích jezdí sedm typů řidičů. Do jaké skupiny se zařadíte?

Hlasujte v naší anketě o tom, ve kterém z těchto sedmi typů řidičů se nejvíc poznáváte.

Společnost Goodyear se spojila se specialisty z London School of Economics and Political Science, aby v rámci výzkumu určila typy řidičů, kteří se dnes pohybují po silnicích. Výsledkem je sedm skupin. 

Data byla získána na základě rozhovorů s účastníky průzkumu. Zatím jde o předběžné výsledky, kompletní zprávu máme očekávat v říjnu. 

  1. Učitel - Učitel potřebuje školit ostatní, chce, aby ostatní věděli, co dělají špatně a také od nich očekává uznání.
  2. Všeználek - Takový řidič si myslí, že má kolem sebe samé hlupáky. Dělá mu dobře, když na ostatní křičí, ale činí tak pouze z bezpečí svého automobilu.
  3. Závodník - Závodník nutně potřebuje za každou cenu každého předjíždět a velmi ho štve, když někdo jede před ním. Zároveň se brání tomu, aby ho ostatní předjeli, takže když taková situace hrozí, raději ještě zrychlí.
  4. Mstitel - Takový druh řidiče potřebuje trestat ostatní řidiče za jejich chyby nebo případné prohřešky proti jeho osobě. Setkání se mstitelem může snadno skončit tím, že daný řidič vyskočí z auta a půjde vám svůj názor doslova vtlouct do hlavy.
  5. Filozof - Toleruje špatné chování ostatních a snaží se ho racionálně vysvětlit. Dobře ovládá své emoce, pokud zrovna řídí.
  6. Vyhýbač - Nebere si špatné chování řidičů osobně a nepovažuje je za nebezpečí. Konfliktům se chce vyhnout.
  7. Uprchlík - Poslouchá hudbu nebo telefonuje nebo se baví s někým v autě aby nepřišel do kontaktu s jinými řidiči. 

Do jaké kategorie patříte vy? Hlasujte, ať víme, kterých řidičů je u nás nejvíce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků