Po ostrém sedanu je tu i ostrý hatchback. Audi RS3 Sportback míří do Ženevy

Také RS3 Sportback dostane po kapotu přeplňovaný pětiválec 2,5 TFSI. jeho výkon dosahuje 400 koní.
Po ostrém sedanu je tu i ostrý hatchback. Audi RS3 Sportback míří do Ženevy

Z nuly na sto kilometrů v hodině zrychlí již za 4,1 sekundy. To je jeden z důležitých parametrů nového Audi RS3 Sportback, které si svoji výstavní premiéru odbude během letošního ženevského autosalonu.

Maximální rychlost je obligátně omezena na 250 kilometrů v hodině, ale zájemci si mohou připlatit za zvýšení na 280 km/hod.

Test ojetiny Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka za čtvrt milionu

Test ojetiny Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka za čtvrt milionu

Až 480 Nm maximálního točivého výkonu je na trvale poháněná všechna čtyři kola vozu přenášeno prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky S tronic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Designové úpravy najdeme vně i uvnitř vozu

Oproti sériovému vozu A3 má RS3 o dva a půl centimetru nižší světlou výšku a o dva centimetry rozšířený rozchod kol přední nápravy.

Audi RS6 Avant dostalo výkon 695 koní. Maximálně jede 330 km/h

Audi RS6 Avant dostalo výkon 695 koní. Maximálně jede 330 km/h

V interiéru jsou sériově namontovaná sportovní sedadla čalouněná Nappou. Na přání se dodávají také skořepinové sedačky.

V Česku budou ceny  RS3 Sportback i RS3 limuzíny oznámeny v dubnu. První auta se k zákazníkům dostanou v srpnu. 

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků