Po Octaviích se v bazarech jen zapráší, roste zájem o „korejce“

23 komentářů

Jirka
14. října • 11:22

Bohužel nebo spíš bohudík se kvalita Hyundai a Kia hodně zlepšila. proto taky dávají záruku 7 let, což je fakt super. Bohužel píšu proto, protože těchto kvalitních korejců v bazarech zatím moc není. Takže asi kvalitní škodovku ze značkových bazarů jako je Auto Plus, nebo Škodovky.cz. Ale když narazíte na maximálně dva roky starou Kiu nebo Hyundai, koupenou v ČR, tak to může taky dobrá volba...

Foxy
2. října • 18:19

Osobně se mí líbí Oktávie II a ještě více po faceliftu, přesto bych si jí nekoupil, protože ze statistik, které jsou pravidelně zveřejňovány jsou Oktávie nejkradenější auta a hned nato VW. To radši fakt něco jiného. Nemusím mít auto, který máš každý druhý... (tím myslím vozy Škoda a VW)

Petr
3. října • 3:29

A fakt se ti OII po faceliftu libi?

Saj
4. října • 8:18

Po fl je to tak trochu čínský, ale proč by ne, když se mu to líbí...
Ta kradenost je na houno, to je fakt...

mates
4. října • 8:43

kdyz jsou ve Skode trumpety co nejsou schopny zajistit, aby se auto zvenci nedalo tak lehce otevrit tak bohuzel no, pritom by stacilo zvednou cenu napr. o 1000 a zamykaci mechanismus dveri by byl udelan uplne jinak aby na to nestacil jen blbej sroubovak, obecne je zabezpeceni skodovek na velmi mizerne urovni, moc tuhle politiku VW nechapu...

Tom
4. října • 9:32

nechápeš to? když jim ukradnou jejich škodovku, tak si přijdou koupit novou, něčím se jezdit musí :-) přece nebude dealer čekat 3-5let než doplatíš leasing.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saj
4. října • 9:47

Musis koupit construct. A alarm...no...

Petr
9. října • 7:56

Saji, ty si myslis ze tohle dnes nejakeho zlodeje zastavi?

kiwi
1. října • 22:50

he pašíka v dehtu na hlínach s červenym íčkem v metle a teplou židlí ma dneska kde kdo :-D

Tycoon
2. října • 10:47

Časy sed mění. Deset let starý Passat stojí méně než 100 tisíc a ceny TDíček spadly skoro na cenu benzínových verzí.

2. října • 17:55

Jo, ale ceny oprav TDI jsou poněkud jiná liga... :-D Diesel nebrat.

Tycoon
4. října • 20:39

Samozřejmě - to je právě ten důvod, proč ceny ojetých dieselů spadly na ceny benzínových aut.

Saj
4. října • 8:17

No když má někdo pech, za opravy TDI platí, ale obecně ty TDI držej neuvěřitelně

Petr
4. října • 14:01

Ano hlavene 2.0 TDI PD je "drzak". Nekdy vydrzi i 60 000 km bez poruchy.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
4. října • 14:42

A benziny maji taky povedene - hlavne 1.2 HTP a 1.2 TSI. Ty vydrzi bez poruchy klidne 40 tis. km.B-]

m.dlouhy
1. října • 15:19

to mě udivuje... já sem teda milovník škodovek, ale kdybych si měl vybrat mezi ojetym passatem a superbem, tak spíš šáhnu po VW

fsh
1. října • 18:21

lidi si pořád myslí, že Škoda má levnější servis... :-D

Jarda. H
4. října • 15:38

Tak felicie má určitě bezkonkurenčně nejlevnější servis;-)

Saj
4. října • 8:15

A nemá snad?

Petr
4. října • 14:00

Dalsi naivka, co si to mysli... :-D:-D:-D

WinDiesel
1. října • 15:57

Obojí je vysoké riziko. Vozy olítané, ze zahraniči s nejasnou minulostí a stočeným tacho, domácími vozy se jezdilo vesměs prasecky a to tacho je samozřejmostí. Ale co, kdo chce kam, pomozme mu tam.

Zelí
3. října • 16:20

Na rozdíl od konkurence (výraz konkurence je pro šikmooké vykuky samo o sobě pocta) jsou tahle auta na vysoký kilometrový proběh stavěná, takže riziko je stejné jako u jiných aut, které stráví většinu života v garáži nebo zaparkovaná u chodníku.
O fordech se nezmiňuji, protože ti se snaží odrbat všechno se dá a auta jsou navržená jen tak, aby přežila záruku. Dobrá zpráva pro milovníky těchto šrotů je to, že pod vlivem postupného prodloužování záruky z půl roku na dva museli u forda trochu přitlačit na některé obzvlášť vypečené díly a některé superlevné subdodavatele se slzou v oku opustit.

m.dlouhy
1. října • 16:03

to je pravda, zrovna passat je velice populární tady i v německu jako taxik, a pokud by to bylo 1,9tdi, asi bych se nebál staršího passata (teda kdybych věděl že to fakt nebyl taxik :D)

Doporučujeme

Články odjinud