Po německých silnicích má do šesti let jezdit milion elektromobilů

Po německých silnicích má do šesti let jezdit milion elektromobilů

Německo chce v následujících letech dramaticky zvýšit počet elektromobilů na svých silnicích. Začátkem letošního roku evidovaly statistiky zhruba 21 000 takových automobilů, do roku 2020 by se měl tento počet dostat na jeden milion kusů. Cílem je samozřejmě (co jiného) než snaha o snížení produkce emisí CO2.

Také elektrický Volkswagen Golf bude „pomáhat a chránit“

Také elektrický Volkswagen Golf bude „pomáhat a chránit“

Postup, jakým chce německá vláda udělat elektromobily atraktivnější, je zcela klasický. Jejich majitelé budou mít výhody, které ostatní nedostanou. Hovoří se o bezplatném parkování nebo možnosti používat pruhy vyhrazené autobusům. Každý elektromobil dostane štítek tak, aby bylo možné na první pohled poznat, že jde o elektrické auto.

Stejný postup při tom zvolilo už dříve Norsko a efekt se opravdu dostavil. Počet elektromobilů na norských silnicích stoupl natolik, že se ucpaly pruhy vyhrazené autobusům. Norská vláda musela začít přemýšlet, co s tím vlastně bude dělat.

INFORMS: Elektromobil s dojezdem přes 160 km nepotřebujete

INFORMS: Elektromobil s dojezdem přes 160 km nepotřebujete

Na německém trhu bude do konce letošního roku k dispozici sedmnáct elektrických modelů, příští rok by jich mělo dorazit dalších dvanáct. 

Zdroj: Automotive News

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků