Po německých silnicích má do šesti let jezdit milion elektromobilů

Po německých silnicích má do šesti let jezdit milion elektromobilů

Německo chce v následujících letech dramaticky zvýšit počet elektromobilů na svých silnicích. Začátkem letošního roku evidovaly statistiky zhruba 21 000 takových automobilů, do roku 2020 by se měl tento počet dostat na jeden milion kusů. Cílem je samozřejmě (co jiného) než snaha o snížení produkce emisí CO2.

Elektromobily | Hatchbacky | Volkswagen | Volkswagen Golf

Také elektrický Volkswagen Golf bude „pomáhat a chránit“

Postup, jakým chce německá vláda udělat elektromobily atraktivnější, je zcela klasický. Jejich majitelé budou mít výhody, které ostatní nedostanou. Hovoří se o bezplatném parkování nebo možnosti používat pruhy vyhrazené autobusům. Každý elektromobil dostane štítek tak, aby bylo možné na první pohled poznat, že jde o elektrické auto.

Stejný postup při tom zvolilo už dříve Norsko a efekt se opravdu dostavil. Počet elektromobilů na norských silnicích stoupl natolik, že se ucpaly pruhy vyhrazené autobusům. Norská vláda musela začít přemýšlet, co s tím vlastně bude dělat.

Elektromobily | Názory

INFORMS: Elektromobil s dojezdem přes 160 km nepotřebujete

Na německém trhu bude do konce letošního roku k dispozici sedmnáct elektrických modelů, příští rok by jich mělo dorazit dalších dvanáct. 

Zdroj: Automotive News

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků