Po Land Roveru Defender Works V8 se jen zaprášilo. Dnes už jej nekoupíte

Britská automobilka nabídla speciální edici svého oblíbeného off-roadu. Jen pár týdnů po představení Land Rover hlásí, že všech 150 kusů již má majitele.

V polovině ledna Land Rover uvedl speciální edici Defender Works V8. Ani jsme se nenadáli a všech 150 exemplářů už má svého majitele. Jedná se o vysoce výkonnou verzi s osmiválcem, která má oslavovat 70. výročí pořád oblíbené značky.

O výrobu se postarala divize Land Rover Classic. Defender Works V8 dostal vylepšené brzdy, speciálními tlumiče či sadu 18palcových litých kol. Největší klenot se ale samozřejmě ukrývá pod kapotou.

Tento smartphone jenom tak nezničíte. Jmenuje se Land Rover, vydrží snad všechno

Tento smartphone jenom tak nezničíte. Jmenuje se Land Rover, vydrží snad všechno

O pohon vozu se stará osmiválec s objemem 5,0 litru, výkonem 299 kW a točivým momentem 515 N.m. Motor spolupracuje osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. Kratší verze modelu zvládne zrychlení 0-96 km/h za 5,6 sekundy a maximálka je stanovena na 106 mil za hodinu (asi 170 km/h).

Vůz byl dostupný ve verzi s krátkým i dlouhým rozvorem. Každý exemplář má kožený interiér spolu s sportovními sedadly Recaro. Speciální a finální verze off-roadu byla nabízena k prodeji ve Velké Británii. Zákazníci z Evropy, severní Afriky a Středního východu si mohli objednat tento kousek na základě individuálního dovozu. Cena startovala na částce 150.000 liber, tedy přibližně 4,3 milionů korun. 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků