Po Fordu Mustang dostane čtyřválec také nový Chevrolet Camaro

Po Fordu Mustang dostane čtyřválec také nový Chevrolet Camaro

Příští rok dorazí nová generace Chevroletu Camaro a stejně jako konkurenční Mustang i toto americké kladivo dostane čtyřválec. Jistě, bude mít přeplňování, ale pořád se nelze ubránit dojmu, že je to principielně špatně.

Nové Camaro vyjede na prodloužené platformě Alpha, na které stojí třeba Cadillac CTS. Auto tedy bude trochu větší, přesto Chevrolet slibuje významné snižování hmotnosti v řádu desítek kilogramů.

10 Amerik, které byste si měli koupit

10 Amerik, které byste si měli koupit

Vedle obligátního osmiválce a levnějšího šestiválce se má pod kapotou objevit i přeplňovaný čtyřválec. Tento motor už Chevrolet v Camaru zkoušel, ale nakonec se do prodeje nedostal. Nová jednotka má nabídnout výkon minimálně 200 kW (272 koní).

Trochu rozdílné jsou zprávy ohledně designu nového Camara. Podle jedněch se má design inspirovat v druhé generaci tohoto ikonického sporťáku, podle jiných má jít jen o důkladnou evoluci současných tvarů. Nad exportem nové generace do Evropy ale pořád visí otazník.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků