Po 44 letech je tu kabriolet Mercedes-Benz třídy S a rovnou i jako AMG

Poslední otevřená třída S se vyráběla před 44 lety. Nový model vychází z Coupé třídy S.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy S Cabriolet
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy S Cabriolet

Po několika upoutávkách a únicích přichází oficiální sada fotografií a informací k novému kabrioletu Mercedes-Benz třídy S. Jak se dalo předpokládat, novinka je doslova prošpikována technikou a zajímavými nápady. Všechno si budeme moci poprvé prohlédnout na autosalonu ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Technicky vychází kabriolet třídy S z Coupé, ale dostalo upravenou podlahu a výztuhy. Celé auto má pohotovostní hmotnost skoro 2,2 tuny. Základním motorem je osmiválec

Střecha je třívrstvá látková, můžete ji mít v několika barevných provedeních a složí se za dvacet sekund i při jízdě rychlostí do 60 km/h. Se střechou souvisí i jedna zásadní novinka – nová generace klimatizace Thermotronic.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Ta využívá celkem 12 senzorů a to nejen teploty, ale i kvality vzduchu a slunečního záření. Mercedes-Benz tvrdí, že má nová klimatizace udržet v kabině příjemné klima se střechou nahoře i dole bez nutnosti upravovat nastavení. Systém se později dostane do dalších kabrioletů a roadsterů Mercedesu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Látková střecha se složí za dvacet sekund a lze ji ovládat i za jízdy. Třída S Cabrio má standardně vzduchový podvozek a novou generaci systému klimatizace Thermotronic

A teď honem pod kapotu. Základní verze „cena od...“ má osmiválec S500 o objemu 4,7 litru s přeplňováním dvojicí turbodmychadel. Jeho výkon je 335 kW (455 k) a točivý moment 700 Nm už v 1800 ot./min. Standardem je devítistupňový automat a vzduchový podvozek Airmatic. Spotřeba modelu S500 je 8,5 litru na 100 km.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Rovnou se představuje i verze S63 AMG 4Matic Cabriolet, která používá osmiválec 5,5 litru s přeplňováním o celkovém výkonu 430 kW (585 k) a točivém momentu 900 Nm. Ten je spojen se sedmistupňovým automatem. S pohonem všech kol (pouze u vozidel s levostranným řízením) zrychlí tento 2,2 tuny těžký kabriolet na stovku za 3,9 sekundy. Spotřeba je prý 10,4 litru na 100 km. Vůbec poprvé Mercedes spojil značku AMG se čtyřmístným kabrioletem.

Samozřejmostí je nejmodernější bezpečnostní a komfortní výbava a i když má třída S Cabriolet v základu všechno myslitelné, můžete ještě utrácet za další záležitosti. Prodej vozu začne na konci roku v Německu s tím, že první kusy dorazí k zákazníkům na jaře 2016.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy S Cabriolet
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy S Cabriolet
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků