Po 44 letech je tu kabriolet Mercedes-Benz třídy S a rovnou i jako AMG

Poslední otevřená třída S se vyráběla před 44 lety. Nový model vychází z Coupé třídy S.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy S Cabriolet
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy S Cabriolet

Po několika upoutávkách a únicích přichází oficiální sada fotografií a informací k novému kabrioletu Mercedes-Benz třídy S. Jak se dalo předpokládat, novinka je doslova prošpikována technikou a zajímavými nápady. Všechno si budeme moci poprvé prohlédnout na autosalonu ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Technicky vychází kabriolet třídy S z Coupé, ale dostalo upravenou podlahu a výztuhy. Celé auto má pohotovostní hmotnost skoro 2,2 tuny. Základním motorem je osmiválec

Střecha je třívrstvá látková, můžete ji mít v několika barevných provedeních a složí se za dvacet sekund i při jízdě rychlostí do 60 km/h. Se střechou souvisí i jedna zásadní novinka – nová generace klimatizace Thermotronic.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Ta využívá celkem 12 senzorů a to nejen teploty, ale i kvality vzduchu a slunečního záření. Mercedes-Benz tvrdí, že má nová klimatizace udržet v kabině příjemné klima se střechou nahoře i dole bez nutnosti upravovat nastavení. Systém se později dostane do dalších kabrioletů a roadsterů Mercedesu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Látková střecha se složí za dvacet sekund a lze ji ovládat i za jízdy. Třída S Cabrio má standardně vzduchový podvozek a novou generaci systému klimatizace Thermotronic

A teď honem pod kapotu. Základní verze „cena od...“ má osmiválec S500 o objemu 4,7 litru s přeplňováním dvojicí turbodmychadel. Jeho výkon je 335 kW (455 k) a točivý moment 700 Nm už v 1800 ot./min. Standardem je devítistupňový automat a vzduchový podvozek Airmatic. Spotřeba modelu S500 je 8,5 litru na 100 km.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Rovnou se představuje i verze S63 AMG 4Matic Cabriolet, která používá osmiválec 5,5 litru s přeplňováním o celkovém výkonu 430 kW (585 k) a točivém momentu 900 Nm. Ten je spojen se sedmistupňovým automatem. S pohonem všech kol (pouze u vozidel s levostranným řízením) zrychlí tento 2,2 tuny těžký kabriolet na stovku za 3,9 sekundy. Spotřeba je prý 10,4 litru na 100 km. Vůbec poprvé Mercedes spojil značku AMG se čtyřmístným kabrioletem.

Samozřejmostí je nejmodernější bezpečnostní a komfortní výbava a i když má třída S Cabriolet v základu všechno myslitelné, můžete ještě utrácet za další záležitosti. Prodej vozu začne na konci roku v Německu s tím, že první kusy dorazí k zákazníkům na jaře 2016.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy S Cabriolet
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy S Cabriolet

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 320 000 Kč
Mercedes GLA 2,1
Rok výroby: 2017
Stav: 14 855 km
Cena: 800 000 Kč
Mercedes R 3
Rok výroby: 2007
Stav: 189 683 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes SL 3,5
Rok výroby: 2009
Stav: 59 580 km
Cena: 580 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 610 km
Cena: 290 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků