Pneuservisy si letos libují. Sníh nutí ke koupi nových zimních pneu

Pneuservisy si letos libují. Sníh nutí ke koupi nových zimních pneu

Padající sníh a panující mrazy zavinily druhou vlnu objednávek nových zimních pneumatik.

Od listopadu sice už původní letní pneumatiky za zimní vyměnilo 80 procent majitelů aut, nicméně teď v lednu míří do servisu i většina těch zbývajících.

"Důvodem jsou ideální lyžařské podmínky a samozřejmě počasí, a s ním spojená horší sjízdnost některých silničních úseků. Z toho důvodu přezují na nové pneumatiky i řidiči v případě, že původní sada pneumatik se blíží ke konci svého života," uvedl ředitel Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier.

Život řidiče | Bezpečnost | Pneumatiky

Jsou zimní pneumatiky opravdu od včerejška povinné? Automaticky ne

Ti by zřejmě, v případě mírné zimy, nadále jezdili na zimních pneumatikách se vzorkem, jehož hloubka se již přiblížila hraničním čtyřem milimetrům.

Vloni, kdy byla zima mírná, to tak mnozí dělali.

Lidé oproti loňsku také podstatně více kupují zimní řetězy. Do této doby je, podle nedávného průzkumu, takzvaně pro strýčka příhodu, vozilo v kufru 55 procent motoristů. Dalších 22 procent je plánovalo koupit. Právě nejspíše ti nyní pro ně míří do obchodů.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků