Pneumatiky letos budou zdražovat. Zvýšily se ceny surovin

Zelí  |  17. 02. 2017 14:45  |  [93.153.75.xxx]

Takže po zpevnění kurzu Kč se ceny nezmění. To je podstatou celé zprávy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 02. 2017 15:18  |  [194.228.134.xxx]

Celkem by mne zajimal pomer investice CNB do regulace kurzu (oslabovani, tusim pravidelne zverejnovano) vs prokazatelny prinos/zisk nasich exporteru (a jakych konkretne).

Odpovědět  |   | 
Sokar  |  17. 02. 2017 16:38  |  [85.71.196.xxx]

Kdyz uz jsme u CNB tak se podivejte jak je mozne ze prodavame zlato kdyz ostatni nakupuji. Jak je mozne ze mame min zlata nez slovaci? Jak je mozne ze se prodalo x tun zlata do svycarska se stratou 22mld? Jak je mozne ze mame menu krytou zlatem jen z 0,5% a ostatni staty z 20-30 procent? Chci euro za 20.

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  17. 02. 2017 18:05

Nezapomínejme, že naše měna je takzvaně „fiat“ – není krytá zlatem ani jinou komoditou, nepředstavuje poukázku na nic hmatatelného, ani neodpovídá podílu na národním hospodářství. Současná měna je postavena na důvěře, že s ní budeme schopni platit i v budoucnu.

Stejně jako skoro všechny ostatní měny. USD přestala být kryta zlatem někdy v roce 1972.
CZK až někdy v roce 1990.

Ale to že ČR prodává národní zlato je pravda.
ČNB vlastnila v druhé polovině devadesátých let 70 tun zlata. Postupně se prodávalo. V roce 2015 CNB držela 10,446 tuny.
Poměr zlata k devizovým rezervám je u ČR 0,8%.
Například sousední Slovensko má tento poměr na 31,7 procenta. Německo tvrdí, že vlastní 67,8 procenta svých rezerv ve zlatě, podobně je na tom Itálie nebo Francie.
To je stav k roku 2015.

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  17. 02. 2017 17:55

Je třeba si uvědomit, že ČNB ta investice do regulace kurzu NIC nestojí. Jsou to jen vytvořené nuly v PC. Někdo to nazval „Kvantitativní uvolňování po česku“ .
Stejně jako vy když položíte 5000Kč bankovku na barevnou kopírku a pak s kopií jdete nakupovat.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  20. 02. 2017 06:31  |  [49.228.136.xxx]

to je castecne pravda. Jakmile koruna po skonceni posili, tak CNB, ktera ma nakoupene ojra, vykaza obri ucetni ztratu z techto obchodu. Za tydle machinace by meli byt vsichni z CNB souzeni za vlastizradu, nebyl zadny objektivni duvod ze dne na dne devalvovat menu ku prospechu par podniku, prinosy teto operaci jsou vicemene diskutabilni. Byla to prosta kradez na obycejny lidi, ktery ted musi vse platit vyssi ceny, nez byly pred intervenci. Vsechny z CNB bych dal povinne na detektor lzi, pokud maji ciste svedomi, radi na nej pujdou. Pokud ne, jednali v zajmu urcitych fin. skupin. a obvineni z vlastizrady.

Odpovědět  |   | 
M.  |  17. 02. 2017 17:19

S tim bych moc nepocital.

Jednak suroviny se nakupuji v dolarech, takze i Trump ovlivni kurz USD/EUR a pak je to, co se stane po uvolneni koruny, protoze se pocita take i s moznym oslabenim, diky spekulantum.
Druhak dle IHS, podle ktereho se vyrobci ridi, na zacatku unora byl rust 11%, ale ted uz se pocita s 19%. A jarni zdrazeni ma byt prvni, ale pocita se jeste se zdrazenim i v lete.
Dalsi neznamou je i ropa.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  17. 02. 2017 20:14  |  [188.120.212.xxx]

pokud kurz zpevni nejak skokove, CNB zacne dal intervenovat, jiz to zverejnili a muzou celkem v poklydu intervenovat dalsich 10 let, ale je super ze si stale nekteri myslej ze se jakoze neco zmeni :D

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 02. 2017 17:02  |  [93.153.75.xxx]

Čnb nebude vůbec intervenovat. Bude ráda, že z té kraviny potichosti vycouvají. Pokud euro oslabí, případně v rámci voleb v evropě dojde k nějakému průseru a euro padne, pak si může slavná čnb s těma eurama vytapetovat zasedačku. Je to soubor kreténů.

Odpovědět  |   | 
lubko.  |  17. 02. 2017 15:26  |  [91.221.212.xxx]

Jakakoliv zaminka je dobra nic jineho jsem necekal a cekat nebudu jsme blbej narod nechame si s.rat na hlavu asi nam to patri.

Odpovědět  |   | 
ojeb  |  17. 02. 2017 19:18  |  [37.188.154.xxx]

No tak budou lidi kupovat čínu. Když čínské pneumatiky může dávat škoda do výroby a i značka barum se tam vyrábí tak proč ne? Navíc je to s pneumatikami v ČR stejné jako s potravinami - nelze koupit pneumatiku vyrobenou na západě, ty nejsou pro náš trh. Tady je to jen made in polsko maďarsko taiwan čína rusko srbsko a občas španělsko. Prostě pro čechy jen šmejd.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 02. 2017 17:05  |  [93.153.75.xxx]

Kdysi jsem koupil barum bravuris vyrobenou v rakousku (semperit) a byla to jedna z nejhorších pneumatik, co jsem koupil. Po deseti tisících jsem je z auta shodil. Možná ta barumka z číny by byla lepší.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 02. 2017 11:22  |  [94.113.114.xxx]

Zajímavá informace, Zelí. Stejně jako o "barumce" jsi jinde sděloval informaci o jiné značce pneu. Není lepší místo "experimentování" koupit hned napoprvé tu nejlepší (podle výsledků několika různých testů) s jasným původem a datem výroby a nic dál neřešit? Nevyjde to nakonec i levněji, než kupovat "nějaké" zimní gumy a měnit a přezouvat je "nadvakrát", či "natřikrát"? Ještě se nabízí otázka, jestli třeba prioritně volíš cenu a kupuješ ve výprodejí to nejlevnější a třeba v případě zimních gum nějaké letité skladové ležáky nebo dokonce ojeté se "zbytkovým" vzorkem... V takovém případě i špičková zimní guma se po 5-6 letech skladování (nebo dokonce ježdění) stává podprůměrnou...
Jsi prostě...Zelí.

Odpovědět  |   | 
L  |  18. 02. 2017 18:24  |  [89.111.73.xxx]

To nevím kde a jaké pneu kupujete, ale když kupuji pneu od dodavatelů (ne eshop) Dunlop nebo Continental, je tam vždy uvedeno Made in Germany.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  18. 02. 2017 23:41  |  [88.100.59.xxx]

No tak budeme jezdit na starých o dva roky déle a oni zase ceny sníží, jouda manažer přeci potřebuje na bonusy splnit roční cíl prodeje i kdyby měl prodávat se ztrátou

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  29. 03. 2017 17:41  |  [94.230.146.xxx]

Holt ti,co nemají na vyhazování, případně najezdí do 20 tis. za rok a nezávodí, jezdí rozumně, se budou chovat více ekonomicky, tzn. letní pneu dojíždět do 2 mm na zadní nápravě nehledě na stáří, pokud nebudou zpuchřelé a zimáky pod 4 mm dojet přes léto. Sice různí "odborníci" a obchodníci tvrdí, jak je to špatné a nebezpečné, jenže pokud mám mozek a přizpůsobím tomu jízdu, není co řešit. Doporučení různých chytrolínů z branže jsou vedena hlavně cílem prodávat, prodávat, prodávat, tací by nejraději vyhazovali 4 roky staré zimáky s 5mm vzorkem nebo 7 let staré letní se 4 mm vzorkem. No a kdo toho nalítá kvanta po celý rok, případně jezdí jak Lauda, tak ať si připlatí, každá sranda něco stojí

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 42 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 210 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A