pneumatiky ContiSportContactTM 5 jsou výbornou volbou pro motoristy

Continental dlouhodobě vítězí v testech pneumatik. Výsledky letošních testů kvalitu a prémiovost produktů německého výrobce opět potvrzují. Pláště ContiSportContactTM 5 v rozměru 225/45 R17 se umístily na prvních příčkách v tuzemsku i v zahraničí. Na mokrém povrchu dosáhly v testech Autoklubu ČR jako jediné výsledku „velmi dobré“, když ostatní hodnocené pneumatiky předčily zejména při brzdění. Rovněž ve společném testu uspořádaném německým (ADAC), rakouským (ÖAMTC) a švýcarským (TCS) autoklubem získaly tyto prémiové letní pláště Continental známky nejvyšší. Odborníci z magazínu Auto Zeitung navíc ve svém testu klasifikovali vítězné pneumatiky ContiSportContactTM 5 jako „zdaleka nejlepší“.
pneumatiky ContiSportContactTM 5 jsou výbornou volbou pro motoristy

Výsledky testování Autoklubu České republiky

Cílem testování Autoklubu ČR je informovat řidiče o limitech testovaných pneumatik tak, aby motoristé získali přehled o silných nebo slabých stránkách výrobků a podle toho je i užívali. Autoklub ČR před letní sezónou srovnával meze výkonnosti 8 modelů plášťů s rozměrem 225/45 R17 v rychlostní kategorii Y do 300 km/h na suchém a na mokrém povrchu. Výsledky prokázaly, že cena stále řídí úroveň technologií použitých v pneumatikách a zároveň, že ani nejdražší výrobek nemusí být vždy nejlepší. Plášť Continental ContiSportContactTM 5 vynesly do popředí dobré výkony na suchém povrchu. V testování na mokré vozovce, které prověřilo úroveň vyspělosti jednotlivých technologií, pak tento model německého výrobce dominoval. ContiSportContactTM 5 v testu předvedl nejkratší brzdnou dráhu, kdy ze 100 km/h na 0 km/h zabrzdil na 50,1 metru. Nejdelší brzdná dráha v této zkoušce měřila až o 18,8 metru více. Pláště Continental ContiSportContactTM 5 dosáhly v aktuálních testech Autoklubu ČR celkového nejvyššího hodnocení „velmi dobré“. Detailní výsledky testování ACČR naleznete ZDE

ContiSportContactTM 5 v mezinárodních testech

Německý (ADAC), rakouský (ÖAMTC) a švýcarský (TCS) autoklub společně testovaly kvalitu 32 pneumatik v rozměru 225/45 R 17 od různých evropských, amerických a asijských výrobců, aby zkoumaly jejich výkon na mokré i suché vozovce včetně kvality jízdy, spotřeby paliva a kilometrového výkonu. Prémiové letní pneumatiky ContiSportContactTM 5 získaly na mokrém i suchém povrchu nejvyšší známky. Odborný magazín Auto Zeitung pak prověřil kvalitu 14 různých letních plášťů s důrazem na jejich výkonové charakteristiky na mokrých i suchých vozovkách. Do testování odborníci zahrnuli obutí s rozměrem 225/45 R 17, jež je vhodné pro celou řadu vozidel kompaktní a střední třídy. Vynikajícím výkonem v testu Auto Zeitung se vyznačovaly pouze prémiové výrobky – zejména model ContiSportContactTM 5, který byl díky svým vynikajícím vlastnostem vyhodnocen jako „zdaleka nejlepší“.

Výsledky tuzemských i zahraničních testů potvrdily, že pneumatiky
ContiSportContactTM 5 v rozměru 225/45 R 17 jsou výbornou volbou pro české motoristy.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků