pneumatiky ContiSportContactTM 5 jsou výbornou volbou pro motoristy

Continental dlouhodobě vítězí v testech pneumatik. Výsledky letošních testů kvalitu a prémiovost produktů německého výrobce opět potvrzují. Pláště ContiSportContactTM 5 v rozměru 225/45 R17 se umístily na prvních příčkách v tuzemsku i v zahraničí. Na mokrém povrchu dosáhly v testech Autoklubu ČR jako jediné výsledku „velmi dobré“, když ostatní hodnocené pneumatiky předčily zejména při brzdění. Rovněž ve společném testu uspořádaném německým (ADAC), rakouským (ÖAMTC) a švýcarským (TCS) autoklubem získaly tyto prémiové letní pláště Continental známky nejvyšší. Odborníci z magazínu Auto Zeitung navíc ve svém testu klasifikovali vítězné pneumatiky ContiSportContactTM 5 jako „zdaleka nejlepší“.
pneumatiky ContiSportContactTM 5 jsou výbornou volbou pro motoristy

Výsledky testování Autoklubu České republiky

Cílem testování Autoklubu ČR je informovat řidiče o limitech testovaných pneumatik tak, aby motoristé získali přehled o silných nebo slabých stránkách výrobků a podle toho je i užívali. Autoklub ČR před letní sezónou srovnával meze výkonnosti 8 modelů plášťů s rozměrem 225/45 R17 v rychlostní kategorii Y do 300 km/h na suchém a na mokrém povrchu. Výsledky prokázaly, že cena stále řídí úroveň technologií použitých v pneumatikách a zároveň, že ani nejdražší výrobek nemusí být vždy nejlepší. Plášť Continental ContiSportContactTM 5 vynesly do popředí dobré výkony na suchém povrchu. V testování na mokré vozovce, které prověřilo úroveň vyspělosti jednotlivých technologií, pak tento model německého výrobce dominoval. ContiSportContactTM 5 v testu předvedl nejkratší brzdnou dráhu, kdy ze 100 km/h na 0 km/h zabrzdil na 50,1 metru. Nejdelší brzdná dráha v této zkoušce měřila až o 18,8 metru více. Pláště Continental ContiSportContactTM 5 dosáhly v aktuálních testech Autoklubu ČR celkového nejvyššího hodnocení „velmi dobré“. Detailní výsledky testování ACČR naleznete ZDE

ContiSportContactTM 5 v mezinárodních testech

Německý (ADAC), rakouský (ÖAMTC) a švýcarský (TCS) autoklub společně testovaly kvalitu 32 pneumatik v rozměru 225/45 R 17 od různých evropských, amerických a asijských výrobců, aby zkoumaly jejich výkon na mokré i suché vozovce včetně kvality jízdy, spotřeby paliva a kilometrového výkonu. Prémiové letní pneumatiky ContiSportContactTM 5 získaly na mokrém i suchém povrchu nejvyšší známky. Odborný magazín Auto Zeitung pak prověřil kvalitu 14 různých letních plášťů s důrazem na jejich výkonové charakteristiky na mokrých i suchých vozovkách. Do testování odborníci zahrnuli obutí s rozměrem 225/45 R 17, jež je vhodné pro celou řadu vozidel kompaktní a střední třídy. Vynikajícím výkonem v testu Auto Zeitung se vyznačovaly pouze prémiové výrobky – zejména model ContiSportContactTM 5, který byl díky svým vynikajícím vlastnostem vyhodnocen jako „zdaleka nejlepší“.

Výsledky tuzemských i zahraničních testů potvrdily, že pneumatiky
ContiSportContactTM 5 v rozměru 225/45 R 17 jsou výbornou volbou pro české motoristy.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků