ak má chiron obmedzenú rýchlosť na 420km/h,to je cca 260 míl/hod,takže aby dosiahol rýchlosť 300 míl/h potrebuje niečo iné ako vhodné pneumatiky
nerozumiem tomu obmedzeniu na 420, ked veyron super sport dal rekord 431km/h
Veyron SS je omezenej na 415km/h. Tech 431 dal s vypnutym omezovacem...
Rekord sice dal, ale ty pneu byly jen na ten rekord. A to si myslím že řidič měl půlky pevně stažené aby to vydržely. V takovýhle rychlostech je každý km/h na zatížení pneu extrémní (tuším že přítlak veyronu na kola při maximálce byl okolo 2 tun a to při váze 1888kg vozidla!) To máte 4 tuny na kolech, odstředivá síla, valivý odpor, tření - zahřívání tohle všecko musíte brát v potaz!
A k čemu to auto vlastně bude dobré? K tomu, aby za dva roky někdo přišel s autem, které jede 580 km/h? A co bude potom? Říkám pořád, svět se zbláznil....
K čemu je to auto dobre? Vydělá mi to na chléb? Přesně takové ke myslelni omezených Čechů, kteří nikdy nic nedokázali, a podelali všechno co se dalo.
Jenze diky takovemu blazneni nesvitime svickami a nebydlime v jeskynich. Jen houst a vetsi kapky.
Rýchlostný rekord môže vývoj posunúť. Teoreticky. Ale nie vyrábať hračku pre debilov, ktorí tú rýchlosť nezvládnu a ani nemajú kde dosiahnuť.
Víš, ono se to pro ty "debily" vyrábí z toho důvodu, že to jsou právě oni, kdo ten vývoj formou nákupu oné hračky zaplatí. Nebo si myslíš, že to jde dělat zadarmo?
.. co říkáš zní hezky, bohužel je to utopie.Celé obnovené Bugatti je těžce ztrátový projekt mající za úkol jediné - prestiž.Už první Veyron by se musel prodávat cca za 150 mil. aby se vrátili všechny vložené náklady na počet vyrobených kusů .. Jinými slovy ... majitelé nových Fabií, Octávek, Rapidů, Superbů a pod. docela težce dotují supersporty Bugatti, miliardářům, kteří si svůj supersport kupují za cca pětinovou cenu .. .. mnozí inu, by těch 150 míčů i měli, nevím jestli by byli ochotni tolik za auto zaplatit, nicméně, spíše ta cena by byla, jak to říct, v oněch kruzích, neslušná ... za nové v podstatě sériové auto ...
je tu niekto, co sa rozumie tejto problematike, ako su potom riesene pneu pre rychlostne specialy? Ja to chapem tak, ze nie je problem vyrobit pneu, ktora by vydrzala jednu dve jazdy rychlostou 500+ km, ale je problem vyrobit gumu, ktora by sa dala bezpecne pouzit aj potom.
Pneu pro rychlostní speciál, který jezdí jenom rovně a není schválen pro provoz na pozemních komunikacích a pneu, které musí snášet rychlosti 400+ a zároveň být schopné přenášet boční síly v zatáčkách a mít standardní certifikaci pro provoz je zcela zásadní rozdíl, pro ten druhý účel se vyrábí prakticky jenom ty Michelinky (mimo jiné drahé jak sviňa) citované v článku a tím to hasne.
To si napisal to iste co ja. Cim sa lisia tie gumy!
Tam mal byt otaznik
Rychlostní speciály na solném jezeře používají kola s gumou vypěněnou nějakým polyuretanem, u vyšších rychlostí je použit jenom gumový pás nalepený na ráfku.
Ďakujem
No, buď v pátek večer píjte, a nebo piště články ale nikdy oboje. "Rychlost 300 mph, tedy 380 km/h" Ne je to 480 km/h. "který se chce o metu 300 km/h" Ne je to 300 mph.
Zkurvené pneumatiky! :D
300 mil/h je cca 480 km/h. Násobí se 1,6x. Matematika prvního stupně ZŠ.
Máte v těch rychlostech solidní guláš! Opravte si to, prosím 3-[
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.