Pneumatikáři zklamali. Kvůli nim nemůže jet Bugatti Chiron 300 mil za hodinu

20 komentářů

audax
26. června • 11:15

ak má chiron obmedzenú rýchlosť na 420km/h,to je cca 260 míl/hod,takže aby dosiahol rýchlosť 300 míl/h potrebuje niečo iné ako vhodné pneumatiky

dpcstb
24. června • 16:27

nerozumiem tomu obmedzeniu na 420, ked veyron super sport dal rekord 431km/h

BlackRider
26. června • 21:22

Veyron SS je omezenej na 415km/h. Tech 431 dal s vypnutym omezovacem...

PetrP
25. června • 10:44

Rekord sice dal, ale ty pneu byly jen na ten rekord. A to si myslím že řidič měl půlky pevně stažené aby to vydržely. V takovýhle rychlostech je každý km/h na zatížení pneu extrémní (tuším že přítlak veyronu na kola při maximálce byl okolo 2 tun a to při váze 1888kg vozidla!) To máte 4 tuny na kolech, odstředivá síla, valivý odpor, tření - zahřívání tohle všecko musíte brát v potaz!

Standa
24. června • 14:19

A k čemu to auto vlastně bude dobré? K tomu, aby za dva roky někdo přišel s autem, které jede 580 km/h? A co bude potom? Říkám pořád, svět se zbláznil....

Marek
25. června • 10:41

K čemu je to auto dobre? Vydělá mi to na chléb?
Přesně takové ke myslelni omezených Čechů, kteří nikdy nic nedokázali, a podelali všechno co se dalo.

skodafil
25. června • 9:51

Jenze diky takovemu blazneni nesvitime svickami a nebydlime v jeskynich. Jen houst a vetsi kapky.

wlado
25. června • 22:43

Rýchlostný rekord môže vývoj posunúť. Teoreticky. Ale nie vyrábať hračku pre debilov, ktorí tú rýchlosť nezvládnu a ani nemajú kde dosiahnuť.

Quebe
26. června • 8:16

Víš, ono se to pro ty "debily" vyrábí z toho důvodu, že to jsou právě oni, kdo ten vývoj formou nákupu oné hračky zaplatí. Nebo si myslíš, že to jde dělat zadarmo?

Pilot
26. června • 21:31

.. co říkáš zní hezky, bohužel je to utopie.Celé obnovené Bugatti je těžce ztrátový projekt mající za úkol jediné - prestiž.Už první Veyron by se musel prodávat cca za 150 mil. aby se vrátili všechny vložené náklady na počet vyrobených kusů .. Jinými slovy ... majitelé nových Fabií, Octávek, Rapidů, Superbů a pod. docela težce dotují supersporty Bugatti, miliardářům, kteří si svůj supersport kupují za cca pětinovou cenu .. .. mnozí inu, by těch 150 míčů i měli, nevím jestli by byli ochotni tolik za auto zaplatit, nicméně, spíše ta cena by byla, jak to říct, v oněch kruzích, neslušná ... za nové v podstatě sériové auto ...

Jean
24. června • 7:34

je tu niekto, co sa rozumie tejto problematike, ako su potom riesene pneu pre rychlostne specialy? Ja to chapem tak, ze nie je problem vyrobit pneu, ktora by vydrzala jednu dve jazdy rychlostou 500+ km, ale je problem vyrobit gumu, ktora by sa dala bezpecne pouzit aj potom.

Twin
24. června • 9:25

Pneu pro rychlostní speciál, který jezdí jenom rovně a není schválen pro provoz na pozemních komunikacích a pneu, které musí snášet rychlosti 400+ a zároveň být schopné přenášet boční síly v zatáčkách a mít standardní certifikaci pro provoz je zcela zásadní rozdíl, pro ten druhý účel se vyrábí prakticky jenom ty Michelinky (mimo jiné drahé jak sviňa) citované v článku a tím to hasne.

Jean
24. června • 22:03

To si napisal to iste co ja. Cim sa lisia tie gumy!

Jean
24. června • 22:03

Tam mal byt otaznik

Twin
26. června • 8:37

Rychlostní speciály na solném jezeře používají kola s gumou vypěněnou nějakým polyuretanem, u vyšších rychlostí je použit jenom gumový pás nalepený na ráfku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jean
26. června • 9:23

Ďakujem

Davefull1
23. června • 21:15

No, buď v pátek večer píjte, a nebo piště články ale nikdy oboje.
"Rychlost 300 mph, tedy 380 km/h" Ne je to 480 km/h.
"který se chce o metu 300 km/h" Ne je to 300 mph.

rákos
23. června • 18:29

Zkurvené pneumatiky! :D

anawarr
23. června • 17:34

300 mil/h je cca 480 km/h. Násobí se 1,6x. Matematika prvního stupně ZŠ.

Vojta
23. června • 16:47

Máte v těch rychlostech solidní guláš! Opravte si to, prosím 3-[

Doporučujeme

Články odjinud