Pneumatika bez vzduchu není revoluční. Dokazují to více než 100 let staré fotky

Joe Doe  |  15. 07. 2019 09:01

"ani zdaleka se však nejedná o novou technologii"

Myslim, ze autor si zamiena 'technologiu' a 'koncept'.

Takze koncept takejto pneu novy nie je.

Technologia, vdaka ktorej Michelin moze rozbehnut seriovu vyrobu, nova je.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  15. 07. 2019 10:07

Vývoj se pohybuje po spirále, stačilo napsat tohle.

Odpovědět  |   | 
alternativa  |  15. 07. 2019 11:11

Podle https://cs.wikipedia.org/wiki/Spir%C3%A1la... nebo https://cs.wikipedia.org/wiki/Spir%C3%A1la_... (rozcestn%C3%ADk) je více druhů spirál. Po které z nich se ten vývoj pohybuje? Nebo si tu "spirálu" vývoje představujeme spíše jako šroubovici https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0roubovice... ?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  15. 07. 2019 13:10

.... někde po nějaké, přesně nevím a k životu to nepotřebuju. Ale co vím přeně, že to určitě neví pan Mihálik, ten jenom pro peníze vyrábí senzace na přilákání pozornosti.

Odpovědět  |   | 
Miro M.  |  15. 07. 2019 15:43

:)

Odpovědět  |   | 
David  |  15. 07. 2019 14:17

To je starý 😃

Odpovědět  |   | 

bagry, ještěrky, kolečka mají ty plné pryžové obruče.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  15. 07. 2019 22:07

Noooo, pokud vám na bojišti nepřítel kompletně rozstřílí gumy, je dost jedno, jestli jsou s duší, tubeless, runflat nebo tahle vymoženost. Nehnete se ani o metr. Takže pane redaktore, neplácejte. Dík.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  16. 07. 2019 01:11

přemýšlej

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

dnes | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 104 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A