To, že PJ troubí na někoho, kdo se připojí na hlavní a on se na 70 řítí kilem a na dálnici to kosí 200, taky není zrovna vzorový. ❄️
Jehla sám jezdí jako prase ,po Česku klidně přes 200 km/h a ještě se u toho natočí a vystaví to ,a on chce někoho poučovat ? Tam kde situace koliduje tak ještě přidá plyn aby mohl vytrubovat jako pominutý ,ten má snad klakson i na hajzlíku a tam vytrubuje tréningově.
Pravda je taková že jehla jezdí jak ko*ot a těm křížovým situacím dost pomáhá jen proto aby si mohl zatroubit. Jsem rád že tohle hovado jezdí kdesi v Plzni a ne u nás.
Jehla z Plzně. To je ten maník, co mě málem sejmul, když se řítil asi 90 km/h centrem Plzně. :D A on bude ještě hlásit moudra na webu? To snad není pravda... A pro hnidopichy, tak to video měl na svém IG, že prý domů pospíchá na stream, tak zkrátka musí jet stovkou přes centrum Plzně. ...a takoví lidé tady dostávají prostor...
Osobní a velice blízký přítulníček redakce, teda toho nejpohlavnĕjšího šéfa M.i.c. k.y.Ne nadarmo se mu říka " Jehla" - no proč asi
A přitom je spousta jiných a zajímavějších tzv. dashcamerů, je namátkou:Truck Daškam - videa z kamionu, jízdy po stavbách,...BusDriver - záběry z pražského BUSuRezistor - bohužel už netočí, pražská tramvajHradišťská Letecká - blázen, co na skútru brázdí celou EvropouAuto-partner - záběry z autoškolyaj.
Youtuber, který sám příznává, že porušuje předpisy, vychovává ostatní.
To je mi zase příspěvek, ptát se borce, který točí videa na YouTube, jak se jezdí, co všechno je na našich cestách špatně a sám Jehlárenská jezdí jako namachrované hovado a řadí se k těmto řidičům, co dělají všechny ty chyby, co tady popisuje. Zřejmě si pan, který dělal tento přispěvek zhlédnul jen kousíček jednoho videa a hned tady dělá s Jehlárenské přeborníka na slovo vzaté.No, nechci a nebudu se více vyjadřovat k tomuto pánovi, který na cestách nedělá chyby a je pán dokonalý, aspoň podle těch jeho videí, co dává na YouTube.
V první řadě peníze a pak zase peníze a pak ........., se.Re na nějakou silniční bezpečnost, je to jen jeho prostředek , jak získat snadno peníze a nic více ho nezajímá. Jeho IQ podle rozhovoru, je více než zřejmé.
Tipl bych, že jeho IQ bude dvojnásobné vůči tvému :) lopato
Nebudu psát, kdo má jaké IQ, ale pár videí jsem viděl a hned mě upoutalo jeho chování na dálnici, kdy sice v levém pruhu jel řidič, co tam možná již neměl co dělat, ale on ho naprosto bez skrupulí předjel pravým pruhem, bez jakéhokoliv zpomalení. Není to náhodou přestupek? Já ti nevím, když chci dělat to, co dělá, nemůže se sám chovat jako ti, které kritizuje. čas 1:46 https://www.youtube.com/watch...
Tohle je strašně rozšířený nešvar u nás, skoro každý považuje některé předpisy za svaté a jiné za hrozný opruz, a bohužel různí řidiči to vidí různě.Někoho otravuje rychlost, jiný (zejména motorkáři) považuje záchranářskou uličku za vlastní pruh, další dodržuje rychlost, ale ve špatném pruhu, jiný předjíždí zprava, protože nebude čekat, až se ten před ním zařadí, jiný ignoruje bezpečnou vzdálenost, ale pravý pruh k předjetí nepoužije, další ignoruje zip, takže se zařadí do průběžného pruhu půl kilometru před zúžením, ale v zúžení už žádného “předbíhače” nepustí…Tohle mi přijde, že je dáno naší polohou, jinde v Evropě mi přišlo, že je větší konsensus na tom, která pravidla se budou dodržovat a která ne. Jediné, co se u nás dodržuje mimořádně poctivě narozdíl od některých východních zemí je červená i na prázdné křižovatce.
To je jedna strana mince, jistě pravdivá.Druhá je ta, že všichni ti "namachrovanci", co "pouze" poukazují na to, jak se chovají cyklisté, motocyklisté, chodci, ostatní řidiči atp., tak vrcholem jejich řidičského umu je dojet do práce, a z práce, a na vejlet, a z vejletu. Na kole jeli naposledy před pubertou, a to jestli vůbec, pěšky jdou od baráku k autu, a od auta k baráku, na motorce je nikdy nikdo ani nevezl a o tom, jak se řídí, třeba, kloubový autobus, nebo Tatra s vlekem, nemají ani ponětí.Nejvíc konfliktů (nejen) v silničním provozu vzniká ze svéhlavosti a ignorance. To, že jeden považuje nenormální dodržovat padesátku v obci, a druhý jede padesát po ceduli, a podobně, to už máme. Pak je ta věc, že na stejnou situaci v provozu se bude jinak dívat řidič v osobáku, cyklista, řidič Tatry s vlekem, nebo motocyklista. A úplně jinak řidič autobusu plného důchodců.Asi je to, že já náš silniční provoz tak katastrofálně, jako tito lidé, nevnímám bude tím, že když dojedu osobákem, například, jízdní kolo, tak se na tu situaci dívám z pohledu cyklisty. A často si říkám "sakra, proč jede tak defensivně, vždyť já ho tady v tom úzkém místě stejně nebudu předjíždět a on líže ty kanály tak tak. Jednou do toho vjede a zrakví se!" Nebo vidím, že bude kamion najíždět vlevo, tak mu zastavím, v tom mém pruhu pro odbočení vlevo, tři metry od čáry, a vpravo. Protože já nevím, co za člověka za tím volantem sedí, jestli je tam mladé ucho, a tohle je jeho první samostatná jízda, nebo "oježděný" starý praktik, a toto je jeho poslední jízda a zítra jde do důchodu. Tak kdyby si najel trochu blbě, tak tam má pořád tunu místa to nějak zkorigovat. Spousta třeba předjíždění kamionů, na relativně úzkých cestách, se na té kameře tváří horší, než je v reálu. OK, on, dejme tomu, ne úplně správně odhadl vzdálenost potřebnou k bezpečnému předjetí, neměl ten rozhled úplně ideální, možná něco nedomyslel, přecenil, podcenil. Tak ale tak to vidíš, že kamion předjíždí "dědka s platem vajec za zadním sklem", tak mu ubereš, zapneš výstražný signál, on se vrátí, a ty si vklidu pokračuješ dál. Když po takových okreskách lítáš zhruba dvoj až trojnásobnou rychlostí, než jaká by byla přiměřená okolnostem, tak potom, samozřejmě, na takovou reakci nemáš patřičný prostor, musíš brzdit "na krev", a pak stačí cokoli, trocha štěrku, olejová skvrna a ...Když mě dojede kamioňák, tak jak je místo, tak mu dám pravý blinkr, uhnu doprava, uberu plyn, a jak mě předjede, tak mu bliknu dálkovýma, že už může zpátky. On zabliká výstražným signálem, a jsme všichni happy. Když se začne cyklista přede mnou chovat "rozpačitě", tak to většinou znamená znamení o změně směru jízdy, prostě se něco bude dít. Tak počkám, co se bude dít. On pak, dva metry před křižovatkou, mávne doleva, a přes celou cestu přejede. Ale tak, lze to i jinak, no. :-)
Bohuzel spousta co si poridi kameru do auta schvalne eskaluji situaci, aby mohli neco dat na youtube a pochlubit se. To ze tim celou situaci jeste zhorsi a chovaji se v mnoha pripadech jeste hur nez ostatni, to preci nevadi. A uplne nejlepsi, ze oni vychovavaji ostatni, oni vi nejlepe jak maji ostatni jezdit.
Já jsem flegmatik a snažím se jezdit defensivně, takže moje záběry jsou pak strašně nudné a ani do kamery je neokomentuji jadrnými invektivy. A kdo se bude dívat na předpisově provedený zip:)A to nemluvím o tom, že mi YouTube dvakrát zablokoval neveřejné video kvůli hudbě z rádia…Jinak Evropská dash cam videa jsou většinou nuda, Americká i Australská jsou akčnější, ale za náš kontinent to “zachraňuje” Ukrajina s Ruskem, a fajnšmekři se dívají i do Číny.
Ano, pár takový youtuberů už jsem viděl. Např. "Agresivní Řidič" je přesný příklad takového hovádka - zbytečná eskalace situací, ve kterých stačí dát nohu z plynu (ani nemusí brzdit) a naprostá ignorace a nerespektování jakýchkoliv pravidel, ale všichni okolo jsou debilové.
Agresivní řidič jezdí krásně plynule a dynamicky. Jen lopatám, který jezdí jako ty lopaty u něho na videích se to nelíbí. Tak ať ti to jezdí rychleji, lopato.
Já také jezdím krásně plynule a dynamicky na autodromech v Brně, Mostě, Sosnová a párkrát jsem si zajel i na Nürburgring. Výhodou je, že všichni účastníci jsou tam dobrovolně a uvědomují si rizika, jedou stejným směrem, na okruzích se nepohybují cyklisti nebo chodci, jsou daná jasná pravidla a tedy i předvídatelné chování pomalejších účastníků a v případě srážky nebo jakékoliv nehody je na místě v podstatě okamžitě pomoc. Naproti tomu na běžné silnici se pohybuji defenzivně, protože vím, že řada řidičů nemá takové zkušenosti jako já (kromě "závodění" mám za sebou i pár kurzů bezpečné a sportovní jízdy - osobně tyto kurzy považuji jako nezbytnost pro každého majitele výkonného vozidla, ale i pro majitele "normálních" aut mají tyto kurzy něco do sebe) a odmítám zbytečně zvyšovat riziko nehody či dokonce usmrcení sebe nebo někoho dalšího. Netvrdím, že nedělám chyby, ale tvrdím, že nejsem agresivní a snažím se co možná nejvíc chyb vyvarovat.
Nech poslat parte do redakce, až tě to tvoje umění Řídít, pošle do pekla, mistře BMW . Pokud ti ovšem vehikl dříve neshoří . Hezký den lopato jezdče BMW
Jezdím krásně, plynule a agresivně. Znám a ctím předpisy kromě rychlosti. Takže bych vsadil všechno na to, že ty pod drnem skončíš dřív. Pokud teda vůbec máš auto, lopato.
Tak jasně. A ještě nějaký vtip pri pondelku?
Dokud je to bez újmy.. já automaticky odpouštím provinilcům v provozu a nikdy se za volantem nevstekám. Doufám, že se stydíš.. pomyslím si a jedu dál.
A tlačíš tu svou kárku dál ....
..to tlačí kompresor a ještě si u toho vesele kvikne B-]
Závodníček ve fábce :D
Viděl jsem jednou video toho dementního blba a víc ho podporovat opravdu nehodlám!
A co rikas na ty borce, co na tech videich hraji hlavni role? Ti jsou ok?
Nejspíš se na nějakém našel:-D
Tak tohle bude M.i.č.k.u. opravdu mrzet. Jeho nejbližší přítel a souznění duší proběhlo na nejvyšší úrovni.
Silnice jsou hell, no. Motá se tam spousta strejců a blondýn, který naprosto neovládají svůj vůz a vytváří nebezpečné situace. Nejdůležitější je vzájemná tolerance a předvídání. Bohužel spousta bezmozků si myslí, že hlavní faktor bezpečnosti je dodržet rychlost a potom už je jedno, jak se budou chovat. Asi by to chtělo změnit zkoušky v autoškole a pravidelně přezkušovat. Na motorce taky musíte nejdřív na cvičiště a ukázat, že stroj poměrně dobře ovládáte (rychlý/pomaly slalom, osmičky, brzdění na přesnost,..). Proč ne v autě? Tuna a půl oceli ohrožuje ostatní víc než 200kg motocykl.
Opravte si ten text proboha. Hned v úvodu gramatická chyba s/z. Dál jsem to nečetl, tohle mě odradilo :)
v těch videích je vidět, že autor jezdí často jako i..ot. Nedodržování rychlosti, agresivní chování k ostatním účastníkům provozu. Kolikrát jsem si v Plzni říkal, že kdybych ho potkal a zkusil na mě jeden ze svých oblíbených kousků, že si ho podám.
Uuuh no ty jsi ale drsňák, hlavně přes internet 😁 Nikdy mě neohrozil nikdo, kdo jelrychle. NIKDY. Je mi to jedno, jeho věc, nejsem fízl. Denodenně mě ale ohrožujou pitomci, co vůbec nezvládají řízení, čumí do mobilu, nepoužívaji zrcátka a mají smrt v očích. Tihle způsobují nehody.
Největší nehodovost je právě kvůli rychlosti...
Ano, kvuli umelemu omezovani rychlosti. Ostatne, precti si tohle https://dfens-cz.com/blog-besip-ve-sve-kampani...
Doporučuji shlédnout nový dokument od Klusáka "13 minut". Tak je taky takový jeden, co jen jezdí (nebo spíše jezdil) rychle, nikoho přece neohrožoval. A nakonec má na triku mrtvého, protože prostě jen "nedobrzdil"... Ono jde o ty následky. Všichni jsme chybující lidé a když přijde průšvih, tak je něco jiného hasit průšvih ve stovce a něco jiného ve stošedesáti...Jinak s těma pitomcema, máš naprostou pravdu. Kromě toho, že mají v očích smrt, těch moc nevidím. Ale těch, co nečumí do zrcátka, nedávají přednost, atd. potkávám denně dost.
https://dfens-cz.com/blog-besip-ve-sve-kampani...
Znám. Ale to je trochu o něčem jiném. Samozřejmě je problém, že lidé si zaměňují maximální a přiměřenou rychlost. Já řeším důsledky, nepolemizuji o povolené a nepřiměřené rychlosti. Vím, že BESIP to to rád zaměňuje. Přitom i na dálnici jet osmdesátkou může být někdy nepřiměřená rychlost...Ale předpokládám, že "borec" co jede přes horizont stošede, pak nedobrzdí a zabije člověka, který čeká v křižovatce na odbočení, tak nepřiměřenou rychlostí jel...
No, mezi nami je procento lidi, kterym je to jedno/kteri jsou neco vic. Ostatne pripad pani, ktera mela 21x zakaz rizeni / pana policistu skolotele co naboural 50 aut (pouze priklady, dalo by se pokracovat), jsou zjevnou ukazkou nefunkcnosti systemu. Tam dalsi represe opravdu nepomuze. A to nemluvim o tom, ze je vsude tri prdele znacek, ale na problematickem miste chybi. A ze znacky rychlostni casto nahrazuji znacku upozornujici na nejaky (byt banalni) problem na silnici. Pak stejne jako s nahodne ci nelogicky umistenymi radarosemafory opet vychovavame pravy opak (nerespekt).
Naprosto souhlasím. Je zajímavé, že když jedu Německem nebo Rakouskem, tak jezdím do 5-10 km/h nad limit. Protože když potkám omezení na 30 km/h, tak vím, že tam opravdu z nějakého důvodu je a jedu do těch 40 km/h.U nás se nasazuje limit 30 km/h na všechno možné, dost často to tam i zapomínají, takže když k něčemu takovému přijedu, tak přemýšlím, zda má význam zpomalovat, protože to bude z většiny nějaký nesmysl. Venku přemýšlet nemusím, tam vím, že nějaký smysl to má téměř vždy.
To znám. :-DV Norsku je na cestě omezení na 30 km/h, protože ta cesta je úzká a chodí na ní hodně turistů, jezdí po ní hodně cyklistů a místní chtějí klid. Důvod je jasný, tak pojedu 40 km/h podle tachometru.V Čechách na cestu bezdůvodně dali 30 km/h. Nedává to smysl. Pojedu 80km/h. Taky by tu silnici mohli udělat trochu širší, protože do té zatáčky musím brzdit. Ty pumpičkáři mně už štvou, jak se tu motaj. A ta úča, je úplně máklá, že se tady producíruje s celou třídou po silnici, když o dva kilometry dál mají podchod.
Ale prdlajz. Mluvím třeba o 30 u stavby, kde je technologická přestávka, nikde nikdo, stavba nijak nezasahuje do silnice, ale 30 tam furt je. Nebo místo zpomalení na 50 (mimo obec) jako v Německu, tak všude u nás strkaj univerzální 30. Tuhle se mi i stalo, že značku tam zapomněli a další křižovatka byla až po 3 kilometrech, atd.Líbí se mi, že v Německu když skončí pracovní doba, tak omezení otočí a jezdí se tam normálně, atd.O tomhle mluvím. Ne o úzké cestě v obci, kde se motají kolaři s učitelkami a dětmi.
Hmm, a kolik je po ČR těch zapomenutých přenosných značek, a kolik je těch pevných 30, které mají svůj důvod, který mnoho řidičů odmítá uznávat.
Nemohu mluvit za všechny. Nicméně teď v tuto dobu já zapomenutou 30 potkávám každý den. Staví se u nás žel. zastávka (Plzeň-Božkov), stavba nijak nezasahuje do silnice, pouze tam mají výjezd (2 za sebou). Z obou stran je tam 30, má to určitě smysl, když se tam něco děje a každou chvíli tam vjíždí/vyjíždí těžká technika. Ale značka tam zůstává i když se tam nic neděje (buď volno nebo technologická přestávka) a nijak stavba nezasahuje/neomezuje provoz na silnici. Nikdo to prakticky nedodržuje (včetně řidičů MHD).Kolik je pevných 30, které mají svůj důvod a které mnoho řidičů odmítá uznávat netuším, nemám věšteckou kouli.
nemluvím o rychlosti ale o stylu jakým se po městě pohybuje. znám ta místa po Plzni velmi dobře. takovýhle arogantní, namachrovaný rádoby dobrý řidič si hraje na arbitra jiných.
Tak rychlost jsi v komentáři zmiňoval.. A nepřijde mi, že by jel agresivně. Jezdí svižně a dynamicky, jak to má být. Jinak můžeš poslat link a čas na video, co považuješ za příklad agresivity :)
nebudu to dohledávat a vystřihovat. Ale Jehla jezdí asi jako balkánský přistěhovalci po Vídni. Všichni jedou normálně, nechávají mezery, dávají si přednost, počítají s nenadálou situací a mezi nimi využívá každého metru kličkující očouzené BMW balkánce.
Obhajuješ sám sebe "zesplzně " sebezvaný mravokárče ?!?
Nechápu, proč se dává prostor neurotickým řidičům, co jenom na všechny nadávají a mají pocit, že oni dělají všechno nejlépe a všichni ostatní jsou blbci. Po shlédnutí některých videí mám poct, že pán by měl začít brát nějaké prášky na nervy a do té doby by radši neměl nic řídit.
Výborně, tak sis mě zaškatulkoval a je ti líp? Mimochodem, netrefil ses a navíc ten tvůj komentář nijak nesouvisí s mým, někdy je lepší myslet, než odpovíš :-)
Přesně. Jako většina českých řidičů. Všichni jsou blbci a zrovna mě překáží..
Ty asi patřís mezi ty čepičkáře, co na 50 jedou radši 40 tacho a na dálnici zásadně v levym, co? Tímhle vznikají ty nebezpečny situace..
Nerozumíš psanému textu.
Nádherné zaklínadlo " psaný text "
Bonzáky nemá nikdo rád.
Znal jsem jednoho ze Splzně, který rád vytahoval všelijaké průkazy PSVB, Lesní stráž, Vodní stráž, "šedý mor" a já nevím co a chlubil se jak rozdává s radostí pokuty. Prostě blb.
V životě jsem neslyšel, že by Plzeňan řekl, že je ze z (zez) Plzně. To si vymyslel nějakej dement.
To že my Plzenaci říkáme že jsme ZEZ Plzně o nas šíří Pražáci. Žádný Plzeňak to tak neříká.
Před 20 lety to byla pravda pravdoucí. Ať se propadu do západního Německa jestli lžu Velebnosti
Štěpán Kozlerů se takhle před řádkou let představil na internátě: Jmenuju se Štěpán a jsem zesplzně. FaktTo moravák Martin se ptal : skama seš Anebo ostravák : rožni = rozsvíť Takže ať žijou dlouze a dobře všichni tihle "dementi"
Co je ze Splzně?
,,Ze Zplzně je to, co je ze Zplzně.
Pán se cítí jako vyvolený inkvizitor. Na dálnici se mi stává velmi okrajově, že jede někdo v levém pruhu. Pokud někdo v levém pruhu jede, tak z důvodu toho, že v pravém nemá místo na nazařazení, má místo, ale okamžitě by musel dupnout na brzdu, aby nenajel do náklaďáku, nebo je v levém pruhu vláček a on chce předjet ještě dva kamiony a pak se zařadit. Pokud jede alespoň 120, nevidím v tom sebemenší problém. Zpomalím, počkám a pak zase frčím. Tohle fakt největší ani nejčastější nešvar není. Nešvar a to dost nebezpečný je nedodržování bezpečné vzdálenosti, nečitelné a náhle změny jízdních pruhů a neznalost zařazování se z připojovacích průhů. Místo toho, aby dotyční dali plyn na podlahu a zařadili se na konci pruhu, pošlou to v šedesátce ještě přes bílou čáru, už aby tam byli, to je také o hubu.
" Inkvizitor" ?Co takhle si ujasnit pojmy ? Protože tenhle blábol je pořádný průjem.
Inkvizitor asi ne, průjme, ale jak nazvat někoho v černé Audi /můj odhad/ pro kterého jsou ostatní byť chybující blbci píče etc?Šlápnout na plyn a profrčet za zadky chodců na přechodu i kdyby šli na červenou to udělá jen debil.
Ano, poblíž domu mám přechod, který je dlouhý. Když mi v polovině přechodu skočí červená, tak to odbočující auta, která se zjeví za křovím neví, myslí si, že jdu na červenou a dělají nebezpečné naschvály. Kdybych třeba zakopl, tak jsem pod koly. Někteří v návalu emocí nemyslí.
Nevěřím, že skočí červená, pokud je chodec na přechodu a vyšel na zelenou. Tohle teda ne.
Dost často se mi stává ze nestihnu prejit pres prechod na zelenyho panaka a to vyrazim rychlou chůzí hned jak tam naskoci - zažívám to na par krizovatkach a zbyva mi tak 4-5 m na to abych to přešel už na červenou. (Můj vek 35 let)A nemám jednu nohu berle ani invalidni vozik prostě normální rychlou chůzí to nedám.
Na tom není nic divného.Zelená na semaforu trvá někde 2s někde 6s. A opravdu slouží jen pro vstup.Nicméně zelená odbočovací šipka na semaforu znamená pouze: můžete jet, ale dáváte všem přednost (tedy ne jen chodcům, ale například i pomalejším jízdním zvířatům, která jedou v průběžném směru). O rovně jedoucích cyklistech nemluvě.
Je naprostý standard, že zelená na přechodu pro chodce se rozsvítí jen na tak dlouho, aby chodec "vyrazil" přes přechod. To, že se mu rozsvítí červená, automaticky neznamená, že se autům okamžitě rozsvítí zelená. Je tam časová prodleva, aby chodec mohl v klidu přejít. A ten kdo to neví, evidentně nechodí moc pěšky.
Ale tohle je naopak vyuzivane velice (ostatne o tom uz par rozhovoru bylo), ze cervena skoci driv, nez vyjduvsi na zelenou dokonci prechazeni silnice. Potkas to na vetsine semaforu. Ale ta cervena neznamena oranzadu na semaforu pro vozidla. Obhajuji to prave tim, aby zastavili dalsi chodce, kteri by to prave uz nestihli prejit.
Klidně nevěř, ale podobný přechod znám taky, na zelenou to máš šanci stihnout jedině, když vyrazíš okamžitě s přebliknutím zelené a velice rychlým tempem, jakmile jdeš normální chůzí tak tam máš červenou než přejdeš, důchodci běžně vidí červenou už před polovinou
Dobře, ale litera zákona č. 361/2000 sbírky o provozu na pozemních komunikacích hovoří zcela jasně.
Ano, litera zákona říká, že zelená pro chodce slouží ke vstupu na přechod pro chodce.
Zkráceně , ale pořád 361/2000 Sb. hovoří jasně: Řidič nesmí ohrozit ani omezit chodce, který přechází nebo se zjevně chystá přecházet pozemní komunikaci po přechodu pro chodce. Nikde se nepíše o absolutní přednosti chodce, ani řidiče. Zákon řidičům ukládá povinnost nezpůsobit chodcům žádné nebezpečí.
Nesmí ohrozit = nesmí chodci způsobit žádné nebezpečí (to vážně není splněno pokud chodec uskakuje, nebo pokud by zpomalení na straně chodce způsobilo jeho zranění).Nesmí omezit = nesmí mu nijak překážet (pokud by byl ten chodec například donucen zastavit a počkat až vozidlo projede, tak už se jedná o omezení).Absolutní přednost nemá nikdy nikdo a nikde. A každý kdo zmíní spojení "absolutní přednost" ať již ve významu zvyšování nějakého již existujícího druhu přednosti, nebo ve významu zlehčování nějakého typu přednosti, by měl být trestán pro šíření poplašné zprávy a pro obecné ohrožení. Fakt, že v ČR 70% řidičů pravidelně a systematicky omezuje (nebo dokonce ohrožuje) chodce na přechodu pro chodce, je toho důsledkem.Silniční zákon je primárně stavěn tak, že jedno pochybení nezpůsobí nehodu, vždy jich je třeba víc.
Tak ty určitě nejsi svéprávný a pokud ano, tak je něco hodně špatně .
No tak to já mám tedy úplně jinou dálniční zkušenost s angličany: v drtivé většině se vlevo vleče nějaký letec, co tam má 120 tacho (tj. cca 115km/h) a neuhne, ani když je vpravo místo na předjetí (mezera min. 500 metrů). Mohl by zrychlit, nebo uhnout, ale neudělá ani jedno z toho.Co se týká zařazování z připojovacího pruhu, tak souhlasím, několikrát jsem už zadupával auto když se mi z připojováku nacpal šedesátkou až do levého, protože předjížděl ještě pomalejší kamion.
Tak takhle ty si představuješ provoz v Anglii? Špatně si to představuješ. V pravém se jezdí pomalu a každý další levý je na předjíždění pokud není určeno jinak dopravním značením.
V anglii se jezdí levým pomalu a pravým předjíždí tak s tím může mít anglán v EU trochu problém.
Konečně si toho někdo všimnul.
Info aspoň vidíš kolik je tu blbou co dají mínus i když to napíšeš pravdu.To ani od Čechů nemůžem čekat zázraky na silnicích
Koukám, že nejsi z nejchytřejších. :-D
Ti "zesplzně" na to jdou pěkně po "eméricku" . Vojáci nechali manuál a je to dědictví z pokolení na pokolení. Takže držím palce !!!
No to sice jo, ale zrovna Plzeňáci, kteří jsou největší přeborníci v republice ve vjíždění do křižovatek, za kterými nelze pokračovat v jízdě a tím ucpávají příčný, jinak volný směr......
Dovolim si nesouhlasit. Experti na vjetí do křižovatky, i když se za krizovatkou neda pokracovat, jsou v Opavě, jsou mezi nimi i řidiči MHD - ať už autobusů nebo trolejbusů, řidiči osobnich aut... A to nemluvim o tom, že mnozí ještě honem honem už projedeou i na červenou....A přál bych vam vidět, jak jsou spořádaní, když tam stojí polda, to jsou zácpy rázem pryč.... No a pak tu máme jeden kruháč. Od jeho otevření není týdne, kdyby někdo nenaboural kufr jineho auta....
Nestoudně lžete! My Plzeňáci jsme největší přeborníci v jízdě na kolejích! Plzeňští tramvajáci, jako jediní v ČR, mají ve výbavě lano na tahání aut z kolejiště.Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má? B-]B-]B-]
nojono, vy jste takoví všestranní přeborníci :-D Jak šebrdle
Dobrý, ale v Pardubicích (místní část Rybitví) je zase místním folklórem při nákupu zmrzliny parkovat přímo na zastávce trolejbusů. Protože parkoviště je o šílených 15 metrů dál....
To samé i v Čivicích Stánek se zmrzlinou vedle zastávky a lidi parkují kde? No v zastávce. :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.