Plynulá změna zdvihu ventilů: hluboké dýchání

7 komentářů

Pilot
17. října • 9:37

.. každopádně .... se tu nějak rozjíždí móda polovičatých článků ....
.. člověk by řekl, že právě přečetl úvod .. a ono to byl celý článek ....... :-D

Pavlos
16. října • 18:20

To jsou zase zbytečné výkřiky zdejších znalců, systém Vtec už je dávno překonaný a dnes existují daleko sofistikovanější technoligie na regulaci plnění motoru. Původní Vtec už se ani u Hondy dávno nepoužívá,používá se jeho další evoluční stupně.

hondakrejci
16. října • 11:55

to si deláte legraci ne? tohle už seriově vyráběli japonci co vám ríká honda crx vtec nic ? rv.89. ááááááá

Pilot
16. října • 21:21

... nikoli ..... VTEC ... nená ani plynulou změnu časování ani plynulý zdvih ventilů
... VTEC ... jsou jen jakoby dvě různé váčky, mezi kterými je podle potřeby přepíná (většnou nad 5000+ (záleží na modelu) se přepne na ostrou váčku... ) ... čili zdvih i časování jsou různé, ale ke změně dojde skokově. Nízké otačky do cca 5000 .. je to osmiventil s optimalilzací pro nižší otáčky ... nad 5000 je to 16V s ostrým profilem, optimalizovaný jen pro vysoké otáčky. Tzn. máš jakoby dva motory v jednom ... díky... iVTEC .. má k VTECu i plně variabilní časování, natáčením váčky, stejně tak jako VVT u Toyoty .. ... AdvancedVTEC ... má i plně variabilní zdvih ventilů .. ale nešel do produkce .. pokud vím ... v evropě určitě ... Obrovskou nevýhodou valvetronicu od BMW je jeho hmostnost ...která nedovoluje motory příliš vytáčet ... Jinak systém, který používá Nissan v Infinity ... nemá škrtící klapku vůbec !! ... a MultiAir tuším taky ne ... možná to je v článku .. uplně do podrobna jsem ho nečetl ...

zulyk
16. října • 15:25

je rozdiel medzi premennym casovanim ventilov a premennym zdvihom ventilov

max
16. října • 13:40

jestli nebude rozdil v one plynulosti. Variabilni casovani ventilu, jako je onen VTEC, maji dnes uz snad vsichni.

blur
16. října • 13:05

taky sem si říkala kde nechali VTEC:-O

Doporučujeme

Články odjinud