podle reakcí na články TOYOTA asi budou muset zvednou koty pro dovoz prodejcům. Tady se diskutuje, kdežto u škodovek diskutují fleetoví šoféři v kolik přijedou domů a jestli vůbec za týden měli teplou stravu a právě asi tímto jsou tam velice podráždění, prostě nemají usměv a kdo se neusmívá bourá.
Prosím odkaz.
nezlob se na mě, ale odkaz na škoda nedělám.
Pekne napsano :)
https://autobible.euro.cz/skoda-kodiaq-rs-zvladla-l...
https://www.autorevue.cz/skoda-superb-iv-propadla-... ...
A není to přitom hybrid s baterkama...
https://autoroad.cz/technika/94844-losi-test-...Zvětšit přední kolo,jen tak pro zábavu, pánové
A nikdo nekomentuje skoro svlečenou přední gumu u auta, které zvládlo losi test.Zbabělost ?
Jo zábava 77!!!!!
Chová se úplně stejně jako Škodovky...jen v nižší rychlosti protože je to vyšší. Asi nový bezpečnostní standart :-D
https://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-kodiaq-...
StandarT?
chyba no
Neviděl bych to zase tak černě. Základní úkol SUV v losím testu je se nepřevrátit a to tady ani náznakem nehrozí. Ve výšce těžiště tedy problém nebude. Podle mě bude stačit poladit ESP a případně se podívat na pneumatiky. Jinak to, že platforma RAV4 není ve srovnání s konkurencí kdoví co, to víme všichni. Za 1.6 mega to nechci, ani za 1.4 mega. Ale až opraví to ESP, tak za 1,2 mega včetně DPH už bych o tom jako o firemních autech uvažoval. Slevička 25% by byla? :-D
Takže kvůli tomu, že někdo chce krabici je OK když to zabije lidi v autě proti, protože se to nedokáže vyhnout. Ano, je to úplně v pohodě že podvozky dnes nastavují východní makedonci...3-[
kde je za 1,6Mkč, si už druhý co tu cenu sem dáváš, to jako ti za méně neprodají? Za 1,2Mkč ti to na ičo včetně dph dají už od jednoho kusu.
Za 1,4 mil je totální holobyt, za 1,5 mil tam pořád plno věcí chybí a navíc nejsem přítel koženky a teprve za 1.6 mil je to jakž takž (tam zase pár věcí přebývá - konkrétně ta prosklená střecha a absence dojezdové rezervy (nevím proč ve VIP není).
u nás na moravě stojí 1,4Mkč selection a VIP je za sto, tak 1,5mkč a místo rezervy tam máš sadu na opravu. Máš asistenci.
Já k podobným "testům" přistupuji s rezervou. Nedavno sem viděl test M5 myslím že ho dělali Španělé a to auto v testu mělo na zadních pneu plošky ohoblované až na plátno. Samo v testu neuspělo. B-]
Test ale dělají na novém autě se zánovníma pneumatikama a na suchu.Bych to nechtěl vidět na noname 6let starých pneu na mokru.Možná 40 a kužele by létali
z těch fotek mi přijde, že by ty pneu měli aspoň nafouknout, dyť je málem svlíkli!
nevím jestli to jsou 225/60 R18 nebo 235/55 R19, podhuštěný nutně nemuselo být, stačilo čerstvě obuty a to mýdlo ještě nevyschlo, tak ta guma sjela. Jsou to mantáci, platí je čína.
Tak zrovna Toyotě by přezutí na nějaké normální evropské gumy prémiové kvality určitě pomohlo. Jinak na mokru by šlo do smyku samozřejmě každé auto na jakýchkoliv pneu.
Pripominas mi hranate hodinkyPremiove evropske pneu.Co ty jsi za mudrlanta,to je opravdu k pohledani
Souhlas. To v podstatě potvrzuje to, co jsem už zmínil jinde, že záleží na gumách a stavu vozovky,... A také na dalších faktorech stav auta - tlumiče geometrie, atd. Důležité - i na nákladu/zátěži. Co to dokáže udělat, to je logické. Stačí si vyzkoušet rozdíl u naložené a prázdné Octavii Combi... Takže ten diskutovaý losí test - ano, ale je to pouze informativní, v praxi v reálné situaci to může vypadat úplně jinak. A třeba naložení/zátěž se v případě té diskutovné RAVky může v losím testu projevit minimálně ve srovnání s tou zmíněnou Octavií.
Ze zvědavosti by mě zajímalo, kdyby do stejného losího testu se stejnou nájezdvou rychlostí nastoupila třeba Škoda 105 nebo Wartburg 353 :-D. Nejlepší auta byla tak období 1995-2001. Dneska už jsou hodně tvrdá, přirozená kinematika náprav a vlastnosti nikoho nezajímají. Auto je tvrdé aby se nenaklánělo, zbytek pohlídá ESP. Hlavní je dneska start-stop a co nejvíc tabletů. Nedivím se, že moderní SUV mají s losím testem problémy.
Škoda 105/120 by byla absolutní tragédie. Především v původním provedení ze sedmdesátých let. Traduje se, že při pokusu o vývoz do Velké Británie neprošla tamním homologačním testem, který právě obsahoval i něco na způsob "losího testu". Dovozce potom sám upravoval podvozky montáží zkrácených pružin, tvrdších tlumičů a třináctipalcových kol s nízkoprofilovými pneumatikami. Později od modelu tuším 81 stejné úpravy postupně zaváděli v Boleslavi i pro sériová auta a nakonec celý podvozek rozšířili. Wartburg na tom nebyl o moc líp, teoreticky sice podvozek byl dokonalejší (vzadu polonápravy s šikmou osou kývání používal v té době i Mercedes a BMW) ale soudruzi z NDR to dokonale zabili úzkým rozchodem v kombinaci s velkou světlou výškou. Otočit Warťasa na boudu při snaze se něčemu vyhnout bylo naprosto běžné, zvlášť když auto už mělo tlumiče po smrti. Zmíněné Mercedesy a BMW v půlce osmdesátých let přešly na zadní multilinkové nápravy a z vlastní zkušenosti vím, že když je takové "céčko" první generace z let 92/00 v dobrém stavu, devadesát procent aut včetně nejmodernějších se všemi myslitelnými systémy na něj prostě nemá. Ale když se sejdou vůle v řízení, vůle ve vymletých nápravách, tlumiče po smrti a lisovná čínská tma místo pneumatik, potom je problém takové auto udržet ve stotřiceti na dálnici ve svém pruhu a ti co vědí o co jde tomu říkají "jízda na postřeleném praseti".
Nevím jak Wartburg ale Škoda by na tom, jako kolega píše, dobře nebyla. V předu byli moc silné brzdy a žádná váha. Svého času jsem s tím napálil chlápka s károu plnou písku. Bylo mokro, jel jsem kolem kolejí kde byly sličné děvy na zastávce a chlapík zastavil na přechodu. Když jsem se probral, zadupl jsem brzdy, klouznul a když je pustil a vyhýbal se, trefil sem roh káry. Takže jsem přehazoval na další vlek a měl dost času přemýšlet nad tím, jak to udělat příště. Ale schopný řidič co tomu nedá tu sekundu na zmatkování (a ne moje 18tileté já) by to zvládl slušně, možná. Škodovka je plná "ale".
Na Trabiho nemá nic:https://www.youtube.com/watch... Na konci jsou výsledné časy.
https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch...
Já to dávám v pohodě i při 75 km/h. Jenomže mě vymysleli soudruzi inženýři v NDR!
Ano, správná připomínka. :-D Trabant umí losí test v rychlosti 75km/h, na podvozku s listovými pery vymyšleném v padesátých letech, na pneumatikách 145/13 a bez jakýchkoli asistentů. S minimálně polovinou dnešních aut si v zatáčkách vytře zadnici, přesto že mají sofistikované dokonalé podvozky nad kterými bádají týmy výzkumníků, ESP a další asistenční systémy nad kterými bádají týmy programátorů, a o deset centimetrů širší a několikanásobně dražší pneumatiky. A je jim to všechno k hovnu. Proč? Protože Trabant byl v podstatě kapotovaná motokára s pohotovostní hmotností necelých 700kg. Dnes je běžný standard dvojnásobek u malých a trojnásobek u velkých aut. Ale na druhou stranu bourat s trábošem v šedesáti - to nechceš :-D
U Trabanta je významný bezpečnostní prvek motor. Hlukem odhání srnky, které následně modrým oblakem vyžene daleko od silnice. :-D
To bylo řečí! Baterie nízko v podlaze prý zlepšují jízdní vlastnosti. Přesun baterií z pod zadních sedadel do podlahy prý zlepšuje jízdní vlastnosti. Nové pružiny a tlumiče prý zlepšují jízdní vlastnosti. A toto je výsledek :-D:-D:-D. No nekup to za 1,6 milionu :-D:-D:-D.Realita je prostě taková, že Toyota to s tímto modelem přehnala, ukousla si příliš velké sousto v honbě za co nejlepšími parametry to přehnaly s velikostí baterie a celkovou vahou auta i cenovkou. Platforma pro Corollu na ty 2,5 tuny celkové hmotnosti zřejmě nemůže stačit.
..a zrno sa oddelilo od pliev:-D
Jenom nechápu. Proč si ty losí testy svých aut firmy neudělají dobrovolně samy ještě před uvedením modelu na trh , aby předešly takovýmto "objevům" a teprve potom se dají do řešení a vyřeší to. To nemají k dispozici jednoho řidiče, který jim tuhle fušku provede ? A ještě, je tahleta losí schopnost vůbec opravdu potřebná, kolik lidí má na tento manévr dostatek koulí. Každý běžný odborník nám všem všude přece radí, že u srnčího testu se nemá uhýbat, jenom brzdit, divoké uhýbaní se důrazně nedoporučuje.
neodborník-proč by to dělala, když třeba doveze auta na moravu a tady prostě taková široká silnice není a besip doporučuje před zvěří brzdi. Najdou se i chytráci a udělají výhybný manevr a skonči mimo silnici.
Kde na moravě?
MORAVA KRÁSNÁ ZEM, v ní jsem byl já zrozena v ní byl vychován od matky pěstovánta mě k srdci svému, lnula mateřskémují život můj byl věnován.....
Pěkný, ale morava není jen jedna 6m široká cesta, takhle to vypadá, že je morava zapomenutý kout světa, kde se ještě jezdí na povozech, proto se ptám kde? Nechceš snad říct, že to platí pro celou moravu. Mimochodem k Moravě mám od francouzského kamaráda hezkou slovní hříčku, kdy mi vyprávěl, že se učili, že když Napoleon táhl na Slavkov, tak se vojáci strašně báli, protože si "Moravia" překládali jako "smrt zaživa". :-D
tak dobře, stydím se a pojedu do čech a na té široké silnici, kde nejezdí auta si zkusím losí test, ale ne se škodovkou, ta je už v 65km na hraně zdraví.
Nejde o losy, ale o manévrovatelnost při nečekaných událostech... výmol, dítě, něco upadne z auta před vámi...Navíc většina řidičů se kočce radši vyhne, než aby dupli na brzdu, zejména, pokud se mají kam vyhnout. Je to přirozená reakce a na přemýšlení není čas.A je lepší, když auto zůstane ovladatelné a kolama na zemi.
Máš pravdu, jenže v takové situaci je více ovlivňujících faktorů, jako počasí, aktuální stav vozovky (sucho, voda, sníh, nečistoty - písek, spadlé listí), stav vozidla (stav gum, tlumičů, geometrie,..), náklad vozidla (počet pasažérů, zavazadel, nosič na střeše,...) schopnosti řidiče a zejména dopravní situace (v případě, že je silný provoz v protisměru, tak i úspěně absolvovaný uhýbací manévr neznamená, že se člověk dostane alesúpoň částečně do protisměru... a náraz z protisměru do levého boku vyhýbajícího auta asi není to nejlepší), která neumožňuje vyhnutí.Trošku napoví i příklad, kolik referentíků se rozflákalo v Octaviích 4x4, které jsou jízdně na kluzkých silnicích lepší jak předokolky, protože si mysleli, že 4x4 je řešení, které jim vždy pomůže. Zkrátka se řidič musí přizpůsobit podmínkám i vlastnostem auta.
"losí test" samozřejmě nepočítá jen s vysokou, ale je to ukázka schopností podvozku, když potřebujete prudce manévrovat z jakéhokoli jiného důvodu. V česku je pravděpodobnější, že vám do cesty vpadne opilý člověk, který ve tme není nijak označen, než že srazíte srnu.
Jak kde, jezdím trasu a tam vidím v noci třeba na půl km vždy ty jejich zelený oči, ale to je silnice o šíři 6metrů a na tym potřebuješ brzdy a dobrý posilovač včetně abs poslední generace.
S těmito auty jezdí lidi stejně pomalu a do situace obdobné tomu losímu testu se stejně nedostanou. Ve výjimečných situacích je s předstihem upozorní jízdní asistenti, že už se blíží limitu ovladatelnosti a zpomalí. Obecně - pokud člověk není jouda a podívá se na hmotnosti a celkovou stavbu a uspořádání těchto hybridních aut, tak ví, co je to za auta a co od nich může očekávat. Samozřejmě, najdou se výjimky, ale ty jsou velmi, velmi drahé. Za všechno se platí, zejména za výjimečnost. Firmy určitě řešily jízdní vlastnosti těcho mastodontů už před uvedením na trh, jenže fyzikální zákony obejít nelze. To, že těžké auto s velkým aerodynamickým odporem spotřebuje více energie, i když je to hybrid, to ještě ekoexpertům z Bruselu nedošlo. Až jim to dojde, tak budou podporovat řešení jen čistých elektromobilů a po přechodnu dobu budou ke klasickým spalovacím motorům shovívaví. Už si to možná uvědomili a snaží se podporovat CNG, které jsou z hlediska eko v souhrnu všech aspektů lepším řešením než hybridy.
Co to plácáš? Tobě nikdy neběhla zvěř před auto? V 70kph?
Vběhla a měl jsem štěstí, že jsem to ubrzdil. Ten v protisměru ne a měl pochroumaný předek. Naštěstí pouze brzdil a nepokoušel se o vyhnutí volantem ale pouze brzdil. Kdo ví jak by to potom skončilo i se mnou při čelní srážce. Byla to Fabia a měla by určitě lepší výsledky v losím testu než diskutované hybridní RAVka. Přesto se podle mne řidič zachoval rozumě a vlastně i správně.Já vím WP, ty jsi mistr silnic a vždy se spolehlivě vyhneš srnkám pouze řízením volantem a nebrzdíš. Proto je pro tebe důležité pouze auto se špičkovými vlastnostmi v losím testu...
No vidíš. A mně díky takovému manévru neskončila srnka před autem, kde by mohla napáchat dost velké škody, ale trefila jen bok, kde po ní nezbyla ani promáčklina. Stejně tak mi díky úhybnému manévru nerozbil odlétnuvší kus gumy z autobusu předek, ale šel mimo mě. Ale klidně si dál mysli, že brzdama zachráníš všechno. Já se radši zkusím vyhnout.
Nikde jsem napsal, že brzdama zachráním všechno. Když je místo a prázdná silnice, tak se samozřejmě vyhnu, když ale je provoz a auta v protisměru, tak prudké manévrování zvážím a rozhodnu se podle situace, ale rozhodně nic nezkouším. Klidně si ale zkoušej dál vyhýbat, hlavně abych přitom nejel zrovna já v protisměru...Nedávno byla na webu fotka nehody, kde se ženská znažila vyhnout a zachránit zvířátko. Vyhla se a zvířátko zachránila, ale bokem narazila do stromu a zabila se... I největší frajeří v automobilních soutěžích při chybě v určité situaci brzdí a volí čelní náraz a nepokouší se vyhýbat. Oni to nezkouší jako ty, oni vědí co a kdy udělat.
Tak to je snad jasné, že v protisměru musí být volno. Ale i tenhle podřadný útok jsem od tebe čekal, protože už jsi zoufalý.Ano, příště to schválně udělám tak, že vyjedu proti tobě a zabiju tě! Já si počkám!!!
Prokázal jsi Allamreine v celé kráse, co jsi zač.Dávám ti odkaz na jeden z argumentů na který jsem okazoval. Je jich samozřejmě daleko více. Ještě drobnost vyhýbací manévevr dobře zvládne ten, kdo to umí a kdo ví, kde jsou jeho hranice a co všechno si může na silnci dovolit. Takových řidičů je ale výrazná měnšina. Zdaleka ne každý to trénuje a řada z nich, kteří to trénují, se to stejně nenaučí tak, aby to dokázali bezpečně praktikovat na silnici v provozu.https://www.autorevue.cz/spatne-zatizeni-vozidla-t... ... ...Mělo by se spustit i video z testu ADAC. Myslím, že je to dostatečně vypovídající, jak to s tou zátěží vlivem na stabilitu je a jak to ovlivní to tebou zmíněné vyhnutí.To, že jsi stoupa, to jsi prokázal opakovaně tvojí argumentací i v jiných větvích diskuse i s jinými diskutujícími. Tedy není chyba jen u mně, ale podle tebe jsou blbí asi všichni, kromě tebe. Víš, petr.r za svoji retardaci nemůže, u něho to je jasné. U tebe to je smutnější. Kromě toho, že jsi kretén, jsi i hajzl a asociál. Něco takového, co jsi napsal v poslední větě o zabití, to dokážeš napsat snad akorát ty. Je mi tě upřímně líto ubožáku!
a kam se vyhneš? když jedeš dvacet čísel od krajnice a proti tobě půl metru autobus? Mimo monitor? Nebo se vyhneš do protijedoucí rodinky ?
asi každýmu, ale kámošovi skočila srnka z lesa do bočních dveří a jednou jsem jel Z4 za golfem a mu skočila srnka do předního kola asi při stovce...........
Pomalu? Hybridních aut potkávám docela dost, ale že by jezdila tak pomalu, aby nedošlo k podobné situaci, to jsem ještě nezažil. Ten test proběhl v rychlosti, která je běžně dosažitelná ve městech, na městských okruzích, nebo i jen mezi obcemi na běžné silnici. Jinak plácáš neskutečnou sbírku nesmyslů smíchaných ze všech kravin světa dohromady.
To je takovy to, ze kdyz si nekdo koupi elektro a ted asi i plug-in, tak pak jezdi na dalnici nalepenej na kamion v lepsim pripade autobus? Aby nekam dojel a nejelo mu to?Navic losak neni v zadnych velkych rychlostech ... kdyz vybehne na okresce divocak z kukurice tak jedete kolik? Stejne tak ve meste kdyz to udela decku z rady zaparkovanych auto dobihajich autobus/tramvaj.
Ve městě je běžná rychlost 50 a tu RAVKa v pohodě zvládne. Ještě jsem nezažil sitaci na městských okruzích, kde je 80-ka, kdy by člověk použil losí test. Když dojde k havárii, tak se jen brzdí, protože stejně není kde uhnout. A kdyby, tak předvídavý člověk ubere a "losí test" řeší v rychlosti, kterou RAVka už zvládne. A v kritické situaci, když hvaruje kamion, převrátí se a vysype náklad, tak je všechno v pr.... a nepomůže ani skvlěý výsledek losího testu. V takových případech je to loterie - záleží na náhodě, štěstí, osudu,...Jinak na záěr chlapče, máš toho málo odježděno nebo málo v hlavě, a nebo obojí, jinak bys neargumentoval tvým originálním způsobem, kterým se zviditelňuješ a jsi jím už v diskusích pověstný.
podľa tvojej debilnej filozofii, že losí test je hlúposť, tak mi vychádza, načo sa montuje ABS, erbegy, bezpečnostné pásy,..... veď je to všetko zbytočnosť, a málo kto to využíva. treba tak jazdiť, aby som nemusel využívať bezpečnostné prvky a mali by sme o polovicu lacnejšie autá.
Nikde jsem nepsal, že losí test je hloupost. Jeho vypovídací hodnota je ale omezená a nevypovídá vše. Psal jsem, že právě asistenti (APS, ESP,...) pomohou v kritické situaci a zasahují dříve, než nastane a řidiči napoví, kde jsou limity. Právě losí test ukáže jak se auto chová. To, že RAVka nedopadla nejlépe, neznamená, že dopadla špatně, že je v provozu nebezpečná. Co v tom testu nezaznělo, to je to, jak by situace vypadala při naloženém autě, v případě, že nemá nejlepší gumy apod. To je podobné jako v oblasti vlastností gum. Proč lidi jezdní i na levnějších gumách a nekupují jen ty nejlepší? Je to snad nebezpečné? Jezdí prostě pomaleji, přizpůsobí se horším gumám, i když ví, že na nich zabrzdí o 10 m později, nebo, že v zatáčkách je podrží jen v nižší rychlosti, že jsou citlivější za silného eště apod. Není to snad jasné? Podívej se na testy gum a zjistíš, že vlastnosti gum jsou možná podstanější než losí testy. Mimochodem, kdo ví jaké gumy ta Ravka měla obudé a v jakém stavu vůbec byly.
Tak pokud jsem viděl co ta RAVka dělá v losím testu, děkuji pěkně, tak jsi k tomu sepsal pěkný blábol. Před pár roky jsem projížděl Ružomberokem směrem na Poprad, ve Focusu, a byl jsem v levém jízdním pruhu, proti mě jel kamion a v tomto místě https://www.google.cz/maps/@49.0841959,19.29120... ... !3m6!1e1!3m4!1sOshVgI5BZ2mM7eZxz1qQgw!2e0!7i13312!8i6656?hl=cs přes dvě plné čáry se rozhodl mladý idiot v golfu předjet ten kamion v momentě, kdy jsme se těsně přiblížili ke kamionu. Naštěstí byl pravá pruh vedle mě v tento moment prázdný a já se stihl tomu idiotovi vyhnout. Jasně vidím, jak dopadne i v tak nízké rychlosti tato RAVka, kdy máš opravdu jen vteřinu na vyhnutí a naprosto nečekáš, že se najde idiot takto předjíždějící.
Je to relativní. Já beru všechny takové testy s velkou rezervou, je otázka, kdo to s tou RAVkou testoval a jestli ji měl pořádně v ruce. Jsou jiná videa, na kterých je vidět, že řidič, který umí, dokáže dělat divy i se špatným autem a na druhou stranu je schopna nějaká pověstná blonďatá děva zkončit v pangejtu se špičkovým autem v situaci, kterou většina lidí zvládne v pohodě s přehledem a rezevou. V reálu je všechno jiné a často je to jen loterii a nedá se vůbec nic dělat a kdo má smůlu tak, mu nepomůže vůbec nic. Pokud bys měl smůlu, tak tě něco takového mohlo potkat jinde v situaci, kdy nebudeš mít ani jen tu vteřinu na vyhnutí.Focus znám a řadím ho mezi špičku ve své kategorii. Nevím jestli máš kombíka. Pokud bys ho měl a jel bys naplno naloženej, tak nevím, jak by sis v té situaci v takovém případě poradil. Na druhou stranu jsem přesvědčen, že bys zvládl i tu RAVku, kdybys znál její možnosti. Zvládl bys ji i v kritické situaci stejně jako toho Focuse (z větším náklonem, od gum by se víc kouřilo, více by se to smýkalo,...).Vím třeba jak se chová Octavia combi, když se plně naloží (proto jsem vzpomínal ten Focus Combi). Myslím si, že by se chovala v losím testu hůře jak ta RAVka na videu. A tak je to se vším.Kako soukromé auto používám z hlediska jízdních vlastností to nejlepší, co si mohu dovolit. Není to combi a moc to neuveze a nic zbytečně nepřevážím. Uvědomuji si změnu jízdních vlastností mezi prázdným a plným autem. Stejně tak nešetřím na gumách a používám to nejlepší, co je dostupné (jsem naprosto spokojen s Michelin Pilot Sport). Ale jezdím přesto s rozumem tak, abych dojel do cíle...
Ano je to kombík a v autě jsme byli čtyři. Losí test má celkem přesně stanovená pravidla, tedy tvar dráhy a rychlost se měří na vstupu do první zatáčky. Tady nic jiného, než brzdu a volant nepoužiješ a ti lidé, co s tím jezdí určitě nejsou nějací amatéři a mají toho hodně odjeto a na losích testech opravdu hodně. To jiné video bych rád viděl, za stejné situace.
https://www.autorevue.cz/spatne-zatizeni-vozidla-t... ... Mělo by se spustit i video z testu ADAC. Myslím, že je to dostatečně vypovídající, jak to s tou zátěží vlivem na stabilitu je.
Samozřejmě, kufr plný "zátěže" nadělá v takovém případě hodně problémů. V mém případě jsme měli kufr prakticky prázdný, tedy čtyři lidi, zátěž ideálně mezi nápravami. Zrovna při losím testu jezdí auto, až na řidiče, prázdné. Možná by nebylo špatné upravit podmínky na průměrné obsazení a zaplnění kufru. To by byly teprve kotrmelce u SUV aut.
Ano správně Mirku. Těch věcí je více. Nezáleží zdaleka jen na optimálním nastavení podvozku a asistentů ABS, ESP,... https://www.autorevue.cz/skoda-superb-iv-propadla-... ... Jako příklad úspěšného splnění losího testu Teknikens Värld ukazuje průjezdy rovněž plug-hybridních kombíků Peugeot 508 SW a Mercedesu třídy C, které zvládly projet trasu bez potíží a s větším pocitem kontroly nad vozem v rychlostech až 78 km/h, respektive 74 km/h.https://www.autorevue.cz/porsche-taycan-zostudilo-... ... Tesla totiž losí test v rychlosti 90 km/h nezvládne a patřičně se zostudí. Taycan si ji v tomto ohledu namazal na chleba, protože stejnou disciplínu zvládl bravurně v ještě vyšší rychlosti (97 km/h). Otázkou je, jaké měly automobily v testu pneumatiky. Soudy tak nechme na později, až budeme chytřejší.https://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-kodiaq-... ... U Kodiaqu RS (klasika, ne hybrid) ale museli jít opačným směrem - už v rychlosti 77 km/h zkoušku naprosto nezvládl. Auto se ve zjevné nedotáčivosti zdaleka nevešlo už do první šikany a do druhé jen doklouzalo bokem. Bylo nutné rychlost snížit na 75 km/h, aby se vůz do vymezeného prostoru vešel a ani tehdy se nechoval moc přesvědčivě.-------------V tomto článku, o kterém je diskuse: RAV4 s plug-in hybridním ústrojím neprošla losím testem úspěšně. Při zkouškách s nájezdovými rychlostmi v rozmezí 70 a 65 km/h se u SUV pokaždé dostavila silná přetáčivost s vyjetím vozu mimo kužely, často v kombinaci s houpavými náklony karoserie.Až při rychlosti 63 km/h se SUV zdálo stabilnější, to však na úspěch v testu zdaleka nestačí. Ta nejlepší auta v losím testu zvládají stabilní průjezd v rychlostech nad 70 km/h, často i kolem 80 km/h. Stavba vozů SUV s vyšším těžištěm a hmotností je jasnou nevýhodou, tím více, když sebou plug-iny hybridní modely vozí baterie a elektromotory navíc.Čili blbě nastavená hybridní RAVka byla stabilní při 63 km/hod. Kodiak RS se ani při 75 km/hod nechoval přesvědčivě a to není hybrid s baterkama. Mercedes C se správným nastavením stabilní při 74 km/hod.Logicky z toho vyplývá, že rozdíl "stability" je 10-12 km/hod. Chtěl bych vidět jedince, který by si dovolil v provozu jezdit na hranu limitu. Spíše se každý zamyslí a s použitím logiky pojede v dané konkrétní situaci s hybridním SUV s baterkama určitě o těch 10-12 km/hod pomaleji než s klasickým MB Céčkem. A ani v jednom nepojede zdaleka na hranu možností, jezdí s rezervou a na hranu se dostane až v kritické situaci.To, že výsledky testů ovlivňují pneumatiky, zátěž (náklad), uspořádání vozu (těžiště) a stav komunikací, to musí být každému nromálně uvažujícímu určitě jasné. (Na nekvalitní šotolinové cestě v porovnání s kvalitní asfaltkou každý zpomalí určitě o více než 10-12 km, čili by to měl každý zvládnout i stou RAVkou).Pokud je někdo ale debil a nemá zkušenosti a pud sebezáchovy (nenchává si rezervu a jezdí na hraně možností), tak se zabije i v tom nejlepším autě, které zvládá losí test v pohodě ve 100 km/hod.(příkladů existuje dost)-------------------Ještě bych chtěl připomenout, že není dobré věřit všemu, co se píše. Vzpomínám na Octavii I, která byla jízdními vlastnostmi klumpr. Přesto se pěly ódy, jak je dobrá. Skutečnost se ukázala při nástupu Octavie II a každý mohl poznat rozdíly. U všech Octavií (a všech aut s velkým převisem a zavazadlovým prostorem za zadní nápravou) platí, že v případě, pokud se pořádně naloží, tak se to musí zohlednit při jízdě a jet s rozumem, nebo to zkončí pruserem.Samostatnou kapitolou je posun těžkého předmětu v Octavii Combi. Kolegovi při prudkém manévru se převátil uprostřed umístěný nezajištěný 80 kg předmět (stroj) do strany a skončil v pangejtu a byl rád že to nedopadlo hůř.V každém případě by měli v případech losích testů ukazovat, co se s autem děje při různém zatížení, různých pneumatikách a nesprávném nahuštění apod. Potom by hodně zdejších mudrců typu Allamareina snad pochopilo, o čem to je.O technickém stavu aut jsem se též zmiňoval. Pochybuji, že každý vyráží na silnice s autem ve stavu, ve kterém se testuje, že každý před jízdou kontroluje huštění pneu, že každý kontroluje perfektní uložení nákladu v zavazadlovém prostoru a jeho zajištění před posunem, že dokonale zná stav-adhezi silnice,...atd.
Tady asi nebude jednoduché vložit odkaz na mapy, pokus druhý. https://www.google.cz/maps/@49.0842007,19.29071... ... !3m6!1e1!3m4!1sNkwSIvzlQ8lYy4zHPdSOeQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=cs
tak asi taktohttps://1url.cz/mzOqc...
Hater je zde pouze pro ty znamenka plus.jinak nevi nic a pouze opruzuje a doufa,ze jemu podobni,kterych je tu dost hodne,mu naklikaji plus,on si to vyfoti a bude se pochlapovat.I tak se da zit.Nekomu to staci
A zkusil jsi i vyjet do provozu? Já už si pár nehezkých manévrů musel vyzkoušet. Takže z vlastní zkušenosti vím, že plácáš nesmysly. I když, jestli píšeš pořád jenom o městě, pak to chápu, ještě jsi nevyjel do skutečného provozu.A co se týká tvého závěru, budeš asi opět zklamaný. Ale chápu, pravda ti nevoní, musíš se pokusit protistranu nějak shodit, abys nebyl za totálního dementa. Tak prosím, pokračuj v klikání, chci aspoň sto minusů.
V tom pripade je problem v tebe a v tom, ako jazdis. Niekto si tie close calls a manevry privolava sposobom jazdy.Nepamatam sa, kedy som mal v aute naposledy close call, ze som MUSEL nieco urobit aby som vyhol zrazke a la losi test, ci prudko pbrzdit. Asi v roku 2007.Na motorke za dva roky jazdenia JEDINY pred troma tyzdnami. Sumrak, Jizni spojka, jedno svetlo motorky sa v zaplave ostatnych strati.
Je to jak píšeš Joe Doe. Čekal jsem, kdo přijde s argumentem, že ve všemožných statistikách dopravních nehod se člověk nepotká s argumentem, že k nehodě došlo kvůli tomu, že auto vezvládalo losí test, že mělo špatné jízdní vlastnosti. Naopak existuje ve statistikách hodně nehod, kdy havarovaly perfektní modely BMW včetmě M3, M5, které se dokonce rozlomily o strom nebo o sloup. Lze dohledat i fotografie takových nehod. Přitom šlo o modely, které měly špičkové výsledky v losích testech a perfektní jízdní vlastnosti vůbec. Možná by takovým expertům naopak zachránily život auta, která by se v losím testu převracela při čtyřicítce. Rozbili by si hubu stejně jako v těch špičkových BMW, akorát by to v té čtyřicítce přežili. V takovém kontextu by Allamarein a jemu podobní exeperti mohli kritizovat BMW, že nic nevydrží a že mají blbé jízdní vlastnosti, když se s nimi nedokázali ti řidiči vyhnout překážkám a zabili se.Stačí se podívat i na další příčiny nejčastějších dopravních nehod, což je to nedání přednosti v jízdě, nevěnování se řízení - nepozornost a nepřizpůsobní rychlosti stavu vozovky a v akových případech špičkové výsledky v losím testu vůbec nepomohou. Nikde ani zmínka o tom, že se řidič nedokázal vyhnout kvůli špatným vlastnostem auta (losímu testu,...).A to, že ta diskutovaná RAVka nemá nejlepší vlastnosti, neznamená, že je má špatné. Na druhou stranu si má každý vyzkoušet auto, jestli mu vyhovuje nebo ne apodle toho kupovat. Pro bohatého důchdce ta hybridní RAVka může být autem snů a pro druhého takovým autem může být pouze HH nebo ještě něco ostřejšího.
No...BMW losí testy nedává s žádnou noblesou, tím bych moc neargumentoval. Možná Mka ale běžná rozhodně ne, s těma si poradí i obyčejná toyota (ne krabice). Argument o statistikách je také hodně mimo mísu, protože policie nic jako špatné jízní vlastnosti nezná a shrne to jako nepřizpůsobení rychlosti stavu. Navíc fakt nerozumím lidem, kteří tohle berou s mávnutím ruky. Auto je od toho, aby jezdilo. A dnes umí jezdit hodně dobře, když se chce. Jenže ono se nechce a tohle ignoranství to ještě přiživuje.
Já jsem si nehezké manévry v provozu nevyzkoušel ale pouze zažil. Já v provozu nic nezkouším, to si nechávám na letiště nebo volná parkoviště. Díky tomu, že nejezdím jen v jednom jedinémautě a auta střídám, tak vím o rozdílech v jízdních vlastnostech a přizpůsobím se. Stejně tak bych zvládl i vlastnosti diskutované RAVky.Protože jsem zažil v provozu kritické situace v různých autech a přežil je, tak si myslím, že se vlastnostem daného auta dokážu přizpůsobit. Vím, v čem se mi jezdí nejlépe a co mi nejvíc vyhovuje a podle toho vybírám. Ale ostatní auta nekritizuji, vím že se s nimi dá jezdit. Pokud bych na to pohlížel tvým způsobem, tak by na silnice nesměly vyjet vůbec kamiony, které by v předmětném losím testu zcela propadly.Ale samozřjemě vím, které auto má výborné vlastnosti, nejen v losím testu, a které mi vyhovuje a které si kupuji. Předmětná RAVka by to určitě nebyla. Pro někoho ale může být tou nejlepší volbou i s tím, že v losím testu není nejlepší.
To je zajímavé, jak přesně víš, jaký je můj pohled. :-D :-D Ano, klasické zdejší odpadní zjednodušování, tolik typické pro vás, tu slabou část diskutérů.
To, že ty Allamareine jsi nejchytřejší, nejlepší a nejsilněší diskutér společně s petrem.r, to zde všichni moc dobře víme. Vy dva určitě odpadně nezjednodušujete, a proto nepatříte mezi tu slabou část diskutérů. Můžeš si ještě něco napsat, aby měl poslední slovo - to nejlepší nakonec.
pánové nehádejte se, když je nezkušený řidič-nováček tak jezdí meziměsto a když už má něco v ruce, tak jezdí ve městě.
Jak si naklikal to nesmyslné množství plusů za takový blábol?
Otázka nezní jak, ale proč. Sám si prostě nevěří.
tobě bych takový blábol nepsal, tobě nebyl určený. A kliky mne nezajímají ať si každý klikne plusy nebo minusy podle libosti. Klidně mi naklikej minusy podle své úvahy. Ale tvoje vyjádření vypovídá za hodně minusů, já to beru, je to tvůj názor.
Smazat cookies v prohlížeči dovede i cvičená opice. A tady je to zjevně velmi oblíbený prostředek.
když smažeš sušenky, tak se ti navalí reklama na škodu, není lepší si to nechat abys měl reklamu na to co tě zajímá?
U srnčího možná, ale los je tunová obluda, s tím se opravdu srážet nechcete.Nehledě na to, že nejde jen o vyhnutí se srážce se zvěří (nejtypičtější právě v severských zemích), ale v našich podmínkách třeba sražení dítěte nebo bezohledného cyklisty. Nebo před dítětem taky nezkusíte uhnout?
Tak to se zeptejte těch odborníků. Já nedoporučuji neuhýbat - nezkusit to. Srnčí test mám vytkoušený. A to přímo s Xantií, skoro to vyšlo a kdyby ta koza pitomá nezaváhala a běžela dál tak by to vyšlo úplně. Není potřeba používat manipulační afektované vyděračoviny a podpásovky. Já například nepoznám jestli jsou ty srny a losi bezohlední, nebo ne.
Záleží na konkrétní situaci a jednoznačné obecně platné nejlepší řešení neexistuje. Co je jednoznačně nejlepší řešení, to je do takové situace se nedostat. Jenže to bohužel nejde, i když člověk předvídá a jede opatrně, akorát je větší pravděpodobnost, že se to vyřeší bez následků, nebo když už, tak s menšími následky. Jenže někdy ani to ne.
Ty meleš takový blbosti, že pochybuju že jsi někdy vůbec řídil. Takže dobré jízdní vlastnosti, správně nastavené ABS a asistenti tvojí logikou v této situaci nepomáhají. Navíc ten výplod o tom vyhýbání dětem, to jako fakt? To ti nemůže skočit do cesty dítě, když už tohle používáš, třeba v 80kmh? A co pak...pitomý Yaris se prostě vyhne v 80kmh a tahle piksla ho přejede...ale je to OK, není potřeba to řešit....Zrovna se mi na facebooku mihlo video o tom, jak Volvo dělalo přímo ten manévr z losího testu a tím zabránilo nehodě několika aut. Díky tomu, že na to bylo připravené a řidič neměl autoškolu na automat. Tenhle klumprt by udělal čelní srážku a pak bouračku několika aut kolem....sakra přestaň polemizovat o blbostech. Výrobci, v čele s Toyotou, nejbohatší automobilkou na světě mají knowhow i prostředky na to, aby udělali dobré auto ale prostě na to serou! A ty blbečku tu budeš vymýšlet bláboly kolem?? 3-[ PROBER SE!
Twane, já vůbec nezpochybňuji jízdní asistenty, naopak jsem uvedl, že pomáhají řidiči. Pouze jsem upozornil na to, že rozdíl ve funkci správného nastavení a vyladění, které se projevuje rozdílem rychlosti, kterou auto správně zvládne manévr není absolutní jediný ovlivňující parametr, jsou i jiné vlivy, nejenom perfektní nastavení systémů podvozku. U té RAVky to nastavení fungovalo, ale ne úplně dobře (Toyota to opraví a bude klid). Negativně to může ovlivnit řada dalších faktorů od technického stavu auta, přes gumy, uložení nákladu, stav vozovky, schopnosti řidiče atd. (Nebo si snad myslíš, že se provozují jen na silnicích auta jen moderní dokonale vyladěná auta v perfektním stavu? Něco by ti mohli říct mechanici v servisech nobo v STK....)Dávám ti odkaz na jeden z argumentů na který jsem odkazoval. Je jich samozřejmě daleko více. Vyhýbací manévevr dobře zvládne ten, kdo to umí a kdo ví, kde jsou jeho hranice a co všechno si může na silnci dovolit. Takových řidičů je ale výrazná měnšina. Zdaleka ne každý to trénuje a řada z nich, kteří to trénují, se to stejně nenaučí tak, aby to dokázali bezpečně praktikovat na silnici v provozu.https://www.autorevue.cz/spatne-zatizeni-vozidla-t... ... ...Mělo by se spustit i video z testu ADAC. Myslím, že je to dostatečně vypovídající, jak to s tou zátěží vlivem na stabilitu je a jak to ovlivní to tebou zmíněné vyhnutí.Na závěr chci jen připomenout, že by každý měl vybírat a kupovat auto, které má takové jízdní vlastnosti, které budou odpovídat způsobu užívání. A potom i opatrnost na novinky, raději počkat a kupovat auto po prvním faceliftu. Současné auto je velmi složitý stroj a chyby dělá i ten nejkvalitnější a nejvyhlášenější výrobce. Je zbytečné uvádět přiklady, je jich spousta. Do dvou let od uvedení na trh ale skoro každý výrobce chyby odhalí a odstraní. Myslím si, také, že není od věci si vyzkoušet vyhýbací mnévry na autodromu, těch pár tisíc za školení a tréning se určitě vyplatí a každý si ověří, jak na tom je aco si se svým autem může dovolit a do čeho se může potom v provozu vůbec pouštět.
tohle ber jako součet všech tvých mnohdy protiřečících-si komentářů tady!
zrovna se ti to mihlo, že:-D
já myslel že je na to sofistikovanější nástroj, tohle mi za námahu opravdu nestojí a fakt nebudu trávit dalších 10 minut takovou ubohostí...jen jsem pochopil jak ubohý ten člověk tečka opravdu je....
ty si odborník jak sviňa:-D
počkej, sem tu pochitil jeden trik
Uhnutí dětem ta RAVka v pohodě zvládne, zejména v případě, když se s tou hybridní RAVkou bude jezdit pomalu. Řidič má přizpůsobit styl jízdy stavu vozovky, dopravní situaci, počasí, svým schopnostem, stavu vozidla a jízdním VLASTNOSTEM VOZIDLA. Nedodržením tohoto pravildla si člověk rozbije hubu i v soutěžním speciálu s nejlepšími jízdními vlastnostmi s těmi nejlepším pneumatikami. Čkověk si musí uvědomit s čím jezdí a podle toho i jezdit. To, že RAVka je bezpečná, to losí test ukázal. Akorát se musí v takové situaci jet o 20 kiláků pomaleji, než s autem s výbornými vlastnostmi.
Sorry ale že nedá losí test ani v 70kmh, to už nejsou špatné jízní vlastnosti, to už začíná smrdět průserem. Neexistuje argument, který to opodstatní.
ta ravka dokáže aji zastavit před těma děckama i v případě, že couváš na elektriku a kocháš se.
A ty o té situaci víš předem? Jsi snad jasnovidec?
Ty jsi buď nikdy doopravdy neřídil a plácáš voloviny, co povídal tvůj táta,děda, strejda... (doplň si sám) co nejspíše jezdí s traktorem, nebo 148, jinak si to nedovedu představit a nebo jsi člověk, kterého bych na silnici nechtěl potkat ani na druhý straně dálnice přes svodidla. Tohle nikdo, kdo má opravnění k řízení motorových vozidel nemůže myslet vážně.
Jestli ti neušlo, to auto stojí 1.6 milionu a chlubí se zrychlením 0-100 za 6s (to neopomenou zdůraznit nikdy, tak jaké "pomalu").
zrychlení není rychlost maximální a nevím co stebou je, faul za faulem. A ty znáš někoho kdo má ravku za 1.6mkč?????
Já bych si takové auto nikdy nekoupil. Jsou ale lidi, kteří si kupují auto třeba jen kvůli zrychlení. Mustanga si například také nekupuje nikdo, kdo chce hoblovat zátáčky po okreskách. I když stoji také něco kolem 1,6 milionu, tak se nikdo nad tím nepodivuje a nekritizuje Mustanga, že není v zatáčkách tak dobrý jako Honda R-Type, VW GTI a podobná auta.To, že takovou diskutovanou hybridní RAVku si koupí v Česku pár lidí, to je jasné. Budou to lidi, kteří ji koupí jen proto, že ji chtějí a ne proto, že by byla autem s výjimečnými jízdními vlastnostmi. A tu hodnotu zrychlení budou brát jako příjemný bonus který využíjí občas na rovince.
Pozor na Mustanga, poslední generace už umí i zatáčet, poměrně slušně ;)
Přemýšlím, co za drogy bereš... to musí být hodně hnusné svinstvo.
VETSINA SOFERU STEJNE ZAZMATKUJE,SLAPNE NA BRZDU A ZACNE SE VYHYBAT . Tohle by byl zajimavy test chovani auta. Samozdrejme .ze nemam pravdu,protoze uz ze sasady nemohu mit
To kompenzuje ABS, pokud je dobře nastavené. Ale když se u toho auto začne převracet, poskakovat nebo cokoliv co předvádějí "moderní" vozy (s horšími vlastnosmi než mnoho 30+ let starých aut), tak je to úplně jedno co řidič dělá, a v tom je ten problém.
Taky mi to není jasný... Hlavně že crash testy kontrolují kde jaký asistent. Dále další blbosti kolem CoC ... emise, hluk, recyklace,... Ale takovyhle snadný test s relativně dobrý dopadem na bezpečnost ne?
To jsou ale hlupaci,coneda se svitit,jste chytrejsi nez vsichni inzenyri v autoprumyslu
Vdaka tomuto nezmyselnemu testu sa z aut na bezne pouzitie stali tvrde nepohodlne motokary. Pred 3-4 rokmi vyrobcovia konecne zacali pocuvat zakaznikov, auta zmakcili a hystericke zblebty novinarov mame spat.
Nesmysl! Honda CRV má daleko měkčí podvozek než RAV4 a test zvládla. RAV4 je holt lowcostový trakař za přemrštěné peníze, to prostě nejde okecat. Kombinace prkenného podvozku a jízdní nemohoucnosti, tedy vlastně to nejhorší, co může být.
Víš, že porovnáváš normální hybrid s plug-inem a děláš ze sebe debila, že jo ?
Jako že RAV4 HEV nepohořela? Máte nějak krátkou paměť.
ano pohořela, ale druhý auta na tom nebyla lepší, třeba octavie byla horší o 1km. Nejhorší je na tom, že ve švédsku je zima a sucho a tym letním pneumatikám to nedělá dobře, vlastně škodovky zkoušeli při vyšších teplotách jak tuhle ravku. Netrap se tím, kup si ravku a jezdi v případě ev modu v hybridu kolem stovky km a potom to strč na walbox a když potom pojedeš na hybrid, tak pojedeš za poloviční spotřebu jak koncernový nepovedený, uchlastaný hybridy. A když nechceš ravku, tak prius plug in, tam máš elektrárnu na střeše.
nevi,nepremysli,jen opruzuje
kde se ta honda crv plug in kupuje?
Tak ono jde udělat i komfortní auto, které zároveň umí manévrovat v případě potřeby viz letitý Citroen Xantia. Že to dneska umí jen málokdo není problém novinářů, ale automobilek. Vývoj se soustředí na patlací doplňky a potom se všichni diví, že "auto - neumí jezdit, ale má krásně svižný infotainment". ;-)
Nicméně zrovna Toyota nemá dobrý ani podvozek a ani ten infotainment. Ona totiž nemá dobré vlastně vůbec nic. Snad tu spolehlivost, což je ale taky realita jen z části. Z části je to jen marketingová fikce. Má taky hodně věrné fanoušky, pro které jsou slova kvalita a spolehlivost synonyma.
A proto je Toyota nejhodnotnější značkou a etalonem kvality po několik dekád.Přemýšlíte nad tím co napíšete vůbec?????
Nic si nedělej z nevědomosti toho diskutéra. To u nás ve Víšákhapatnamu říkáme: Vědoucí ví a ptá se, nevědoucí ani neví, nač by se měl ptát. भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद स्वामीभक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद स्वामी
No vždyť to píšu. Má hodně věrné fanoušky pro které kvalita rovná se spolehlivost. Takový fanoušek často ani auta jiných značek nezkouší.
za ten smyk si myslíš, že může infotainmet, ty si asi odborník.
Jojo, magická Xantia... Ve skutečnosti ten skvělý podvozek měla v jediné verzi (Xantia Activa) a ta už cenou mířila do prémiových vod. A bohužel, složitost a choulostivost celého toho aktivního podvozku taky dalšímu rozšíření moc nepřidaly. Proč asi další nástupci Xantie tutéž vychytávku neměli v základu?
Ano, ale kolik času od té doby uběhlo a nikdo doteď nepřišel s ničím komfortnějším, než byly "koule" u Citroenu. Mimochodem, nová Octavia s tvrdým a nekomfortním podvozkem svými výsledky v testu popírá tvrzení příspěvku, na který jsem reagoval původně.
Jestli to nebude tím, že to ani není žádoucí a cena takového řešení nevyváží užitek? A nebo taky tím, že ty úžasné podvozky Citroënu jsou prostě přeceňované. Ale to je obecný jev v automobilismu, nostalgie jako obrana před současnou dobou. Je to u podvozků, je to u motorů, konstrukce obecně. A pak stačí sednout si do pár desítek let starého XM a zjistit, že to auto fakt na dnešní dobu už nestačí. Moderní aktivní podvozky jsou mnohem dále. S jednodušším, odolnějším, a mnohem levnějším provedením.
Ty odolnější a jednodužší bych vynechal, levnější je to co to je. Aneb Bose podvozek a jeho provedení v Mercedesech a dalších....Citroenu se také dodnes nikdo ani nepřiblížil. A jakým XM jste jel? Které současné auto by tomu v zatáčkách ujelo a bylo u toho stále pohodlné, to by mne opravdu zajímalo.
Plácáš opět nesmysly, na komfort zatím nic lepšího není.https://www.youtube.com/watch... A která že to dnešní auta zvládají losí test při 85 km/hod, jako Xantia Activia V6?https://www.auto.cz/tohle-jsou-ta-nejhorsi-au... ...
Xantia V6 byla oslava a pocta WRCVelice vymazlená věc. Tehdy si to ještě mohli dovolit
Přečti si, co jsem psal výše, pak pro jistotu ještě jednou, a pokud ti to pak ani nedojde, není ti pomoci, a radši se odstřel dobrovolně.
A že ty trpíš slepotou a kdo ví čím ještě, na tom "komfortním" videu máš Citroen C6, ne Xantiu. A tohle dnešní auta opravdu zvládají lépe? Takže co chceš dodat k tomu, že jsi psal odpověď na komfortní podvozek do JK "...že ty úžasné podvozky Citroënu jsou prostě přeceňované. Moderní aktivní podvozky jsou mnohem dále."Můžeš se jít opět odstřelit, jako klasicky vždy, když chceš dokázat, že jsi borec, a přitom nevíš co píšeš.
Jo, s nostalgií mozkově nedostatečných opravdu nedokážu bojovat. Tohle dnes umí každý aktivní podvozek, a mnohem levněji a jednodušeji.
Mozkově nedostatečný jsi tady jen ty a ještě jeden, zkrátka patříte k sobě. A tohle tedy každý aktivní podvozek neumí, ale co se hádat s někým, kdo nemá žádné argumenty, ale jen prořízlá mluvidla v písemné formě.
Allamarein je takový typický frikulín. Když neví kudy kam (dojdou argumenty-žádné nemá), tak začne s kritikou rádoby staromilství. Měl by si někdy projet Citroen C5 a potom skočit do Octavie (jakékoliv-třeba i nejnovější). Rozdíl pozná i retarda, tudíž i on.
napr p308/ 308sw v pohode 82km, a pritom rozmerovo zodpovedá octávii a nie je tvrdá ako rebriňak. na to, že to má obyčajný podvozok, celkom slušné.
Komfortní jako na videu a co těch 85 km/hod? Dej odkaz na 308 SW.
Hmmm, to je pěkný masakr! Tak hysterickou reakci podvozku bych nečekal a to i vzhledem k tomu, co předvádí obstarožní Outlander, který nebyl žádným leaderem hitparád už v době představení.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.