Plug-in hybridní Renault Captur se zřejmě dočká 160 koní. Na elektřinu ujede až 45 km

Po premiéře nové generace Renaultu Captur se již na povrch dostávají informace o jeho plug-in hybridní variantě.

V pořadí druhá generace Renaultu Captur se nám představila na začátku července a již tehdy automobilka oznámila, že novinka později obdrží i možnost plug-in hybridního ústrojí. Podrobnější informace o technice hybridu jsme se však nedozvěděli, tedy kromě udávaného dojezdu 45 km v čistě elektrickém režimu.  

Nový Renault Captur oficiálně: Prostornější, modernější a rovněž jako plug-in hybrid

Nový Renault Captur oficiálně: Prostornější, modernější a rovněž jako plug-in hybrid

S novými informacemi však nyní přichází francouzský Automobile Magazine. Ten zmiňuje, že plug-in hybridní Captur dostane s největší pravděpodobností zážehovou šestnáctistovku o výkonu 66 kW (90 koní), které vypomůže elektromotor o výkonu 51 kW (70 koní). Kombinovaný výkon je zmiňovaných 118 kW (160 koní).

Dojezd 45 km čistě na elektřinu má zajistit baterie s kapacitou 9,8 kWh, přičemž v elektrickém režimu bude možné dosáhnout rychlosti až 135 km/h. Bohužel časy nabíjení zatím publikace ani sám Renault neuvádí. I plug-in hybridní Captur pak bude nadále předokolkou.

Nový Nissan Juke oficiálně: Excentrický crossover je větší a šokuje interiérem!

Nový Nissan Juke oficiálně: Excentrický crossover je větší a šokuje interiérem!

Zájemci o elektrifikované SUV si nicméně budou muset počkat až do jara příštího roku, kdy se má novinka objevit v nabídce. Do té doby si Captur vystačí s litrovým benzinovým tříválcem naladěným na 73 kW (100 koní) a čtyřválcovou třináctistovkou o výkonu 96 kW (130 koní) nebo 114 kW (155 koní). Naftu zastupuje 1,5litrový čtyřválec o síle 70 kW (95 koní) nebo 85 kW (115 koní).

Hybridní technika Capturu by se později mohla objevit také v modernizovaném Renaultu Megane a možná si najde cestu rovněž do nového Nissanu Juke, se kterým Captur pod střechou aliance sdílí platformu CMF-B.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek