Plug-in hybridní Renault Captur se zřejmě dočká 160 koní. Na elektřinu ujede až 45 km

Po premiéře nové generace Renaultu Captur se již na povrch dostávají informace o jeho plug-in hybridní variantě.

V pořadí druhá generace Renaultu Captur se nám představila na začátku července a již tehdy automobilka oznámila, že novinka později obdrží i možnost plug-in hybridního ústrojí. Podrobnější informace o technice hybridu jsme se však nedozvěděli, tedy kromě udávaného dojezdu 45 km v čistě elektrickém režimu.  

Nový Renault Captur oficiálně: Prostornější, modernější a rovněž jako plug-in hybrid

Nový Renault Captur oficiálně: Prostornější, modernější a rovněž jako plug-in hybrid

S novými informacemi však nyní přichází francouzský Automobile Magazine. Ten zmiňuje, že plug-in hybridní Captur dostane s největší pravděpodobností zážehovou šestnáctistovku o výkonu 66 kW (90 koní), které vypomůže elektromotor o výkonu 51 kW (70 koní). Kombinovaný výkon je zmiňovaných 118 kW (160 koní).

Dojezd 45 km čistě na elektřinu má zajistit baterie s kapacitou 9,8 kWh, přičemž v elektrickém režimu bude možné dosáhnout rychlosti až 135 km/h. Bohužel časy nabíjení zatím publikace ani sám Renault neuvádí. I plug-in hybridní Captur pak bude nadále předokolkou.

Nový Nissan Juke oficiálně: Excentrický crossover je větší a šokuje interiérem!

Nový Nissan Juke oficiálně: Excentrický crossover je větší a šokuje interiérem!

Zájemci o elektrifikované SUV si nicméně budou muset počkat až do jara příštího roku, kdy se má novinka objevit v nabídce. Do té doby si Captur vystačí s litrovým benzinovým tříválcem naladěným na 73 kW (100 koní) a čtyřválcovou třináctistovkou o výkonu 96 kW (130 koní) nebo 114 kW (155 koní). Naftu zastupuje 1,5litrový čtyřválec o síle 70 kW (95 koní) nebo 85 kW (115 koní).

Hybridní technika Capturu by se později mohla objevit také v modernizovaném Renaultu Megane a možná si najde cestu rovněž do nového Nissanu Juke, se kterým Captur pod střechou aliance sdílí platformu CMF-B.

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 137 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků