Ty pluginy jsou stejne takova slepa vyvojova vetev ... cena elektro auta, ale nevyhody obou. Navic kvuli velikosti baterky vlastnik fakt musi mit garaz pro pomale nabijeni a nejezdit moc. To uz je opravdu pripad na elektro.
Nemyslím si. Pro specifický účel použití, tedy kombinace každodenních krátkých pojížděk a občasných dlouhých tras (v kombinaci s fóbií z elektromobilu) to smysl dává.
Řekl bych, že bude problém u řidiče, já jsem s gle dal normální jízdou skoro 100 km na elektriku
Ccko mam rad, mame w204 a w205, kde by som povedal, ze pri rovankych technickych udajoch je w204 lepsia .. ale toto w206 s max 2,0 ? ako ok ale tieto elektricke verzie su fakt na nic... ked som mal pozcianu e 300 de - tak na elektriku ste presli 50km, kufor o polovicu mensi a ked ste nemali nabitu bateriu tak na 50km to zozralo 6€ benzina :-) .. neverte tymto marketingovym tahom o plug in hybridoch .. kym mozete kupujte normalne motory :-)
No je fakt, že je dobrý, aby ten plug-in hybrid byl v jádru dobrý hybrid. Třeba taková RAV4 PHEV funguje v pohodě.
stym som nemal skusenost ale toyota sa v tom urcite vyzna
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.