Plug-in hybridní Maserati Levante dostane pohon z minivanu Chrysler Pacifica

Italsko-americký koncern FCA nabízí netradiční řešení alternativního pohonu pro SUV Maserati.

Téměř po roce, kdy Maserati uvedlo na trh svoje dlouho očekávané SUV, se automobilka chce, nebo možná musí, ubírat cestou moderních technologií a uvést na trh i Levante s plug–in hybridním pohonem.

Od Maserati je to logický, ale nákladný krok. S tím ale vedení počítá a na základě předběžných odhadů prodeje tohoto vozu, které činí méně než 10 % z celkových tržeb, se rozhodli dát Levante pohonnou jednotku z obrovského Chrysleru Pacifica.

Jen sedany a SUV. Maserati bude tři roky bez sportovního modelu

Jen sedany a SUV. Maserati bude tři roky bez sportovního modelu

I přesto, že Pacifica je rodinný minivan plnotučného amerického střihu, výrobce uvádí, že se Levante bude na silnici chovat jako skutečné Maserati. Alespoň to tvrdí vedoucí koncernu pro zahraniční obchod Umberto Cini.

"Jestli to bude Maserati - Maserati znamená mnoho věcí. Jednou z těchto věcí je potěšení z jízdy. Pokud můžeme dodat s hybridní technologií nebo elektrickou technologií stejný pocit, který můžete dodat s aktuálním sortimentem, proč ne. V každém případě v tomto směru něco vyvineme," řekl Cini.

Maserati opět svolává nové vozy Levante. Počtvrté za čtyři měsíce!

Maserati opět svolává nové vozy Levante. Počtvrté za čtyři měsíce!

Hybridní systém PHEV, který koncern využívá, se nyní upravuje pro Levante, to je však postaveno na stejných základech jako například Ghibli či Quattroporte, takže se dá v budoucnu očekávat i ekologičtější varianta těchto sedanů s trojzubcem ve znaku.

Prohlédněte si fotogalerii Maserati Levante...:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

...i Chrysleru Pacifica "do zásuvky":

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků