Plošná vylepšení u Škody: Volant z Octavie ve většině modelů, přichází i nové motory

11 komentářů

Petr Vaněk
27. června • 6:35

Pořád lepší než ten nevzhledný disproporční zgarb, se kterým vyjela O3. To abychom se zase vraceli k volantům z tržiště:-D

.
25. června • 12:42

Osobně proti dvouramennému volantu nic nemám, měl jsem i jednoramenný. Ale tady to vypadá jako po amputaci. A to je špatně.

Michal
24. června • 12:47

Nejvíc mě pobavil ten volant. Tříramenný nahradí levnějším dvouramenným a říkají tomu vylepšení:-D:-D:-D

petr r. (petrumr)
24. června • 14:46

míšo, tak to není, pro koncern je prvořadý šetřit a když budou jen dva volanty pro všechny modely, tak určitě se ušetří. Určitě i vyřadí pětistupnovou převodovku a zůstane šestka, za rok se to rozšíří více.

homer
25. června • 4:46

tvl setrit na volantu a zaroven zivit gigantickej aparat kterej tyhle uspory vymejsli? O tom uz psal Kafka pred 100 lety...

Michal
24. června • 20:12

No vždyť jo. Aby to s tím šetřením nepřehnali. Ale fleetovým managerům je to asi jedno, takže zatím můžou být klidní.

Xixao
24. června • 22:00

Ja vnitrne bojoval s prechodem z ctyrramenneho na triramenny, ale nastesti je dost siroka ta “treti” noha. Auto s dvouramennym volantem necham historii. Sice bych nebyl zakaznikem ani tak, ale aspon to mam jiste :-)

pepa
24. června • 14:05

twl, ty ses dement! Mati pichala se psem, vid?

Xixao
24. června • 21:49

Proc se ptas zrovna jeho? Copak on znal tvou mati predtim, nez jsi se narodil?

koncernový antipíčus
24. června • 18:52

A tvoje máti... radši nic. Každopádně jsi idiot každým coulem.

WRC R2 Fabia Twincharger
24. června • 13:30

Dvouramenny volant k historii a identite Skodovek docela patri..

Doporučujeme

Články odjinud