Playstation 5 je konečně venku. Gran Turismo 7 z něj vymáčkne maximum

lukin  |  12. 06. 2020 17:12

tak grafika bezkonkurenční jak vidím. ale zvuky aut , nesmyslný pískot gum a arkádové řízení aut, bude asi stejný bulshit jako doposud. mohli se více poučit, a vzít si něco z asseto corsa

Odpovědět  |   | 
xnogin  |  13. 06. 2020 09:23

arkadove rizeni? mel jsi nekdy ke GT volant?? Pokud to hodnotis jen s ovladacem, ale nechal sis zapnute vsechny vypomoci k rizeni, tak se nediv. Nechapu, jak muze nekdo napsat takovou pico*inu. Ty mas asi arkadovy mozek, ne?

Odpovědět  |   | 
Kqamarath  |  14. 06. 2020 08:13

Nebuď zaujatý, strejdo! Má pravdu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 06. 2020 18:49

GT2 bolo moje obulbene, GT4 tiez dobre, GTS som kupil v 2017 ale teraz som to zacal hrat ako GT prologue , pre mna bez tuningu , pouzitych aut vymena oleja atd. nie je prave GT ale zato zabavit vie, uz sa tesim na GT7

Odpovědět  |   | 
Karel  |  13. 06. 2020 09:23

Klouzani aut nad silnici bez pořádné fyziky, pocitu váhy auta a reálných srážek. Si mohou podat ruce s Project CARS 3 trailerem. Proč proboha dělají stále stejnou nelstenou bídu. To je ten HW tak málo výkonný, aby realistickou fyziku a deformaci zvládl?

Odpovědět  |   | 
Avari  |  16. 06. 2020 09:11

To nedovolují automobilky. Nechtějí vidět deformaci u svých sériových vozů. Tohle se řeší snad už od PS3.

Odpovědět  |   | 
Lukin  |  13. 06. 2020 12:26

Xnogin , zahrej si asseto corsa , nebo r factor, a pak budeš vědět očem mluvím. Ja mam možna arkádovy mozek, ale ty žádný

Odpovědět  |   | 
Kqamarath  |  14. 06. 2020 08:13

Přesně!

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  14. 06. 2020 15:54

S příchodem kvalitních a cenově relativně dostupných volantů se z Grand Turisma stala naprosto nehratelná a neovladatelná hra, poslední co jsem hrál bylo GT Sport a to bylo všechno špatně... Hraju jen Assetto Corsa jak klasika tak Competicione a je to naprosto špičkové... Pro srovnání Project Cars 2 (které se taky tváří jako simulátor) je zpětná vazba od volantu úplně špatná, necitlivá, neohrabaná...

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  18. 06. 2020 15:41

Mate pravdu asetto nebo reaktor to je simulace a ty zvuky v gt sport katastrofa a to nemluvím o fyzice arkáda.Zkuzte hrát rfactor nebo asetto duelem to nejde nedejbože hrát na volantu někdo by vás predjel dualem to bych se na to .........v gt sport úplně normální .

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 36 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A