Plány Jeepu pro Evropu: Příjezd Gladiatoru v roce 2020 a uvedení dalších dvou SUV

Americký Jeep má v plánu dále rozšířit své působení na evropském trhu. Čekejte příjezd pick-upu Gladiator a v budoucnu možná dvě nová SUV.

Na autosalonu v Ženevě se britskému Autocaru podařilo získat zajímavé informace o plánech Jeepu na evropském trhu. Americká značka zdá se nemá v plánu polevit s pozitivními čísly prodejů na starém kontinentu. Za minulý rok Jeep v tomto regionu prodal na 170.000 vozidel, což byl oproti předešlému roku nárůst o silných 50 %.

V počtu prodejů tak minulý rok Jeep překonal dokonce britský Land Rover. Pozitivní vlnu má ovšem v první polovině roku 2020 dále podpořit uvedení pick-upu Gladiator do prodeje. „Nebude se prodávat ve velkých počtech, ale našim zákazníkům se představa takové vozu očividně zamlouvá,“ okomentoval prodej Gladiatoru Jeff Hines, vedoucí evropského Jeepu.

Jeepy Renegade a Compass dostávají hybridní techniku. Mohou mít až 240 koní

Jeepy Renegade a Compass dostávají hybridní techniku. Mohou mít až 240 koní

Dvojice zatím nejprodávanějších evropských modelů Renegade a Compass se pak začne od roku 2020 vyrábět v Itálii a oba vozy přijedou rovněž v plug-in hybridních variantách, o nichž jsme ostatně již psali. Rovněž je v plánu uvedení výbavové linie „S“, která by napříč modelovou řadou nabídla specifikace zaměřené ještě více na silniční využití než terén.

Do Evropy by nakonec mohly zamířit hned dva další nové modely. Jeep již potvrdil myšlenku sedmimístného SUV, které by doplnilo současný Grand Cherokee o další rodinně zaměřený model. Této novinky bychom se měli dočkat do roku 2022. Mimo to Jeep pracuje na znovuoživení jména Grand Wagoneer, které by mělo v nabídce zastávat místo vlajkové lodi automobilky, tedy vrcholně luxusního SUV.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků