Plány Hondy: Zjednodušení nabídky, rušení modelů a rozsáhlá elektrifikace

JirkaX  |  10. 05. 2019 13:32

japonská fábie na elektriku..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 15:55

A blb na prvním místě.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 17:25

řekl zloděj nicků, holt kdo nekrade není čech..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 21:06

Jasně, zloděj křičí chyťte zloděje, to by ti šlo dobře. S gramatikou je to horší.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 05. 2019 17:28

Dávám raději k dispozici odkaz, kde si každý o Hondě může něco zajímavého přečist:
https://www.honda.com/...
- každý tam najde, čím vším se Honda zabývá a jak je "pozadu".... Vyrábí a vyvíjí věci od sekaček na trávu přes motocykly, lodě, auta, robotiku, až po letadla. No a u těch aut je asi zbytečné připomínat, že patří mezi málo firem, které si poradily s vodíkem a seriově "vodíková" auta už vyrábí. To, že si Honda poradila s hybridní technologií, to také snad každý zná a Acura NSX asi dokazuje, že Honda špičkovou techniku zvládá. Též motory do F1. S letadlem tedy leteckou odbornou veřejnost hodně překvapila (kolik automobilek to dokázalo, že?). A s autama čistě na "baterky" si tedy též lehce poradí. Honda nepotřebuje za každou cenu být ve všem na prvním místě. Když se nedaří s prodejem, tak trh opustí, jako třeba v Evropě s Legendem a s Accordem. Daří se Hondě ale v USA a v Asii a to je asi pro Hondu to podstatné. Navíc se stále drží sama a nepotřebuje fúzovat jako některé jiné automobilky. To ale někteří zdejší "experti" z diskusního fóra nikdy nepochopí. Zejména to nikdy nepochopí "expert" Zelí.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 05. 2019 17:32

Jo a ještě doplním, jak je to s tou japonskou zaostalostí, která vrtá v hlavě některým zelnatým "znalcům":
https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/sinkans... ...

Odpovědět  |   | 
mám pravdu  |  10. 05. 2019 17:57

Tak v Evropě jsou přece lidi velcí patrioti. Tady budou kupovat převážně navoněné německé "šunty" (běžný mainstream), než aby si připlatili a koupili kvalitnější věc. Tady to zamrzlo na BMW, AUDI, které se bere jako něco víc. Hlavně automobilka jako Honda (u nás prakticky neznámá) nemusí malinkaté Evropě nic dokazovat a jak si správně uvedl, Evropa a Asie a Amerika jsou pro ní mnohem perspektivnější trhy a tam už roky dokazuje, jak skvělá auta dělá. Byť já jsem fanoušek a zastánce 90. let, kde co model, to pojem.

Odpovědět  |   | 
Protektor  |  10. 05. 2019 19:47

Nerozčiluj se. Nebo ti praskne žilka a budeš za sebou tahat nohu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 21:18

Japonci i Nemci jsou automotive lidri. Ze se napr. Toyota, Honda ale i Hyundai angazuji aktivne a velmi uspesne i mimo automotive je samozrejme fakt hodny obdivu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 05. 2019 00:50

Asiati a amici neumej individualizaci objednavek a tak jsou v Evrope na chvostu. Na ty jejich pakety sere bilej tesak.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 05. 2019 08:47

Ne, že neumějí homere, ale nevyplatí se jim to, protože jsou zaměřeni na jiné trhy s jinými požadavky zákazníků (jiná priorita). A evropský (zejména český) zákazník si může vybrat. Ten, kdo kupuje pořádně vybavená auta, tak je mu to jedno a necítí se omezen, což je i můj případ. A ten, kdo si chce auto postavit podle konfigurátoru, tak kupuje "tradiční" značku. Jak prosté. Mezi námi - individualizace objednávky třeba u Škody už není to, co dříve...
V bazarech se ale údajně prodávají lépe auta s bohatou výbavou a tak "úspora" díky "úsporné" specifikace auta konfigurátorem může být v konečném důsledku ztrátou. Nemám s tím ale zkušenosti, v bazaru nenakupuji a prodej starého auta neřeším, nechávám ho protiúčtem při nákupu nového.
Jo a homere, trh s auty není omezen jen na Evropu (nemluvě na Česko, které představuje podle počtu obyvatel z celosvětového pohledu jen jedno větší město...). A celosvětově si na tom z hlediska počtu prodaných aut třeba zrovna zde diskutovaná Honda nestojí rozhodně špatně, takže Hondě určitě nebude vadit tvůj komentář, že, cituji tě: "...jsou v Evropě na chvostu." Myslím si stejně, že i kdyby se Honda rozkrájela a nabízela v Česku všemožné konfigurace a prodávala levně, tak škodofilové budou stejně kupovat jen "škodověnky"... Tak co by zde v Česku měla Honda řešit, že? A ten, kdo kupuje Hondu, tak ji kupuje stejně v pořádné výbavě a "neškudlí". Takže to homere neřeš a vlastně se o "Asiaty a amíky" ani nestarej a vlastně ani nic o nich nečti a nediskutuj, protože jsou u tebe jednoznačně "minus", cituji tě: "Na ty jejich pakety sere bilej tesak." Oni jiní nebudou, víš?

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 05. 2019 20:32

co sem tahas prodeje v Cesku? Jsou v prdeli celoevropsky protoze evropani jsou moc vybiravi a serou na jejich limited edition. Asijskej/americkej trader radsi odtahne nez prodela.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 05. 2019 09:26

Neumej nebo maji Evropu vicemene na haku - viz. konfiguracni moznosti Toyota USA vs EU.

Odpovědět  |   | 
Lachtan  |  11. 05. 2019 10:01

Jj, mají výběr jak v ruském magazínu za socíku, tři stupně výbavy a nazdar. A nejhorší je, že když chceš jednu věc, tak ti k ní nutí druhou nekvalitní srajdu. Příklad, chceš xenony nebo dnes LEDky? Tak jedině s interiérem v "kůži". Jenže ta "kůže" je nekvalitní plastová koženka bez odvětrávání, bez chlazení, prostě daleko horší nabídka než kvalitní látka neřku-li třeba alcantara. Nebo chceš silnější motor, tak ale jenom na obrovských kolech, která podvozek nestíhá utlumit, mlátí a je to pohodlné jako kostitřas. A takových lapsusů mají Japíci desítky. Korejci i Amíci jsou na tom o dost lépe (Amíci minimálně nejsou pitomci a vědí, že v Evropě musí umět auto nakonfigurovat, takže Ford/evropský Ford nebo dříve GM/Opel jsou přesně toho dokladem).

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 05. 2019 10:58

Lachtane, nevíš o čem píšeš. Jaké máš vůbec zkušenosti s koženým interiérem? Podle to, co píšeš a jakým způsobem píšeš, tak žádné. S kůží Lexusu tedy rozhodně není žádný problém. A v Toyotě též ne. V Hondě Legend také ne. Stejně jako v MB nebo Audi. Atd. A s Alcantarou? V Superbu a Octavii s ní tedy nemám žádný problém. Záleží na měřítku hodnocení, jinak jde jen o "blafání" a v tvém případě o "lapsus" (použil jsem tvůj termín, kterému snad rozumíš). Pokud uznáváš jako "základ" pro hodnocení kvality kůže pouze RR, tak to uveď. Jenže ten RR jsi stejně viděl jenom na obrázku, ty jeden "experte".
A co se týká velikosti kol (profil pneu) versus výkon motoru, tak tvé "vysvětlení" jak v takových případech podvozek nestíhá utlumit a jaký je to kostitřas, tak jsi vedle jako jedle. Nastavitelné tlumiče ti asi nic neříkají, stejně jako jízdní styl, kdy potřebuješ tuhé pérování. Doplním, že asi není problém zvolit dodatečně nákupem rezervních kol jiné alternativní obutí, při ceně auta přes milion jen drobný výdaj.
Prokázal jsi tedy, že ji "znalec", to se tedy musí nechat....

Odpovědět  |   | 
Lachtan  |  11. 05. 2019 12:49

Prokázal jsi, že jsi zaslepený fanda, který tupě obhajuje neobhajitelné.

Odpovědět  |   | 
tom  |  12. 05. 2019 11:11

Bud v klidu. Diky tem patriotum aleapon cast penez zustane v eveope a i ty si pak muzes koupit treba toho japonce. Kdyz to tak udelaji vsichni, tak uz si ho nekoupis ani ty.

Odpovědět  |   | 
..  |  10. 05. 2019 18:11

zelí je kokot..

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  11. 05. 2019 09:04

A proč Vy si děláte takové starosti s čím si poradí firma Honda a plamenně jí tady obhajujete. To jste její spolu-majitel, nebo aspoň zaměstnanec ? No a Zelí, jistě červené, ten už je taky pěkně doruda, z jiných důvodů.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 05. 2019 09:35

Odpovídám na slušně položenou věcnou otázku neodborníku. Pouze jsem reagoval na poznámku "japonská fábie na elektriku.." samostatným příspěvkem s odkazem, kde si může každý dohledat informace a udělat si názor. Já plamenně nikoho neobhajuji, jen věcně konstatuji fakta. Tedy na rozdíl od některých jiných "diskutérů".
Zkopíroval jsem tento můj příspěvek z diskuse k článku:
https://www.autorevue.cz/potvrzeno-honda-e-je-ofic... ...
- článek je v podstatě duplikát o stejném autě Hondy.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  11. 05. 2019 11:24

No tak já si jako věcný argument směsku emocí a afektovanosti nepředstavuju. Ale to jedno, jenom jsem se zeptal. Na cenu zelí nebo banánů to vliv mít nebude.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 05. 2019 21:32

Ty si myslíš, že tomu magorovi s příspěvkem "japonská fabie na elektriku" má smysl něco vysvětlovat? To jsi ještě nepochopil co je zač?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 05. 2019 19:55

Pohřeb spalováků dorazil už i do Hondy.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  12. 05. 2019 08:22

Nejhezčí a nejoriginálnější mini auto na dnešním trhu.

Odpovědět  |   | 

Honda byla pro mě zajímavá vždycky hlavně kvůli motorům. Jestli to komplet překopou do elektriky, tak mě nenapadá, proč to kupovat.

Odpovědět  |   | 
sumi  |  13. 05. 2019 00:25

Honda to v EU asi brzy zabalí , nebo bude prodávat minimum..
Škoda jejich diesel 2.2 v CR-V byl skvělý motor.
Eletrická autíčka si můžou nechat v Japonsku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A