Za nad emise Bruselu by měli platit zákazníci.To by pak každý rád a dobrovolně koupil tří válec v hybridu a malé auto než platit třeba 50-100 tyček navíc.
A teď to snad zákazníci neplatí?
To bruselští dobroserové nikdy nedopustí. Všimni si, že svoje regulace a omezení vždy uplatňují přes někoho kdo jim dělá "clonu". V tomto případě přes automobilky. Dobře vědí, že kdyby své přiblblé sankce uplatnili rovnou na řidiče, tedy na své voliče, tak by v Bruselu po prvních volbách skončili a s jejich sraním dobra by byl konec.
Bruselským dobroserům je volič zcela u zádele. Mezi diktáty, které vydává EK není žádná vazba na to, co si myslí jakýsi volič. Říšský protektor má absolutní moc. Jeho nařízení musí národní parlament vykonat.
Ford je v kosočtverci.
Ford je synonymom výrobcu, ktory kašle na zakaznikov.1. Slaba záruka.2. Ziadny značkový importér.3. Ziadna lokalizácia.4. Ziadna zodpovednosť za chyby vozidla.5. Slabé servisne pokrytie.6. Slaba zostatková hodnota.7. Vysoké ceny.Skutočne netusim, kto si dobrovoľne kúpi Ford.
Z Ruska už ho vypráskali, prý ho na Sibiři nenastartují.
Ford je z USA.. Až lehne VW tak bude z půlky Evropy jeden velký Detroit..
Ford a Fiat, dvě značky, které mi při hledání nového auta ani nepřijdou na mysl... A nové modely a myšlenkové strategie Fordu to jen podporují.
Jo s těmi usmrkanými tříválci si u Fordu pěkně nadělali do bot.
Jedna věc jsou tříválce, druhá věc jsou tříválce se špatnou živostí, třetí věc je, že po Sierre si už nepamatuji ani jedinný slušný Ford :-/
Trivalec s dlouhou zivotnosti je prave ta nejvetsi sr*cka. Protoze Vas ten trivalec bude pekne dlouho v tom aute sr*t. ;-).
No ona ani ta Sierra nebyla žádná sláva... ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.