Dobře napsaný článek, osobně mám Dacii jako automobilkou velmi rád vzhledem k poměru cena / výkon na trhu tak dobrý nikdo dle mého není, teď si jen vybrat řadu.. Rozhoduji se mezi Sanderem a Dusterem a také u kterého prodejce vůz zakoupit, zatím uvažuji o www.rpz.cz/dacia Máte nějaké pro mě nějaké rady? Předem díky za odpovědi.
Doufám, že do MCV Stepway budou dávat i 1.2Tce. 0.9 mám v Sanderu, i přes mou počáteční nedůvěru je dobrý, ale ten kombík by si zasloužil pár koní navíc.
Malého výkonu u malooběmových motorů bych se nebál, o víkendu jsem měl možnost jet v renaultu trafic o objemu 1,6 (145k) a nestačil jsem se divit co je to za závoďáka. Mám 6let starou dácii o objemu 1,5dci má najeto 200 000 a není s ní problém.
Dacie? Sandero i Logan to škaredě odnesou na prodejích s tím skurveným motorem 1,0 hovno to pojede. Hnusssss
Jak je možné, že jinde na světě můžou jezdit auta neplnící emisní normy jaké máme v Evropě? Vždyť tady nám předhazují, jaký exodus pácháme jízdou v autě a ono to jde jinde ještě víc "štěňátkovraždně"...
Exodus, jo? :-D:-D"Slovo exodus znamená východ (vyjití) a v češtině se používá v těchto významech: Exodus – jedna z knih bible popisující odchod izraelského národa z Egypta. exodus (událost) – odchod Izraelitů popisovaný v biblické knize. exodus – přeneseně hromadná emigrace."
nooo, taky Oroch pick up by som bral za cenu Dusteru okamzite.
No - až si konečně lidi všimnou, že do Dacie už si nemohou koupit pro hrkání kolem komína osvědčený a celkem dostačující (i když emisními normami již i tak zmršený motor) 4-válec 1,2, 54kW tak se možná to nadšení a růst prodejů vytratí. V tomto těžkém voze mít motor 3-válec, 1,0L !!, 55kW považuji prostě za šílenost. V Citigu, proč ne - tam je to více než vhodné. Ale v LOGANU, Sanderu, potažmo i Fabiích v základu ?? EU se definitivně zbláznila !
Myslím, že to vyhovuje i výrobcům. Držák motor znamená, že zákazníka už kromě garanček neuvidí. A oni mají své zákazníky rádi a rádi jim budou měnit srajdu za srajdu...
Už i v Octavii! Jenže když prostě jiné motory nebudou, tak co lidem zbyde, buď starou plečku, nebo tohle.
Hmm, ze by turbo?
V tomto nelze než souhlasit. Litrový tříválec do MCV je magořina. I ty 1,2 už byly na hranici. Ideál byl 1,4 pro Sandera a 1,6 pro MCV. Ikdyž to byly předpotopní kusy, ale jednoduché .
No hlavně aby tu začali prodávat tu malou Dácii za 90 000 Kč. B-]
Hned v textu máš, že to není možné...
Snad český manažírek ví míň než francouzský v Renaultu. B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.