typicka buducnost a la nadskok vdaka technike.nic nic nic len dalsie smradlave dizle. Vo vyhlade ziadne hybridy ani rapidne vylepsovania benzinovych motorov (ako napr mercedes).
R8 targa, to by mohlo vypadat zajímavě, ač nikde nevidím zmínku o lepší R8. Navíc o tom, že model A7 bude je jasné, ale že cabrio? Nebo A5 sportback? O Q3 jsem něco zaslechl, ale spíš jsem myslel, že to je fáma. NO, jsem fanda AUDI, a leccos o nich vím, ale docela jsem zaskočen. No nemyslím si, že si povedou nějak špatně. Většinou šli na jistotu a docela se jim daří (nesmýme brát model A2, to je temná minulost automobilky). Přeji pěkný večer. :-)
Podobného kostlivce občas upeče každá automobilka, ať už ho zpacká technicky (MB-A I.), designově (Avantime, Toledo III.), cenově (A2) kvalitou (Freelander I) nebo obchodním postupem (Phaeton), stane se to občas každému.
Jaky je kostlivec u BMW? Nic me ted nenapada...
No já bych věděl o dalších. Z4 a BangleMW7
ale zamyslel se spíš někdo nad tím, jak bude vypadá A7(podle původních plánů to má vyplnit mezeru v podobě MB CLS), ale cabrio, to bude dost odvážný krok. jsem na to zvědav.
Snad jen Z8 :)
Vsechny;-))Kdyby nebylo IN mit BMW tak prodaj polovinu...
Az na to, ze tiguan ma haldex a vychazi spise z golfa a q5 ma mit torsen a vychazet z A4 nebo se snad pletu?
Tiguan a Q5 maj společné jen to, že mají 4 kola:-))Máš pravdu, Tiguan je přerostlý Golf a Q5 zase A4(A5), se vším co s tím souvisí....Torsen atd.
Taky ovšem bude za úplně jinou cenu. Tiguan na startu nasadili hodně dole, za dva roky bude o 200 000 výš, A5 bude výýýýýrazně dražší.
"Audi A4. Nová generace dostane v příštím roce motor 2,0 TDI o výkonu 125 kW a také nový motor 1,8 TFSI o výkonu 88 kW. "Co je to za motor 1,8 TFSI 88 kW, to vidím poprvé ...
Že by přiškrcená 118kw verze 1.8TSI (TFSI) s vodou chlazeným turbem ?
Vydolovat z objemu 1.8 88kW, k tomu snad ani turbo netreba....neurobili by lepsie, keby tam supli staru 1.8 upravenu na nove emisne normy a ponukali to za nizsiu cenu ?
Turbo tam není kvůli vákonové špičce, ale kvůli průběhu výkonu v celém spketru otáček. Motor má (pro někoho možná kupodivu) i jiné charakteristiky, než jsou čísla v tabulce max. výkonu a točivého momentu.
Nikde nevidím ani zmínku o 2.0 TDI CR 150kw, proč ?
A já myslel, že RS 6 má pod kapotou 5,2TFSi a ne 5,0TFSi
už se těším na R4 !!! :)
nema nahodou i touareg V12 naftu? alebo phaeton???ale audi musi byt proste prve i kdyz to neni pravda B-]
Ten přijde příští rok na podzim, nebo se mýlím?B-]
touareg mal W12 benzin v limitovanej edicii. Nafta je naozaj v osobaku/suv vo V12 prevedeni prva o takom naftovom vykone ani nehovoriac.
6W12 u Touaregu je v nabídce stále, ovšem kdysi to byl jako Touareg Sport, dnes je to běžný model.
Phaeton už nemá ani V10 naftu. Nezbyl prostor pro DPF.
Ani Touareg a ani Phaeton nemají V12 naftu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.