Plány Audi do roku 2011 odhaleny

24 komentářů

matuS
6. prosince • 22:44

typicka buducnost a la nadskok vdaka technike.
nic nic nic len dalsie smradlave dizle. Vo vyhlade ziadne hybridy ani rapidne vylepsovania benzinovych motorov (ako napr mercedes).

Keleborn
5. prosince • 19:53

R8 targa, to by mohlo vypadat zajímavě, ač nikde nevidím zmínku o lepší R8. Navíc o tom, že model A7 bude je jasné, ale že cabrio? Nebo A5 sportback? O Q3 jsem něco zaslechl, ale spíš jsem myslel, že to je fáma. NO, jsem fanda AUDI, a leccos o nich vím, ale docela jsem zaskočen. No nemyslím si, že si povedou nějak špatně. Většinou šli na jistotu a docela se jim daří (nesmýme brát model A2, to je temná minulost automobilky). Přeji pěkný večer. :-)

jogurt
5. prosince • 21:23

Podobného kostlivce občas upeče každá automobilka, ať už ho zpacká technicky (MB-A I.), designově (Avantime, Toledo III.), cenově (A2) kvalitou (Freelander I) nebo obchodním postupem (Phaeton), stane se to občas každému.

Aleq
6. prosince • 1:26

Jaky je kostlivec u BMW? Nic me ted nenapada...

x12345678
6. prosince • 15:23

No já bych věděl o dalších. Z4 a BangleMW7

Keleborn
6. prosince • 19:28

ale zamyslel se spíš někdo nad tím, jak bude vypadá A7(podle původních plánů to má vyplnit mezeru v podobě MB CLS), ale cabrio, to bude dost odvážný krok. jsem na to zvědav.

Cynik
6. prosince • 11:34

Snad jen Z8 :)

Zdenek Dostal
6. prosince • 8:48

Vsechny;-))
Kdyby nebylo IN mit BMW tak prodaj polovinu...

mokus
5. prosince • 16:15

Az na to, ze tiguan ma haldex a vychazi spise z golfa a q5 ma mit torsen a vychazet z A4 nebo se snad pletu?

Bromik
6. prosince • 21:35

Tiguan a Q5 maj společné jen to, že mají 4 kola:-))
Máš pravdu, Tiguan je přerostlý Golf a Q5 zase A4(A5), se vším co s tím souvisí....Torsen atd.

x12345678
6. prosince • 23:25

Taky ovšem bude za úplně jinou cenu. Tiguan na startu nasadili hodně dole, za dva roky bude o 200 000 výš, A5 bude výýýýýrazně dražší.

Well-being
5. prosince • 14:37

"Audi A4. Nová generace dostane v příštím roce motor 2,0 TDI o výkonu 125 kW a také nový motor 1,8 TFSI o výkonu 88 kW. "
Co je to za motor 1,8 TFSI 88 kW, to vidím poprvé ...

Germi
5. prosince • 14:44

Že by přiškrcená 118kw verze 1.8TSI (TFSI) s vodou chlazeným turbem ?

Diesel
5. prosince • 15:44

Vydolovat z objemu 1.8 88kW, k tomu snad ani turbo netreba....neurobili by lepsie, keby tam supli staru 1.8 upravenu na nove emisne normy a ponukali to za nizsiu cenu ?

Cynik
6. prosince • 11:32

Turbo tam není kvůli vákonové špičce, ale kvůli průběhu výkonu v celém spketru otáček. Motor má (pro někoho možná kupodivu) i jiné charakteristiky, než jsou čísla v tabulce max. výkonu a točivého momentu.

Germi
5. prosince • 14:45

Nikde nevidím ani zmínku o 2.0 TDI CR 150kw, proč ?

Bořek Hudák (bhudak)
5. prosince • 9:44

A já myslel, že RS 6 má pod kapotou 5,2TFSi a ne 5,0TFSi

můs
5. prosince • 9:04

už se těším na R4 !!! :)

branoza
5. prosince • 6:51

nema nahodou i touareg V12 naftu? alebo phaeton???ale audi musi byt proste prve i kdyz to neni pravda B-]

richie
5. prosince • 14:16

Ten přijde příští rok na podzim, nebo se mýlím?B-]

monty
5. prosince • 9:34

touareg mal W12 benzin v limitovanej edicii. Nafta je naozaj v osobaku/suv vo V12 prevedeni prva o takom naftovom vykone ani nehovoriac.

Radek Ondrášík
5. prosince • 9:41

6W12 u Touaregu je v nabídce stále, ovšem kdysi to byl jako Touareg Sport, dnes je to běžný model.

jogurt
5. prosince • 21:24

Phaeton už nemá ani V10 naftu. Nezbyl prostor pro DPF.

Radek Ondrášík
5. prosince • 7:23

Ani Touareg a ani Phaeton nemají V12 naftu.

Doporučujeme

Články odjinud