Plány Alfy Romeo: Giulia kupé se silným hybridním ústrojím nebo obří SUV

Dix_  |  14. 05. 2018 11:32

Bude to mít už lepší grafiku navigace ? Protože Giulia má rozlišení jak na 386ce a zadní kamera zobrazuje obraz takový,že na mobilu mám větší obraz.

Odpovědět  |   | 
zet  |  14. 05. 2018 16:12

Už si aj sedel v Giulii, či to máš z "overených zdrojov"?

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  14. 05. 2018 16:28

Před 2 roky jsem s ní jezdil.Byla to nafta 2.2 132 KW AT8,výbava Super.

Odpovědět  |   | 
zet  |  14. 05. 2018 21:21

No vidis, ja jednu mam, 2017 Super 2.0T benzin, a vycitat jej navi a parkovaciu kameru je ako keby som vycital manzelke, ze nevie kodit v Pythone.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  14. 05. 2018 20:40

Je to bohuzel pravda, zkoušel jsem Giulii v létě 2016 a infotainment je zbytečná chyba na krásném autě. Sice na displej auto nejezdi, ale v přímém srovnaní s D3 se zájemce musí drbat na hlavě. On i takový Amundsen v současné Octavii je výrazně dál (s vyjimkou dotykového ovládaní, ovladač Alfy povazuji za lepsi reseni).

Odpovědět  |   | 
zet  |  14. 05. 2018 21:38

Suhlasim, no zaroven si myslim, ze na tom az tak nezalezi. Zaujimalo ma to akurat tu hodinku, co som sa s tym hral v autosalone. To auto je super tak ako je. Aj tak parkujem podla zrkadiel a pri navigacii sledujem len sipky medzi budikmi. D3 maju mozno lepsi infotainment (hoci na mna prilis "kolotocarsku" grafiku). ale v podstatnych smeroch sa nechytaju.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  16. 05. 2018 16:22

Ono V Giulii se to jeste snese, to je relativne lacine auto. Nejvetsi masakr je kdyz Italove do superdraheho Maserati s cenovkou pres tri miliony snaziciho se konkurovat autum typu Mercedes S nebo BMW 7 nacpou naprosto priserny infotainment z lacinych Chrysleru a divi se, ze s tim maji zakaznici problem. Koupis si auto za velke miliony a mas v nem horsi navigaci a ovladani audia nez tvuj zahradnik ve svem Yeti co stal osminu ceny toho tveho zazraku. Tomu rikam italsky epic fail.

Odpovědět  |   | 
ello  |  14. 05. 2018 13:29

Tomu uverim až to uvidím v predajni. Dovtedy nech sa AR sústredí na to čo dokáže vyrobiť lebo ani to nerobí poriadne. A ten ekonomický šaman Marchione by už tiež mohol odísť do dôchodku.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  14. 05. 2018 14:26

2020 končí.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  14. 05. 2018 14:29

Na hybridní ústrojí jim většina petrolheadů háže bobek. A nikdo jiný to asi nekoupí, vzhldem k tomu, kolik Alf se prodává a jezdí.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  14. 05. 2018 15:17

Držím pěsti.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V nouzi vás může zachránit

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V n…

U některých aut je záslepka pro odjištění pojistky převodovky vidět na první pohled. Často ji vnímáme jen jako nutný technický prvek, ovšem pod sebou skrývá funkci, která může být v krajních momentech zásadní.

14.  8.  2018 | | 32 N/A
Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. Jeho výbava ohromí i dnes

Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. …

Pod jménem Mégane si představíte vcelku normální hatchback od Renaultu. Francouzská značka však tohle jméno uvedla ještě dříve u futuristického konceptu, který ve své době nadchl neskutečnou výbavou a technologiemi.

3.  8.  2018 | | 31 N/A
Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily…

Chloubou Škody je dnes Kodiaq a Karoq, univerzální stroje schopné plnit různé úkoly však měl mladoboleslavský výrobce už před půlstoletím. Akorát jsme si na ně museli nechat zajít chuť.

8.  8.  2018 | | 31 N/A
Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hybrid s technikou Golfu

Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hy…

Na zcela novou generaci Octavie si sice ještě nějaký ten čas počkáme, už nyní se však objevují zajímavé podrobnosti o její technice. Mild-hybridní pohon je tak v českém bestselleru docela pravděpodobný.

3.  8.  2018 | | 73 N/A
Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate L…

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

2.  8.  2018 | | 32 N/A