Tohle byla jen rozcvička. Alfa Romeo do toho půjde ve velkém - prý představí kupé s výkonem 641 koní a velké SUV. Neobejde se ale bez malé pomoci elektromotorů.
Alfa Romeo v posledních letech s novými modely střední třídy zažívá v rámci koncernu FCA nový začátek. Britský Autocar nyní přichází s tím, co čeká italskou sportovní značku dále. V podsatě předpovídá, co bude oznámeno na konci června na testovací trati Balloco. Zde proběhne konference špiček managementu značky při příležitosti čtrnáctého výročí šéfa FCA Sergia Marchionneho u kormidla.
Již příští rok by se měla na trhu objevit kupé varianta modelu Giulia. A to jak ve dvoudveřové, tak i v pětidveřové verzi, coby konkurent modelů jako Audi A5 a A5 Sportback či BMW řady 4 včetně GranCoupé. Kupé má jako první Alfa dostat i hybridní ústrojí.
Ve vývoji jsou údajně dvě verze. Ta první má kombinovaný výkon 345 koní a je založena na dvoulitru z modelu Veloce. Velice lákavě zní varianta druhá, s kombinovaným výkonem 641 koní, vpředu se šestiválcem z verze QV. Hybridní systém má být inspirovaný systémem ERS z LaFerrari či Formule 1. Zde se ostatně Alfa Romeo opět angažuje coby hlavní partner stáje Sauber.
Druhou novinkou má být velké SUV. To by mělo symbolizovat opětovný útok Alfy Romeo na americké trhy. Má se objevit také do konce roku 2019 a nabídnout i sedmimístnou verzi. Bude také hybridní, ovšem tentokrát půjde o odlišné ústrojí. Mild-hybrid bude mít elektrický kompresor a 48voltovou soustavu. Tyto prvky by měly alespoň částečně kompenzovat 200 kilogramů, které větší brácha nabude oproti Stelviu, na němž bude založen.