Plameny, výbuchy a randál: Pekelný Fiat S76 ožívá v Goodwoodu

Plameny, výbuchy a randál: Pekelný Fiat S76 ožívá v Goodwoodu

Nadšenci z Goodwoodu zprovoznili vskutku pekelný Fiat S76 z roku 1911, jehož první probuzení do života po kompletní renovaci se odehrálo na konci loňského roku. Nyní s ním poprvé vyrazili na projížďku po panství okolo Goodwoodu a také po cestě, na které se jinak pořádá slavný závod do vrchu.

Video: Poslechněte si, jak zní čtyřválec Fiat o objemu 28,4 litru

Video: Poslechněte si, jak zní čtyřválec Fiat o objemu 28,4 litru

Fiat S76 je poháněn řadovým čtyřválcem o objemu přes 28 litrů a výkonu asi 290 koní v 1900 ot./min. Už z takových parametrů je jasné, že akustický projev tohoto velmi vzácného auta bude trochu netradiční.

Ovšem popis vás nepřipraví na to, co uslyšíte na videu. Pokud používáte u počítače sluchátka, raději si snižte hlasitost, protože každý má práh bolesti posunutý jinak. Jasné je především to, že o této projížďce (symbolicky na pátek třináctého) věděli nejen v Goodwoodu a blízkém okolí, ale i v seismologických stanicích na druhé straně zeměkoule.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků