Pirelli představuje novou pneumatiku P Zero

Pirelli představuje novou pneumatiku P Zero

Společnost Pirelli představuje novou pneumatiku P Zero, která byla vyrobena po sportovní automobily. Novinka slibuje výborné chování ve vysokých rychlostech, rovnoměrné opotřebení, nižší hlučnost, nižší valivý odpor a lepší schopnost odvádět vodu.

Výrobce pneu Pirelli má svůj vlastní film, sledovat jej můžete on-line

Výrobce pneu Pirelli má svůj vlastní film, sledovat jej můžete on-line

Pirelli použilo pro nové P Zero technologii F1 Bead údajně převzatou přímo ze seriálu F1. Díky tomu má tato pneumatika mimořádně tuhou směs v oblasti patky, která umožní rychlejší a preciznější reakce na řízení.

Rovnoměrnější opotřebení má pro změnu poskytnout dezén označený jako Extended Range Profile zajišťující rovnoměrnější styčnou plochu. Nové P Zero pak dostalo také větší počet drážek v dezénu a širší a hlubší kanály, takže zvládne odvést o 10 % více vody. Současně se také podařilo snížit valivý odpor o 15 %.

Kalendář Pirelli 2012: nic více a nic méně než krásná nahota

Kalendář Pirelli 2012: nic více a nic méně než krásná nahota

Pirelli P Zero se vyrábí ve třech variantách. Díky tomu zvládne Pirelli přesněji splnit požadavky konkrétních automobilek. P Zero má ve své základní výbavě například Lamborghini Centenario, Ferrari GTC4 Lusso, Mercedes-AMG GT nebo Porsche Boxster

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků