Pininfarinu je nutné brát vážně. Půjde po krku nejlepším elektromobilům

Sir CHerokee  |  20. 11. 2019 08:15

Elektromobily netřeba brát vážně, prakticky se neprodávají. A to ani ty levné - viz průser e-Golf apod. Na elektrické Citigou škodovka doplácí. Co vážné je a bude, že tyto vyhozené investice dostávají autmobilky do minusu (viz Německo) a může to vyvolat hospodářskou krizi.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  20. 11. 2019 09:19

Aha, tak si přepočti nabídku spalováků a elektromobilů (u automobilek běžně tak 1/20), jejich prodeje na nerozvojových trzích (logicky v indii nebudou kupovat masově elektro), a zjistíš, že nemluvíš pravdu....

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  20. 11. 2019 09:20

tak kym ten vodik pride do takej podoby aspon ako elektromobily, daco tu museli dat, ked EU tlaci na tie emisie... treba len verit ze velka trojka z vychodu to do tych 10 rokoch stihne tak ako slubuje.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 11. 2019 10:04

Vodík do 10 let? Absolutní nesmysl. Současné metody jeho výroby jsou hrubě neekologické a především neekonomické. Jediné co může zachránit vodík je zvládnutí jaderné fuze, ale to je v podmínkách zuřivého boje proti jádru do 10 let zcela nereálné, to spíš věřím, že do 10 let dojde k uzavření většiny jaderných elektráren s následnou energetickou krizí.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  20. 11. 2019 13:42

cital som clanok kde sa dohodli krajiny Japonsko, Cina, Severna Korea ze do roku 2030 bude vodik PORIADNE etablovany na ich trhoch v clanku sa spominaju statisice/ miliony kusov aut na vodik jazdiacich po ich cestach. Tak snad sa dockame exportu aj k nam. To ako pises ty o jeho vyrobe mas z casti pravdu. Ale ta vyroba je len v Europe neekologicka a neekonomicka. Prave tieto krajiny tu vyrobu posuvaju vpred. Ja skor ale chcem vediet ako bude fungovat to tankovanie do auta na vodik. Kedze sa spominaju nejake potrebne tlaky aby bol do auta vodik natankovany pricom taka bezna stanica ktora sa vyskytuje aj v europe je schopna za sebou naplnit do 8 osobnych aut, ak si dobre spominam clanok, to 8. auto uz tam stravi hodiny, nakolko nebude pozadovany tlak aby dokazal vodik tlacit do nadrze. Nemam ten clanok nikde ulozeny ale je to asi mesiac stare, nie som fyzik ani chemik, v kazdom pripade este maju scim pracovat. No osobne si radsej pockam na vodik ako dalsie palivo. Teda pokial za 10 rokov nebude stale ta elektrika v autach ekologicka a hlavne sa zmenia dojazdy, kym technologie zlacneju a na baterii bude take logo s tromi bielymi sipkami v zelenom trojuholniku iducimi smerom hodinovych ruciciek...

Odpovědět  |   | 
G  |  20. 11. 2019 17:53

Jen čekej 10 let a poté dalších 10 a tak dál....
Vodík do auta je hovadina, auto za 2mil a 100km za 300kč...jedinej kdo to chce jsou ropné společnosti, protože se vodík vyrábí z ropy....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 11. 2019 18:23

Za kolik da tech 100 km nejaky podstatne drazsi Rolls nebo supersport?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  21. 11. 2019 10:10

tie auta casom nebudu take drahe, jasne ze dnes su to palky. ale Hyundai NEXO stoji 69.000 libier, cize este viac ako 2mega Kč. ale tak vodikovych aut - modelov v europe naratas na jednej ruke. Ono s vyvojom ide aj cena, za pokrok sa plati, to mas ako aj s mobilom, vid ohybacky. Pockaj 10 rokov a stav sa ze tu bude NEXO III a bude stat polovicu! autor clanku pekne archivuj tento clanok. dik

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  20. 11. 2019 09:59

Když vidím prototyp elektrického passatu tak to bude s dojezdem standardních 300km, což je dobrá zpráva pro cesťáky, protože se na ně sníží tlak. Stihnou toho málo, budou mít hodně pauziček a na služebkách jim budou muset platit hotel na přespání.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  20. 11. 2019 13:45

a zase si to odnesu drobni podnikatelia, resp. stredne male firmy ak budu chciet taketo "e-passaty"

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  20. 11. 2019 23:03

Elektromobily okrem iného prinesú renesanciu karosární vyrábajúcich na zakázku, ktoré boli populárne v 20. a hlavne 30. rokoch 20. storočia.
Platformy sa budú dať kúpiť od rôznych výrobcov, a karosáreň potom na ten základ "ušije kabátik". Takéto Budú sa vyrábať a predávať po kusoch, po desiatkach či po stovkách kusov. V ére 3D technológii nič nebude nemožné...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 61 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 14 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta