Pininfarinu je nutné brát vážně. Půjde po krku nejlepším elektromobilům

11 komentářů

dzozifko
20. listopadu • 23:03

Elektromobily okrem iného prinesú renesanciu karosární vyrábajúcich na zakázku, ktoré boli populárne v 20. a hlavne 30. rokoch 20. storočia.
Platformy sa budú dať kúpiť od rôznych výrobcov, a karosáreň potom na ten základ "ušije kabátik". Takéto Budú sa vyrábať a predávať po kusoch, po desiatkach či po stovkách kusov. V ére 3D technológii nič nebude nemožné...

Zelí
20. listopadu • 9:59

Když vidím prototyp elektrického passatu tak to bude s dojezdem standardních 300km, což je dobrá zpráva pro cesťáky, protože se na ně sníží tlak. Stihnou toho málo, budou mít hodně pauziček a na služebkách jim budou muset platit hotel na přespání.

kolkyno
20. listopadu • 13:45

a zase si to odnesu drobni podnikatelia, resp. stredne male firmy ak budu chciet taketo "e-passaty" B-]

Sir CHerokee
20. listopadu • 8:15

Elektromobily netřeba brát vážně, prakticky se neprodávají. A to ani ty levné - viz průser e-Golf apod. Na elektrické Citigou škodovka doplácí. Co vážné je a bude, že tyto vyhozené investice dostávají autmobilky do minusu (viz Německo) a může to vyvolat hospodářskou krizi.

kolkyno
20. listopadu • 9:20

tak kym ten vodik pride do takej podoby aspon ako elektromobily, daco tu museli dat, ked EU tlaci na tie emisie... treba len verit ze velka trojka z vychodu to do tych 10 rokoch stihne tak ako slubuje.

Karel.
20. listopadu • 10:04

Vodík do 10 let? Absolutní nesmysl. Současné metody jeho výroby jsou hrubě neekologické a především neekonomické. Jediné co může zachránit vodík je zvládnutí jaderné fuze, ale to je v podmínkách zuřivého boje proti jádru do 10 let zcela nereálné, to spíš věřím, že do 10 let dojde k uzavření většiny jaderných elektráren s následnou energetickou krizí.

kolkyno
20. listopadu • 13:42

cital som clanok kde sa dohodli krajiny Japonsko, Cina, Severna Korea ze do roku 2030 bude vodik PORIADNE etablovany na ich trhoch v clanku sa spominaju statisice/ miliony kusov aut na vodik jazdiacich po ich cestach. Tak snad sa dockame exportu aj k nam. To ako pises ty o jeho vyrobe mas z casti pravdu. Ale ta vyroba je len v Europe neekologicka a neekonomicka. Prave tieto krajiny tu vyrobu posuvaju vpred. Ja skor ale chcem vediet ako bude fungovat to tankovanie do auta na vodik. Kedze sa spominaju nejake potrebne tlaky aby bol do auta vodik natankovany pricom taka bezna stanica ktora sa vyskytuje aj v europe je schopna za sebou naplnit do 8 osobnych aut, ak si dobre spominam clanok, to 8. auto uz tam stravi hodiny, nakolko nebude pozadovany tlak aby dokazal vodik tlacit do nadrze. Nemam ten clanok nikde ulozeny ale je to asi mesiac stare, nie som fyzik ani chemik, v kazdom pripade este maju scim pracovat. No osobne si radsej pockam na vodik ako dalsie palivo. Teda pokial za 10 rokov nebude stale ta elektrika v autach ekologicka a hlavne sa zmenia dojazdy, kym technologie zlacneju a na baterii bude take logo s tromi bielymi sipkami v zelenom trojuholniku iducimi smerom hodinovych ruciciek...

G
20. listopadu • 17:53

Jen čekej 10 let a poté dalších 10 a tak dál....:-D
Vodík do auta je hovadina, auto za 2mil a 100km za 300kč...jedinej kdo to chce jsou ropné společnosti, protože se vodík vyrábí z ropy....;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kolkyno
21. listopadu • 10:10

tie auta casom nebudu take drahe, jasne ze dnes su to palky. ale Hyundai NEXO stoji 69.000 libier, cize este viac ako 2mega Kč. ale tak vodikovych aut - modelov v europe naratas na jednej ruke. Ono s vyvojom ide aj cena, za pokrok sa plati, to mas ako aj s mobilom, vid ohybacky. Pockaj 10 rokov a stav sa ze tu bude NEXO III a bude stat polovicu! autor clanku pekne archivuj tento clanok. dik B-]

bzzz
20. listopadu • 18:23

Za kolik da tech 100 km nejaky podstatne drazsi Rolls nebo supersport?

Jan
20. listopadu • 9:19

Aha, tak si přepočti nabídku spalováků a elektromobilů (u automobilek běžně tak 1/20), jejich prodeje na nerozvojových trzích (logicky v indii nebudou kupovat masově elektro), a zjistíš, že nemluvíš pravdu....

Doporučujeme

Články odjinud