Pininfarinu je nutné brát vážně. Půjde po krku nejlepším elektromobilům

Sir CHerokee  |  20. 11. 2019 08:15

Elektromobily netřeba brát vážně, prakticky se neprodávají. A to ani ty levné - viz průser e-Golf apod. Na elektrické Citigou škodovka doplácí. Co vážné je a bude, že tyto vyhozené investice dostávají autmobilky do minusu (viz Německo) a může to vyvolat hospodářskou krizi.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  20. 11. 2019 09:19

Aha, tak si přepočti nabídku spalováků a elektromobilů (u automobilek běžně tak 1/20), jejich prodeje na nerozvojových trzích (logicky v indii nebudou kupovat masově elektro), a zjistíš, že nemluvíš pravdu....

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  20. 11. 2019 09:20

tak kym ten vodik pride do takej podoby aspon ako elektromobily, daco tu museli dat, ked EU tlaci na tie emisie... treba len verit ze velka trojka z vychodu to do tych 10 rokoch stihne tak ako slubuje.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 11. 2019 10:04

Vodík do 10 let? Absolutní nesmysl. Současné metody jeho výroby jsou hrubě neekologické a především neekonomické. Jediné co může zachránit vodík je zvládnutí jaderné fuze, ale to je v podmínkách zuřivého boje proti jádru do 10 let zcela nereálné, to spíš věřím, že do 10 let dojde k uzavření většiny jaderných elektráren s následnou energetickou krizí.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  20. 11. 2019 13:42

cital som clanok kde sa dohodli krajiny Japonsko, Cina, Severna Korea ze do roku 2030 bude vodik PORIADNE etablovany na ich trhoch v clanku sa spominaju statisice/ miliony kusov aut na vodik jazdiacich po ich cestach. Tak snad sa dockame exportu aj k nam. To ako pises ty o jeho vyrobe mas z casti pravdu. Ale ta vyroba je len v Europe neekologicka a neekonomicka. Prave tieto krajiny tu vyrobu posuvaju vpred. Ja skor ale chcem vediet ako bude fungovat to tankovanie do auta na vodik. Kedze sa spominaju nejake potrebne tlaky aby bol do auta vodik natankovany pricom taka bezna stanica ktora sa vyskytuje aj v europe je schopna za sebou naplnit do 8 osobnych aut, ak si dobre spominam clanok, to 8. auto uz tam stravi hodiny, nakolko nebude pozadovany tlak aby dokazal vodik tlacit do nadrze. Nemam ten clanok nikde ulozeny ale je to asi mesiac stare, nie som fyzik ani chemik, v kazdom pripade este maju scim pracovat. No osobne si radsej pockam na vodik ako dalsie palivo. Teda pokial za 10 rokov nebude stale ta elektrika v autach ekologicka a hlavne sa zmenia dojazdy, kym technologie zlacneju a na baterii bude take logo s tromi bielymi sipkami v zelenom trojuholniku iducimi smerom hodinovych ruciciek...

Odpovědět  |   | 
G  |  20. 11. 2019 17:53

Jen čekej 10 let a poté dalších 10 a tak dál....
Vodík do auta je hovadina, auto za 2mil a 100km za 300kč...jedinej kdo to chce jsou ropné společnosti, protože se vodík vyrábí z ropy....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 11. 2019 18:23

Za kolik da tech 100 km nejaky podstatne drazsi Rolls nebo supersport?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  21. 11. 2019 10:10

tie auta casom nebudu take drahe, jasne ze dnes su to palky. ale Hyundai NEXO stoji 69.000 libier, cize este viac ako 2mega Kč. ale tak vodikovych aut - modelov v europe naratas na jednej ruke. Ono s vyvojom ide aj cena, za pokrok sa plati, to mas ako aj s mobilom, vid ohybacky. Pockaj 10 rokov a stav sa ze tu bude NEXO III a bude stat polovicu! autor clanku pekne archivuj tento clanok. dik

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  20. 11. 2019 09:59

Když vidím prototyp elektrického passatu tak to bude s dojezdem standardních 300km, což je dobrá zpráva pro cesťáky, protože se na ně sníží tlak. Stihnou toho málo, budou mít hodně pauziček a na služebkách jim budou muset platit hotel na přespání.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  20. 11. 2019 13:45

a zase si to odnesu drobni podnikatelia, resp. stredne male firmy ak budu chciet taketo "e-passaty"

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  20. 11. 2019 23:03

Elektromobily okrem iného prinesú renesanciu karosární vyrábajúcich na zakázku, ktoré boli populárne v 20. a hlavne 30. rokoch 20. storočia.
Platformy sa budú dať kúpiť od rôznych výrobcov, a karosáreň potom na ten základ "ušije kabátik". Takéto Budú sa vyrábať a predávať po kusoch, po desiatkach či po stovkách kusov. V ére 3D technológii nič nebude nemožné...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 144 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A