Automobilka Pininfarina na sebe asi nejvíc upozornila na letošním  autosalonu v Ženevě , kde představila supersport se čtyřmi elektromotory o celkovém výkonu 1900 koní. Ultimátní záležitost pro fajnšmekry ale nebude v nabídce značky osamocena.  Pininfarina

Automobilka Pininfarina na sebe asi nejvíc upozornila na letošním autosalonu v Ženevě, kde představila supersport se čtyřmi elektromotory o celkovém výkonu 1900 koní. Ultimátní záležitost pro fajnšmekry ale nebude v nabídce značky osamocena.  | Pininfarina

Předseda představenstva Pininfariny Michael Perschke sdělil magazínu Automotive News Europe, že se již chystají vozy s karoserií SUV a sedan. Oba počiny budou samozřejmě potřebovat zcela jinou platformu, než jakou má supersport. Vytvořit něco zcela nového by ale stálo pěkný balík. Pininfarina

Předseda představenstva Pininfariny Michael Perschke sdělil magazínu Automotive News Europe, že se již chystají vozy s karoserií SUV a sedan. Oba počiny budou samozřejmě potřebovat zcela jinou platformu, než jakou má supersport. Vytvořit něco zcela nového by ale stálo pěkný balík. | Pininfarina

V plánu je tedy dát se dohromady s dodavatelem té nejvyšší třídy z první kategorie automobilového průmyslu. Výsledně vyvinutý hardware pak plánují nadále prodat, aby se vrátila část peněz vložená do vývoje.  Pininfarina

V plánu je tedy dát se dohromady s dodavatelem té nejvyšší třídy z první kategorie automobilového průmyslu. Výsledně vyvinutý hardware pak plánují nadále prodat, aby se vrátila část peněz vložená do vývoje.  | Pininfarina

Představa o nové platformě je následující - baterie o kapacitě 100 až 125 kWh a dojezd okolo 600 kilometrů. Zatím se ale neví, se kterým dodavatelem či automobilkou chce Pininfarina spolupracovat. Perschke rovnou odmítl tvrzení o tom, že bude využívat platformu PPE od VW vyvinutou  Audi  a Porsche. Pininfarina

Představa o nové platformě je následující - baterie o kapacitě 100 až 125 kWh a dojezd okolo 600 kilometrů. Zatím se ale neví, se kterým dodavatelem či automobilkou chce Pininfarina spolupracovat. Perschke rovnou odmítl tvrzení o tom, že bude využívat platformu PPE od VW vyvinutou Audi a Porsche. | Pininfarina

Oba nové modely se mají vyrábět doma, v Itálii. Perschke se ale nezapoměl zmínit, že nabídky na výrobu dostal i ze zahraničí. Pokud vše půjde podle plánu, budou v autosalonech další dva elektrické modely od Pininfariny do roku 2022.  Pininfarina

Oba nové modely se mají vyrábět doma, v Itálii. Perschke se ale nezapoměl zmínit, že nabídky na výrobu dostal i ze zahraničí. Pokud vše půjde podle plánu, budou v autosalonech další dva elektrické modely od Pininfariny do roku 2022.  | Pininfarina

Jako perličku na závěr pak Perschke dodal, že výroba očekávaného hypersportu Battista je naplánována již na konec tohoto roku. 150 zákazníků si tak na padesáti-milionový supersport mne ruce. Pininfarina

Jako perličku na závěr pak Perschke dodal, že výroba očekávaného hypersportu Battista je naplánována již na konec tohoto roku. 150 zákazníků si tak na padesáti-milionový supersport mne ruce. | Pininfarina

 Pininfarina

| Pininfarina

 Pininfarina

| Pininfarina

 Pininfarina

| Pininfarina

 Pininfarina

| Pininfarina

 Pininfarina

| Pininfarina

Předseda představenstva Pininfariny Michael Perschke sdělil magazínu Automotive News Europe, že se již chystají vozy s karoserií SUV a sedan. Oba počiny budou samozřejmě potřebovat zcela jinou platformu, než jakou má supersport. Vytvořit něco zcela nového by ale stálo pěkný balík. Pininfarina
V plánu je tedy dát se dohromady s dodavatelem té nejvyšší třídy z první kategorie automobilového průmyslu. Výsledně vyvinutý hardware pak plánují nadále prodat, aby se vrátila část peněz vložená do vývoje.  Pininfarina
Představa o nové platformě je následující - baterie o kapacitě 100 až 125 kWh a dojezd okolo 600 kilometrů. Zatím se ale neví, se kterým dodavatelem či automobilkou chce Pininfarina spolupracovat. Perschke rovnou odmítl tvrzení o tom, že bude využívat platformu PPE od VW vyvinutou  Audi  a Porsche. Pininfarina
Oba nové modely se mají vyrábět doma, v Itálii. Perschke se ale nezapoměl zmínit, že nabídky na výrobu dostal i ze zahraničí. Pokud vše půjde podle plánu, budou v autosalonech další dva elektrické modely od Pininfariny do roku 2022.  Pininfarina
11
Fotogalerie

Pininfarina rozšíří nabídku modelů do tří let. Musí ale sehnat kamarády

Výhradně elektricky smýšlející italská automobilka se nechala slyšet, že vedle dechberoucího hypersportu vyrobí i pár „obyčejných“ aut.

Automobilka Pininfarina na sebe asi nejvíc upozornila na letošním autosalonu v Ženevě, kde představila supersport se čtyřmi elektromotory o celkovém výkonu 1900 koní. Záležitost pro fajnšmekry ale nebude v nabídce značky osamocena. 

Předseda představenstva Pininfariny Michael Perschke sdělil magazínu Automotive News Europe, že se již chystají vozy s karoserií SUV a sedan. Oba počiny budou potřebovat zcela jinou platformu, než jakou má supersport. Vytvořit něco zcela nového by ale stálo pěkný balík.

V plánu je tedy dát se dohromady s dodavatelem té nejvyšší třídy z první kategorie automobilového průmyslu. Výsledně vyvinutý hardware pak plánují nadále prodávat, aby se vrátila část peněz vložená do vývoje. Představa o nové platformě je následující: baterie o kapacitě 100 až 125 kWh a dojezd okolo 600 kilometrů. Zatím se ale neví, se kterým dodavatelem či automobilkou chce Pininfarina spolupracovat. Perschke rovnou odmítl tvrzení o tom, že bude využívat platformu od VW vyvinutou Audi a Porsche.

Oba nové modely se mají vyrábět doma, v Itálii. Perschke se ale nezapomněl zmínit, že nabídky na výrobu dostal i ze zahraničí. Pokud vše půjde podle plánu, budou v autosalonech další dva elektrické modely od Pininfariny do roku 2022. 

Jako perličku na závěr pak Perschke dodal, že výroba očekávaného hypersportu Battista je naplánována již na konec tohoto roku. 150 zákazníků si tak na padesátimilionový supersport už mne ruce.

Doporučujeme

Články odjinud