Pininfarina oslaví jubileum: roadster Enjoy jde do sériovky

Model Enjoy byl navrhnut známým designerem Pininfarinou, který se proslavil především spoluprací s Ferrari. Koncept Enjoy se světu ukázal na loňském ženevském autosalonu a dostal výborné hodnocení nejenom od návštěvníků, ale i od novinářů a odborné veřejnosti. A díky kladným ohlasům se rozhodlo vedení poslat Enjoy do maloseriové edice. Počet kusů 75 souvisí s věkem Pininfariny, který toto životní jubileum dosáhne příští rok.

Roadster v ryzí podobě má hliníkové šasi o váze 850 kilogramů, základ můžeme hledat u Lotusu. Vůz je hodně krátký, má na délku 3 802 mm, šířku 1 805 mm, výšku 1 140 mm a rozvor 2 375 mm. Originálním krokem je možnost odmontování blatníků jednoduchým důmyslným mechanickým systémem. Získáte tím stroj s jízdními vlastnostmi ve stylu Lotusu Super 7 nebo monopostu formule.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pohonná jednotka pochází od Toyoty, jedná se o motor VVTL-i o objemu 1.8 l s variabilním časováním ventilů (původem z Corolly T-Sport). Výkon 141 kW (189 koní) a muší váha vystřelí Enjoy na stovku za 5,2 sekund a maximálka je 250 km/h. Přední kola o rozměrech 215/40 R17 a zadní 235/40 R18 brzdí chlazené kotouče o průměru 282 mm.

Samotné jméno firmy Louis Vuitton je zárukou kvality a luxusu interiéru. Použity byly nejkvalitnější materiály, a protože Enjoy je otevřená verze automobilu, proti nepříznivému počasí se ke slovu dostala speciální kůže s neoprénovou úpravou. Pro stylové řidiče a vyznavače moderní klasiky je tu i sada doplňků včetně ochrané přílby, slunečních brýlí a speciální kolekce oblečení a obuvi, a to jak pro pány, tak pro dámy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků