Oficiálně nejvýkonnější italské sériové auto vzniká ve speciálním atelieru. Na každém ze 150 kusů je hromada poctivé ruční práce.
Po třech letech od oficiální premiéry se konečně rozbíhá stavba elektrické placky od slavného designérského studia. Výrobce chtěl uctít zakladatele Battistu Farinu vozidlem, které by neslo pouze jeho jméno – a podařilo se, první majitelé si své sporťáky začnou užívat již brzy. Zájemcům je vždy vytvořena speciální nabídka a poté jsou pozváni do italského Cambiana, kde ve spolupráci s designéry cizelují každý detail. Jen u interiéru je možných 128 milionů kombinací, takže pomoc profíků je jistě na místě.
Samotné auto vychází z Rimacu Nevera, z nějž přebírá karbonovou vanu i pohonné ústrojí se čtyřmi elektromotory o celkovém výkonu 1427 kW (1940 k) a se 120kWh baterií, poskytující dojezd přes 500 km dle WLTP. Každý vůz staví deset expertů, kteří na něm stráví zhruba 1250 hodin práce (v případě speciální pětikusové série Battista Aniversario dokonce až 1340 hodin). Během stavby projde přes 14 stanic, na nichž například jen lakování trvá tři týdny. Tou poslední z nich je nastavení geometrie a řízení – na zvedáku zde stráví 24 hodin. Zákazník se může přijít podívat, jak jeho vůz vzniká, a seznámit se i se staviteli.
Po dokončení se majitel může spolehnout na péči „létajícího doktora“ – expert od Pininfarina se za ním dostaví kamkoliv na světě, aby vyřešil jakýkoliv technický problém. Připlatit lze za rozšířenou záruku v trvání až deseti let nebo náhradní díly kapotáže, které kvůli přesnosti vznikají již při výrobě konkrétního kusu.