Pininfarina navrhl nové čínské SUV SEM DX7. Jak se vám líbí?

Pininfarina navrhl nové čínské SUV SEM DX7. Jak se vám líbí?

Doby, kdy jsme se čínskému designu smáli, možná brzy skončí. Sice se asi i v budoucnu sem tam objeví další kopie Range Roveru Evoque nebo BMW i3, ale v zásadě se už některé čínské automobilky učí navrhovat vlastní auta. Za všechny jmenujme třeba Qoros, který se snaží prosadit i v Evropě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekČínské SUV South East Motor DX7 navrhlo italské studio Pininfarina. O motorech a technice ale ještě nic nevíme – kromě toho, že vůz dostane standardně ESP, ochranu proti převrácení a samočinné parkování

A především si mohou zaplatit pořádné designéry, jako to teď udělala čínská automobilka South East Motor (SEM), která oslovila italské studio Pininfarina (to mimochodem finalizuje dohodu o svém prodeji automobilce Mahindra) s návrhem nového SUV DX7. O novém autě hrdě prohlašuje, že je to „první čínské SUV s italským stylem.“

Autosalon Šanghaj 2015: Čínské kopie, ale i luxusní auta a koncepty

Autosalon Šanghaj 2015: Čínské kopie, ale i luxusní auta a koncepty

O použitých motorech a převodovkách v SUV DX7 se prozatím nic neví, ale automobilka SEM se chlubí rozsáhlou bezpečnostní výbavou odpovídající požadavkům na přihlášení auta k provozu v USA, kam by ho chtěla vyvážet. Do Evropy se nicméně nové čínské SUV asi nepodívá.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků