Pininfarina navrhl nové čínské SUV SEM DX7. Jak se vám líbí?

Pininfarina navrhl nové čínské SUV SEM DX7. Jak se vám líbí?

Doby, kdy jsme se čínskému designu smáli, možná brzy skončí. Sice se asi i v budoucnu sem tam objeví další kopie Range Roveru Evoque nebo BMW i3, ale v zásadě se už některé čínské automobilky učí navrhovat vlastní auta. Za všechny jmenujme třeba Qoros, který se snaží prosadit i v Evropě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekČínské SUV South East Motor DX7 navrhlo italské studio Pininfarina. O motorech a technice ale ještě nic nevíme – kromě toho, že vůz dostane standardně ESP, ochranu proti převrácení a samočinné parkování

A především si mohou zaplatit pořádné designéry, jako to teď udělala čínská automobilka South East Motor (SEM), která oslovila italské studio Pininfarina (to mimochodem finalizuje dohodu o svém prodeji automobilce Mahindra) s návrhem nového SUV DX7. O novém autě hrdě prohlašuje, že je to „první čínské SUV s italským stylem.“

Autosalon Šanghaj 2015: Čínské kopie, ale i luxusní auta a koncepty

Autosalon Šanghaj 2015: Čínské kopie, ale i luxusní auta a koncepty

O použitých motorech a převodovkách v SUV DX7 se prozatím nic neví, ale automobilka SEM se chlubí rozsáhlou bezpečnostní výbavou odpovídající požadavkům na přihlášení auta k provozu v USA, kam by ho chtěla vyvážet. Do Evropy se nicméně nové čínské SUV asi nepodívá.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků