Pininfarina nabídne bonbónek za 75 milionů korun, kabriolet Sergio

Společnost Pininarina vyrobí pět až šest kabrioletů Sergio. Každý z těchto vozů bude stát více než 3 miliony eur, v přepočtu 75 milionů korun.
 Pininfarina nabídne bonbónek za 75 milionů korun, kabriolet Sergio

„Zvažujeme velmi omezenou sérii, tak pět šest aut,“ řekl na ženevském autosalonu při představení konceptu Sergio Silvio Angori, šéf Carozzeria Pininfarina.

Švihácký, frajersky vyhlížející Sergio je postaven na stejných základech jako Ferrari 458 Spider. Nemá ale přední ani boční okna. A to by mohl být problém. V Evropě totiž musí mít lidé v takovém autě přilby.

Vyjádřil se k tomu hlavní designér Pininfariny Fabio Filippini: „To lze vyřešit, ti, kdo nebudou chtít řídit v helmách, tak těm do vozu namontujeme speciální čelní sklo. Možná se budou muset upravit i některé další věci, třeba výška ochranného oblouku, který zároveň slouží jako zadní spoiler, či velikost průduchů v motorové části.“

Přiznal, že když vůz navrhoval, tak se snažil, aby vypadal co nejatraktivněji. „Víme, jak vůz modifikovat, aby byl připuštěn do provozu,“ řekl.

Koncept Sergio byl vytvořený na počest dlouholetého předsedy a výkonného ředitele Sergia Pininfariny. Ten zemřel loni v červenci ve věku 85 let. Společnost vedl 40 let.

Paolo Pininfarina, syn zesnulé ikony automobilového designu a také současný předseda společnosti Carozzeria Pininfarina, řekl, že vytvoření konceptu zabralo celému týmu čtyři měsíce.

„Každý u Pininfariny pracoval na 110 procent, abychom vytvořili toto auto. Každý cítil, že to byl nejlepší způsob, jak uctít památku velkého člověka,“ řekl Paolo Pinifnarina.
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků