Pininfarina Ferrari 600 GTO: chystá se další originál

Italské designérské studio získalo další zajímavou zakázku. Po loňském projektu Ferrari P4/5 přichází další, tentokrát s označením Ferrari 600 GTO. Dílo bude vyrobeno opět pro tajného zákazníka, který je ochoten za daný unikát zaplatit v přepočtu stovky milionů korun.

Pininfarina bude u tohoto projektu čerpat z minulosti a bude chtít navázat na modely GTO z minulého století. Jak moc bude design vozu v retro stylu nelze prozatím odhadnout, protože designér tají jakékoli detaily. Jedinou podstatnou informací je, že vůz bude představen na autosalonu ve Frankfurtu letos v září, a že zákazník je ze Spojených států.

Na jakém základu bude Ferrari GTO postaveno, není zcela jasné, hovoří se o Ferrari 599 GTB Fiorano. Zakázkové dílo by tak mělo mít motor vpředu a náhon na zadek, což se ke GTO náramně hodí. Důležitou informací je i to, že díky maximálnímu použití karbonu a uhlíkových vláken bude výsledné dílo o neskutečných 290 kg lehčí než sériový model, ze kterého bude vycházet.

Pokud Pininfarina jen z části naváže na fantastické Ferrari P4/5, pak se máme opravdu na co těšit. Bohužel pro nás smrtelníky zůstane vůz navždy k vidění jen na snímcích, protože se s největší pravděpodobností zamkne v soukromé sbírce, kde zůstane dlouhá léta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pininfarina Ferrari P4/5
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků