Tenhle pisálek .. David Rusol .. je frustrovaný z toho, že za elektřinu musí ZAPLATIT!Normální přece je za zboží a služby zaplatit.On, a mnoho jiných pijavic, tu brečí, jak když malému děcku seberou hračku.Nad tím, že spoluobčané mu již nebudou formou daní platit jeho spanilé jízdy a zvyšovat mu tak životní úroveň.Ano jste pijavice. Firmy, které poskytují obdobné "požitky" by měly čelit trestnímu oznámení dle paragrafu o zvýhodňování spotřebitele !
no tak zase jednou narazily naivní představy dobře vypadající v PowerPointu na realitu :-). Přitom možná stačilo "málo". Interval nabíjení omezit na 40 minut a nízkou cenu elektřiny dále podmínit u stojanu oskenováním účtenky z pokladny v hodnotě min. 500 Kč. Takže maminky s běžným rodinným nákupem by se dopoledne protáhly obchodem, nakoupily a trochu by si dobily skoro zadarmo auto. A různí vykukové by museli stíhat ten krátký interval a ještě nakupovat blbosti ...
Takovýdle titulky musí psát hodně velkej zamindrákovanec. Z Autorevue se stal ještě větší odpad než je kkotforum. 🙈👎🤮
Bohaté pijavice mě překazili touhu pořídit si e-mobil a dobíjet zdarma. V Lidlu a Kaufu jsem denně se slevovým letáčkem v ruce. :-)
Jedině správné. Na čerpacích stanicích taky nikdo zadarmo nenatankuje.
To máte pravdu.
Nemá pravdu. U Benzina na tank-kartu máme slevu 1 Kč na litr. Takže když načerpáte 45 litrů máte litr zadara :-)
Tak tankuj Vervu, když to bereš takhle. Tam je už pár měsíců sleva 1,5 Kč na litru.
Musel bych mít dojezd 0km aby mě donutilo zastavit pro benal u benziny. Když nás bude víc donutime řetězec slevit a dalším nezbude než se přidat. Je to těžký Čechům nikdo neporučí ale je to cesta.
No nevim, to si ještě ověřím.
Jen správně. Na čerpacích stanicích taky zadarmo nic nikdo nedostane.
To nemáte pravdu.
To byl Davídek a jemu podobní :-D
Je "pijavice" jenom ten, kdo zdarma nabíjel u Lidlu, nebo i ten, kdo čerpal a čerpá další speciální benefity při provozu elektromobilu (dálniční známka zdarma, silniční daň nula, parkování ve vybraných městech zdarma)? Je vůbec fér, aby danoví poplatníci včetně nízkopříjmových přispívali svými daněmi na snížení provozních nákladů drahých elektromobilů?
Přesně, ještě k tomu přidej parkování aut u supermarketu zdarma, zdarma nebo levná P+R mass okrajích měst atp. Má řidičům aut přispívat i nízkopříjmový poplatník?
Je pravděpodobné, že kdyby supermarket nebo obchodní centrum zpoplatnilo parkování zákazníků, tak by muselo zavřít kvůli nedostatku zákazníků, případně zdražit zboží, aby pokrylo fixní náklady při sníženém množství zákazníků. Nic z toho by nízkopříjmovým skupinám nepomohlo. Zajímavé je, že v poslední době se stále častěji vyskytuje zpoplatnění záchodů. P+R je snaha měst o zlepšení životního prostředí a primárně nevznikly na poptávku řidičů. Součást komplexní problematiky, jak přizpůsobit starý původ měst moderní době. Velmi složité posoudit, komu dotování P+R pomáhá.
Supermarkety se rozhodly dostat do obchodu jinou klientelu. A na nabíjení zdarma jednoznačně...jednoznačně vydělaly. Je možné, že poslední měsíce už to tak nebylo kvůli těm pijavicím. Nicméně mě by do Kauflandu nikdo nedostal. Až s nabíjením zdarma jsem zjistil, že tam maj rybí pult a další věci a už tam budu nakupovat.
Ano, byla to od nich určitě zajímavá marketingová akce a asi i nalákali novou klientelu.Ale každému muselo být jasné, že to je jen dočasné. Pokud si to spočítáme, tak už minulý rok dobíjení zdarma muselo Kaufland stát cca 5 milionů Kč jen na nákladech za elektřinu, bez započítání všeho ostatního včetně odpisů či údržby. Letos to bylo určitě víc a další roky by to bylo ještě více.Pokud dobře počítám, tak "pijavice" by teoreticky mohly ročně u Kauflandu odebrat až cca 18 GWh elektřiny zdarma (22 kW AC nabíjení zdarma, 93 nabíjeceích stanic), což je při dnešních cenách elektřiny cca 200 mil. Kč ročně. Přitom nabíjecí stanice jsou zatím jen u cca poloviny Kauflandů.
A řidič aut daněmi přispívat na foto aniž veřejnou dopravu. Dopočítat jak kdo na koho doplácí je dost těžké, ale kdyby se chtělo šlo by to. Čím štíhlejší by byl stát tím snaž by se počítalo. Co naplat efektivní stát tu reálně skoro nikdo nechce.:(
Ale dalo se to čekat, všechno co je "zdarma" se vždycky zneužije. A já ty lidi celkem chápu, proč nabíjet doma pomalu a za peníze když si o pár metrů vedle dobiju rychle a zdarma.
A čemu se jako diví? Elektroauto si nekupuje poctivý chudák, který by si ho tam nabíjel opravdu jenom během nákupu. Elektroauto si kupují úspěšní lidé, kteří ke svému majetku přišli tak, že umí využívat každé příležitosti, jak svůj majetek rozmnožit nebo aspoň zbytečně nerozhazovat. Takže proč si nekoupit e-trona nebo Taycana a nesosat zadarmo elektriku u Lidlu? Vždyť když už chudina může na moje "firemní" auto za 4 miliony přispět dotací, vratkou DPH, může mně zaplatit dálniční známku, může mně nechat parkovat zadarmo v Praze, tak proč by mně ještě ze svého nákupu nemohla zaplatit i nabíjení
Chudina ve smrdutých jedničkových Octaviích a čtyřkových Golfech by správně měla trpět mnohem mnohem víc než jen tím, že e-tronu umožní parkování v Praze zdarma. Jenomže to je bohužel nereálné, protože "daň z chudoby... bla bla bla...", takže buďte rádi, že je to tak, jak to je. Mimochodem osvč chudině nedávno odpustili silniční daň (i z těch smrdutých krumplů), takže další nicotná výhoda pro EV tímto padla (už zbývá fakt jen ta dálniční známka a parkování v Praze).
A co Tobě bránilo stát se úspěšným a nebýt členem chudiny? Možná vymýšlení blbých keců a výmluv proč to nejde... 🤣
Pavlicku, ty budes asi nemalej pablb
No, já si pořídil před třemi lety vysněnou novou A4 v 3.0 benzínu a pracuju z domu, takže ročně najedu do 10 tis. km a nemusím řešit, jestli si cucne 8 nebo 12 litrů benzínu. Až bude rodina, vyměním za A6 nebo Q7. Nejsem rozežraný, auto si vybírám podle aktuální potřeby. Elektromobilem bych jezdit nechtěl, ani kdyby mi ho dali zadarmo :-) HOWGH
Pokud je dobíjení zdarma v dochazkove vzdalenosti tak chápu, ale nechat někde auto a shánět jinou dopravu asi nebude náplň času těch "úspěšných" ne?
Ak by slo len o to, ze nabijaju bez nakupu, som v si isty, ze osetrit by to dokazali. Prizivnici urcite nie su dovod, aj ked ich samozrejme neuznavam.
A to si zatím stát neúčtuje žádnou daň. Ale nebojte , ono to brzo přijde. A k tomu nějaký ten výpadek elektriky a s eautem pojedete kam ? no do Prahy.
Stát účtuje daň, tak nemel kraviny a upaluj dát králikům.
Stát vyrábí za 1,50kč a zbytek mu jde do kapsy. A když nepůjde elektřina, nebude ani benzín v autech, ne?
ne do Prahy ale do prdele, tam, kam vsichni ti maniaci patri!
Vzhledem k tomu jak se dnes všude šetří, se není při dnešních cenách čemu divit . To jen v hlavách v Bruselu se do srpna nic nedělo. Začali průser hasit docela pozdě.
:) to j zas titulek. Pan redaktor by mohl klidně pracovat v rudém právu s touhle "třídní" rétorikou. Nejspis chodil na stejný kurz s paní Rakusanovou :). Jinak nevím jestli vážně věřil že bude bezplatné nabíjení navždy :) a za druhé co třeba se podívat do zahraničí? PS Ev moc nefandim ale tohle je zas prostě úlet.
Nevím na kterej kurS jsi chodil ty, ale čeština to rozhodně nebyla, ty rozumbrado :P
Hele, než začneš někoho poučovat, tak si třeba ověř, že správně je kurz i kurs. Takhle jsi jen za negramota, co si hraje na gramatickýho hochštaplera. :-D
Příspěvky jsou k věci, ne aby se zde řešil pravopis a tím jste si něco kompenzoval.....
Navíc je dle pravidel možné psát kurs i kurz už od osmdesátých let. Je vtipné, že tihle poučovači vědí prd, ale mají nutkavou potřebu někoho opravovat :-)
Jsou to učitelé, kteří parkují na žluté čáře a stoupají na hlavu koleje.
Je to tak s tim rudym pravem
kaufland a lidl patří jednomu majiteli, dal sbohem AUDI přešel na služebáky k BMW. On ví jak se chovat tržně, koncern to nevěděl, tak skončil.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.