Piech opět popichuje; prý je schopen zčtyřnásobit prodeje Alfy Romeo

34 komentářů

alfons
6. března • 0:44

VW jde hlavně o dieselové motory,v současnej době jsou cca 10 let pozadu s CR technologií a berou si veškerou techniku jako třeba u 1.6 TDI od Continentalu,což jsou bejvalý Siemensovové ,který měli se vstřikováním jen problémy,viz.P307 a další.Fiat má v současnej době asi technologicky a spolehlivostí nejlepší diesely a nyní už i benzíny Multiair (VW už si ale koupilo licenci na Multiair),němcům by se hodily osvědčená technika z JTDéčka než platit Boschovi nehorázný prachy.

Toper
6. března • 12:11

Já nevím, odkud se bere ten kec, že "v současnej době jsou cca 10 let pozadu s CR"...První koncernový vůz vybavený technologií CR byl uveden do prodeje v roce 2000.
To je před nějakými jedenácti lety. Už tady ti ta tvá domněnka kulhá na obě nohy.Nevím o tom, že by se vstřikování u koncernových vozů těšilo nějaké výraznější pozornosti mechaniků, než třeba Alfácké JTD.
Několikrát jsem četl od vlastníků, že JTD jsou velmi citlivé na kvalitu nafty. Výměna vstřikovacích trysek po nějakých 70 tis není žádnou vyjímkou, stejně jako nutnost čerpat kvalitní PHM.
Takové prachsprosté PD dokáže jezdit pomalu i na fritovací olej a podělaný sdružený vstřikovač od PD jsem snad ještě ani neviděl. Zato CR trysky se prodávají jak na běžícím páse. Rozuměji podstatně více.

MacGyver
6. března • 21:10

Common rail vymyslel Fiat, zatímco vstřikovací systém PD už měly některý tanky za II. světové (např ten pojízdný ponton) tím pádem nemá smysl vůbec ani začínat debatu o tom kdo má jaký diesly, to že je u nás nafta která obsahem vody neodpovídá evropské normě je náš problém a že plno čechů jezdí na kradenou naftu kdoví odkud těm historkám o náchylnosti Common railů na špatnou naftu jenom nahrává.

Toper
6. března • 23:12

Tím prakticky potvrzuješ má slova o vysoké náchylnosti systémů CR. PD sežere bez protestů pomalu i mastný hadr.

MacGyver
7. března • 19:29

To máš pravdu to nepopírám, ale motor ze Zetoru taky sežere masný hadr a do auta bych ho stejně nechtěl, tím chci říct to že když to umí jezdit na špatnou naftu neznamená to že by to byla technologická špička spíš naokpak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
8. března • 10:40

Ale PD se už docela dlouhou dobu nevyrábí. Poslední, kdo je z koncernu opustil, byla naše škodovka někdy minulý rok.
Takže, nehodnoťme zde minulost, ale zaměřme se na současnost. Tam nějaké špatné diesly od koncernu nevidím. Krom malých tříválců 1.2 TDI, což i přes přítomnost CR nepovažuji za nijak dobrý motor. Stejně jako každý malý diesel.
A 1.6 TDI je poměrně slušný, dvoulitr je z mé strany bez přiopomínek, 2.7 by mohl mít vyšší výkon, zase má le docela vysokou kultivovanost, třilitr patří mezi špičku a 4.2 TDI je bezkonkurenčně nejlepší. Takhle vypadá technologická špička.

DERGO
7. října • 11:55

tam jsem přeskočil myšlenku. Chtěl jsem napsat že teď alfu kupují fanoušci značky a ti, kteří jí věří. Kdyby ji vlastnil WV, tak by ji nekupoval nikdo...neměl by důvod. Koupil by raději pro vás osvědčené auta jen s tím, že " jéé vono to má lepší motor" Golf, passat...atd..atd...no šak řekni..ty by sis koupil Alfu, kdyby měla podvozek z golfa, motor z golfa...prostě golf 2?...nekoupil bych si golfa ani kdyby byl pod alfou, a zárověn ty si nekoupíš a stejně ani tak ostatní alfu, která bude pod WV.

DERGO
7. října • 11:49

Promin, ale věř tomu, že WV jde hlavně o techniku JTD...a taky o vývojové centrum, které Alfa romeo vlastní. Kdyby Alfa šla pod WV dokážu si představit, co by se stalo. Golf by dostal JTD a Alfa by jezdila na sociálních TDI...a cuore sportivo, které už ted skoro není, by se tím pádem ztratilo uplně...a věřím, že ani WV by nevytáhlo značku samo o sobě nahoru. Ted si ji kupují "fanoušci" nebo lidi, kteří jí dali šanci, a nechovají se jak "prasata" k autum. Já vlastním AR 166 2.4 JTD ... a řeknu Ti, že je to o hodně lepší zážitek, než v Passatu 96kw..možná má "brutalní zátah vodspoda vole" ale není v tom žádný zážitek, hluk v autě..hnusný zvuk motoru...kdo prostě jel v Alfě a není vůl, tak musí uznat, že je to uplně něco jiného než ostatní auta. Ale tohle nikdy nafintěný uživatel WV nepochopí. Protože přece "Bez srdce bychom byli pouhé stroje" ... Vy máte "pouhé stroje" . My máme i tu duši.

i
5. března • 17:55

Kdyby si vzal místo osminky celou tabletu Viagry, tak mohl píchat. Takhle jen popichuje.

Antiautomat
5. března • 9:31

bola 164-ka, potom to uz slo do ......
Da sa z toho s troskou citu spravit neskutocna masina.

paprk
4. března • 11:03

Sice se neprodává jak by měla, ale pod VW bych ji vidět nechěl, Gulietta na sterilním podvozku z golfa s nudným TSI , to bude teda cuore sportivo...

Toper
4. března • 11:16

No a že Ta Giulietta je charakterem podvozku Golfu vzdálená, že? :-D
Kde co čtu, tak ho přirovnávají právě víceméně ke Golfu.

paprk
4. března • 11:25

subjektivní názory novinářů, kteří auta testují nejsou směrodatná, takže je mi jedno k čemu ji přirovnávají a nejde jen o podvozek, ale o celkový pocit z jízdy v alfě, který byl vždy unikátní. Prostě pokud alfu převezme VW už to nebude alfa.

mikes
4. března • 18:57

Kam se hrabou subjektivni nazory novinaru vuci tvemu objektivnimu svetonazoru :-D

Honaz
4. března • 15:23

Unikátní pocit z jízdy pramení u Alf z toho, že máte neustále strach jestli nakonec dojedete do cíle.

RRR
4. března • 18:09

:-D To sedí

Toper
4. března • 11:31

Sám píšeš byl unikátní.
Součanost to ale vše mění. Na to jaká byla Alfa dříve a jaká je teď. Prostě se z ní stává stejná konfekce jako je VW. Vidět to je na každém testu co kde vyšel. A sám mám ten názor obdobný.

jogurt
5. března • 19:12

jízdní vlastnosti sice jsou opravdu podobné, rozdíl, a podstatný, je však v tom, jak dlouho. U Golfa ve 240 tis. km budou možná klepat tyčky stabilizátoru v ceně 720 Kč, u Alfy spolehlivě ve 30 tis. budou vůle na čepech ramen a dát to do kupy stojí v originále 21000kč. A to "spolehlivě" znamená, že ne možná, ale určitě a u každého kusu. Piech a spol mají v případě slovního dloubance do závěsů alfy bohužel naprostou pravdu. Pokud s autem jezdíte, neprojdete STK už po 3 měsících provozu. Svezení je to hezké, ale krátké a hodně drahé.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jigg
6. března • 22:51

OMG to jsou zase kecy, už chybí jen že do golfa se ani nemusí lejt nic do nádrže apod.

Toper
6. března • 23:14

Na každém šprochu - pravdy trochu. ;-)

Hloupej Honza
4. března • 11:00

Dalo se čekat. Konkurenci z Asie jde čelit jen početní převahou. Čím víc značek budou mít, tím víc náklady budou rozkládat na jednotlivý firmy.Ty řeči s kvalitou je nutné dělání ramen pro diváky.

Toper
4. března • 11:14

Já myslím, že to celé je divadélko. ;-)

Toper
4. března • 9:09

To je stejné, jako by se jim Piech vysmíval, že i z naprostého šuntu, jaký Seat byl, dokáží vykřesat statisícový prodej. A sami Italové nejsou schopni z tak prestižní značky, jakou Alfa Romeo bezpochyby je, dostat víc jak 120 tisíc.
Připadá mi, že se spíš vysmívá italské nátuře a jakoby ukazuje, že větší auto jsou schopni zákaznící akceptovat jen od Němců, a že ani kdyby italové po uších chodili, tak bude Alfa pořád tam, kde je.

simson
4. března • 12:21

To máš pravdu, jestliže VW dokáže prodat okolo 0,5 mil. Seatů ročně a Fiat jen 0,1 mil. Alf tak je asi něco špatně v koncernu italském...

mikes
4. března • 18:52

Bejvavalo, pul milionu jich prodavali pred 10 lety, od te doby to jde dolu a ted jsou radi kdyz prodaji neco pres 300tis. Pro srovnani, Skoda prodavala pred 10 lety neco pres 400tis. a aktualne je to k 700tis.

simson
4. března • 8:48

No jestli je pravda, že v loňském roce Alfa prodala jen cca 100 tis. aut, tak to se nelze divit, že nevydělává... to nestačí ani na zaplacení reklamního honoráře pro Umu Thurman...

Toper
4. března • 9:10

Nejen na honorář, to nestačí na nic. Ani na základní výplaty dělníkům. Proto ty červená čísla.

legnaw
4. března • 8:20

zadny antialfa flame? :-O:-O
.
ja bych rozhodne bral giuliettu ...a mozna i giulii..... jeste tak slevnit palivo :((

Venca
4. března • 9:08

Alfa musi zustat Italum! at zije 3,2 V6/24.. :-P

standa.t
4. března • 9:54

Nebo 5.7 HEMIB-]

asdf
4. března • 10:21

B-]B-]B-]

Toper
4. března • 9:12

Tento motor zrovna za moc italský ani povedený snad nikdo nepovažuje.

Rokba
4. března • 10:57

On třeba nemyslel ten paskvil od Holdenu, ale starý dobrý Busso, kterýmu zakroutla krkem eurobyrokracie. :-D

Toper
4. března • 11:13

No jo, ale to už je dávná minulost. Dnešek si Alfa prokoučovala.

Doporučujeme

Články odjinud