Piëch Mark Zero detailněji: Výkon přes 600 koní a nabití baterií na 80 % do 5 minut

Pavel  |  09. 05. 2019 19:16

Takové obšlahlé Alfieri s prasečíma očima a zkurveným předkem.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  09. 05. 2019 23:48

Ukažte funkční systím, kdy si někdo koupil takovýhle auto, a odjel s tím např. 1000km z autosalonu tak, že si teda po cestě někde 2x 5 minut nabil na 400km.
Nemáte nic?
No tak to je takový 100+1 v praxi. Rádi čteme, ale je to jen pro pobavení...
Autíčkáři nikdy nezklamou.

Odpovědět  |   | 
Hostan  |  10. 05. 2019 01:41

Krásné počtení. Úžasní žihadlo. A navíc důkaz, že zázraky se dějí. Když k tomu přidáme fakt, že auto může jezdit i v pruzích pro autobus a bude všude parkovat bezplatně, je to úžasná výzva pro obyvatelstvo! Sáhněte do prasátka, stojí to za to! Navíc vývoj pro takové stroje se jistě dotuje a skládá se na něj každý na koho se podíváte. Proto nákup takového stroje bude největší terno ze všech a současně i špica na doraz.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 05. 2019 08:54

Nabitie do 5 minut... OK....

Velmi dolezity fakt je schovany hlboko v clanku. Ze system je v stadiu vyvoja, citujem "na které obě společnosti v tuto chvíli pracují".

Z pohladu trhu a koncoveho uzivatela a realneho trhu teda neexistuje.

Zvlastne, cokolvek spojene s VAG ma jednu spolocnu vlastnost a sice, ze koncepty v stadiu vyvoja su vzdy lepsie ako aktualne ci vybehove modely konkurencie ;)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 10:33

To by byl pruser/trapas, pokud by nebyli, nemyslite? Na druhou stranu marketing Skody dokaze prodat v novinkach i to, co uz jinde nejakou dobu funguje

Odpovědět  |   | 
vana  |  10. 05. 2019 09:10

Počty jsou jednoduché. Pokud 350 kW nabije baterku na 80% za 8 minut, má baterka celkovou (100%) kapacitu cca 55 kWh. Takže udávaný dojezd 500 km je akorát tak pohádka

P.S. a ta čtyřminutová nabíječka musí mít cca 600 kW výkon

Odpovědět  |   | 
_sulcik_  |  10. 05. 2019 12:07

Nebude to spíš míň? Předpokládám, že při takovýchhle nabíjecích proudech nebudou malé tepelné ztráty.

Odpovědět  |   | 
vana  |  10. 05. 2019 12:42

Může to být i míň. Bral jsem spíše optimistickou možnost a stejně jim to hluboce nevychází. Smrdí to nějakým švindlem

Odpovědět  |   | 
@  |  10. 05. 2019 14:39

Když u dálnice bude stát vícestojanová "čerpací" stanice osazená šesti osmi takovými nabíjecími "stojany", tak bude muset u každé takovéto čerpací stanice stát jaderka, protože těžko k ní někdo natáhne VN trasu dlouhou stovky km... a nebo potom solární elektrárna s plochou zabírající několik stovek fotbalových hřišť. Podotýkám, špinavá solární elektrárna, špinavější než uhelná, protože výroba těchto FV panelů je, na to co vyrobí za malé množství energie, velmi špinavá.
A to se vyplatí... tomu se říká ekologie... 😃

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 05. 2019 01:04

uz ted v solarnich spickach vyrabi jenom v cesku fve 1500MWh tj.pul vykonu Temelina. Takze zdroje tady jsou to bych se nebal. Bohuzel chemicke slozeni akumulatoru turbonabijeni neumoznuje. Dukaz v podobe mobilu zna kazdy.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 05. 2019 08:33

Ve spickach? To trochu koliduje s tim, ze lide budou nabijet, kdyz vecer prijedou domu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 05. 2019 20:39

Cesi urcite vsichni prijedem s namlacenym akumulatorem z prace!

Odpovědět  |   | 
Jirka_26  |  11. 05. 2019 19:56

Musíš to brát tak, že se nabíjí z 20%, tedy pouze 60% celkové kapacity. I tak je to na mindžu, protože proč mám zaplatit navíc za 20% kapacity aku, který mi nedoporučují využívat? A dalších 20%, pod které nesmím jít?
Stále tvrdím, že akumulátorová auta nemají budoucnost jako plnohodnotná náhrada ropáků.

Odpovědět  |   | 
tomáš  |  12. 05. 2019 14:32

elektrická auta jsou dobrý nápad ale uchovávat el. energii v bateriich je šílený

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 05. 2019 20:31

Rád by som pripomenul miestnym mudrlantom, čo písali oni, resp. ich predchodcovia okolo roku 2014, kedy bol predstavený elektrický Golf z papierovým dojazdom 200 km.
Vtedy automobilka VW vyhlásila, že ďalšia generácia e-Golfu bude mať dojazd 300 km a nasledovná 500 km. Miestni "experti" sa na tom dobre zabávali, aké že nezmysly to Volkswagen púšťa do sveta.
Prešlo 5 rokov a tak ako VW prezentoval, tak budú elektrické volkswageny (ale aj škodovky či seaty) mať dojazd cca 500 km. Samozrejme vývoj sa tým nezastaví.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 05. 2019 20:53

Len pre osvieženie pamäti dávam odkaz na takmer 6 rokov starú diskusiu o elektromobiloch VW. Mimochodom, sú v nej aj 2 moje príspevky...
https://www.autorevue.cz/elektricky-golf-ujede-100... ...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 05. 2019 08:37

A ted si predstav, ze energie na ujeti 100km je porad vicemene stejna. Holt pokrok nezastavis.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

včera | AutoRevue.cz | 44 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A