Piëch Mark Zero detailněji: Výkon přes 600 koní a nabití baterií na 80 % do 5 minut

Pavel  |  09. 05. 2019 19:16

Takové obšlahlé Alfieri s prasečíma očima a zkurveným předkem.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  09. 05. 2019 23:48

Ukažte funkční systím, kdy si někdo koupil takovýhle auto, a odjel s tím např. 1000km z autosalonu tak, že si teda po cestě někde 2x 5 minut nabil na 400km.
Nemáte nic?
No tak to je takový 100+1 v praxi. Rádi čteme, ale je to jen pro pobavení...
Autíčkáři nikdy nezklamou.

Odpovědět  |   | 
Hostan  |  10. 05. 2019 01:41

Krásné počtení. Úžasní žihadlo. A navíc důkaz, že zázraky se dějí. Když k tomu přidáme fakt, že auto může jezdit i v pruzích pro autobus a bude všude parkovat bezplatně, je to úžasná výzva pro obyvatelstvo! Sáhněte do prasátka, stojí to za to! Navíc vývoj pro takové stroje se jistě dotuje a skládá se na něj každý na koho se podíváte. Proto nákup takového stroje bude největší terno ze všech a současně i špica na doraz.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 05. 2019 08:54

Nabitie do 5 minut... OK....

Velmi dolezity fakt je schovany hlboko v clanku. Ze system je v stadiu vyvoja, citujem "na které obě společnosti v tuto chvíli pracují".

Z pohladu trhu a koncoveho uzivatela a realneho trhu teda neexistuje.

Zvlastne, cokolvek spojene s VAG ma jednu spolocnu vlastnost a sice, ze koncepty v stadiu vyvoja su vzdy lepsie ako aktualne ci vybehove modely konkurencie ;)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 10:33

To by byl pruser/trapas, pokud by nebyli, nemyslite? Na druhou stranu marketing Skody dokaze prodat v novinkach i to, co uz jinde nejakou dobu funguje

Odpovědět  |   | 
vana  |  10. 05. 2019 09:10

Počty jsou jednoduché. Pokud 350 kW nabije baterku na 80% za 8 minut, má baterka celkovou (100%) kapacitu cca 55 kWh. Takže udávaný dojezd 500 km je akorát tak pohádka

P.S. a ta čtyřminutová nabíječka musí mít cca 600 kW výkon

Odpovědět  |   | 
_sulcik_  |  10. 05. 2019 12:07

Nebude to spíš míň? Předpokládám, že při takovýchhle nabíjecích proudech nebudou malé tepelné ztráty.

Odpovědět  |   | 
vana  |  10. 05. 2019 12:42

Může to být i míň. Bral jsem spíše optimistickou možnost a stejně jim to hluboce nevychází. Smrdí to nějakým švindlem

Odpovědět  |   | 
@  |  10. 05. 2019 14:39

Když u dálnice bude stát vícestojanová "čerpací" stanice osazená šesti osmi takovými nabíjecími "stojany", tak bude muset u každé takovéto čerpací stanice stát jaderka, protože těžko k ní někdo natáhne VN trasu dlouhou stovky km... a nebo potom solární elektrárna s plochou zabírající několik stovek fotbalových hřišť. Podotýkám, špinavá solární elektrárna, špinavější než uhelná, protože výroba těchto FV panelů je, na to co vyrobí za malé množství energie, velmi špinavá.
A to se vyplatí... tomu se říká ekologie... 😃

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 05. 2019 01:04

uz ted v solarnich spickach vyrabi jenom v cesku fve 1500MWh tj.pul vykonu Temelina. Takze zdroje tady jsou to bych se nebal. Bohuzel chemicke slozeni akumulatoru turbonabijeni neumoznuje. Dukaz v podobe mobilu zna kazdy.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 05. 2019 08:33

Ve spickach? To trochu koliduje s tim, ze lide budou nabijet, kdyz vecer prijedou domu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 05. 2019 20:39

Cesi urcite vsichni prijedem s namlacenym akumulatorem z prace!

Odpovědět  |   | 
Jirka_26  |  11. 05. 2019 19:56

Musíš to brát tak, že se nabíjí z 20%, tedy pouze 60% celkové kapacity. I tak je to na mindžu, protože proč mám zaplatit navíc za 20% kapacity aku, který mi nedoporučují využívat? A dalších 20%, pod které nesmím jít?
Stále tvrdím, že akumulátorová auta nemají budoucnost jako plnohodnotná náhrada ropáků.

Odpovědět  |   | 
tomáš  |  12. 05. 2019 14:32

elektrická auta jsou dobrý nápad ale uchovávat el. energii v bateriich je šílený

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 05. 2019 20:31

Rád by som pripomenul miestnym mudrlantom, čo písali oni, resp. ich predchodcovia okolo roku 2014, kedy bol predstavený elektrický Golf z papierovým dojazdom 200 km.
Vtedy automobilka VW vyhlásila, že ďalšia generácia e-Golfu bude mať dojazd 300 km a nasledovná 500 km. Miestni "experti" sa na tom dobre zabávali, aké že nezmysly to Volkswagen púšťa do sveta.
Prešlo 5 rokov a tak ako VW prezentoval, tak budú elektrické volkswageny (ale aj škodovky či seaty) mať dojazd cca 500 km. Samozrejme vývoj sa tým nezastaví.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 05. 2019 20:53

Len pre osvieženie pamäti dávam odkaz na takmer 6 rokov starú diskusiu o elektromobiloch VW. Mimochodom, sú v nej aj 2 moje príspevky...
https://www.autorevue.cz/elektricky-golf-ujede-100... ...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 05. 2019 08:37

A ted si predstav, ze energie na ujeti 100km je porad vicemene stejna. Holt pokrok nezastavis.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A