Piëch Mark Zero detailněji: Výkon přes 600 koní a nabití baterií na 80 % do 5 minut

Pavel  |  09. 05. 2019 19:16

Takové obšlahlé Alfieri s prasečíma očima a zkurveným předkem.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  09. 05. 2019 23:48

Ukažte funkční systím, kdy si někdo koupil takovýhle auto, a odjel s tím např. 1000km z autosalonu tak, že si teda po cestě někde 2x 5 minut nabil na 400km.
Nemáte nic?
No tak to je takový 100+1 v praxi. Rádi čteme, ale je to jen pro pobavení...
Autíčkáři nikdy nezklamou.

Odpovědět  |   | 
Hostan  |  10. 05. 2019 01:41

Krásné počtení. Úžasní žihadlo. A navíc důkaz, že zázraky se dějí. Když k tomu přidáme fakt, že auto může jezdit i v pruzích pro autobus a bude všude parkovat bezplatně, je to úžasná výzva pro obyvatelstvo! Sáhněte do prasátka, stojí to za to! Navíc vývoj pro takové stroje se jistě dotuje a skládá se na něj každý na koho se podíváte. Proto nákup takového stroje bude největší terno ze všech a současně i špica na doraz.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 05. 2019 08:54

Nabitie do 5 minut... OK....

Velmi dolezity fakt je schovany hlboko v clanku. Ze system je v stadiu vyvoja, citujem "na které obě společnosti v tuto chvíli pracují".

Z pohladu trhu a koncoveho uzivatela a realneho trhu teda neexistuje.

Zvlastne, cokolvek spojene s VAG ma jednu spolocnu vlastnost a sice, ze koncepty v stadiu vyvoja su vzdy lepsie ako aktualne ci vybehove modely konkurencie ;)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 10:33

To by byl pruser/trapas, pokud by nebyli, nemyslite? Na druhou stranu marketing Skody dokaze prodat v novinkach i to, co uz jinde nejakou dobu funguje

Odpovědět  |   | 
vana  |  10. 05. 2019 09:10

Počty jsou jednoduché. Pokud 350 kW nabije baterku na 80% za 8 minut, má baterka celkovou (100%) kapacitu cca 55 kWh. Takže udávaný dojezd 500 km je akorát tak pohádka

P.S. a ta čtyřminutová nabíječka musí mít cca 600 kW výkon

Odpovědět  |   | 
_sulcik_  |  10. 05. 2019 12:07

Nebude to spíš míň? Předpokládám, že při takovýchhle nabíjecích proudech nebudou malé tepelné ztráty.

Odpovědět  |   | 
vana  |  10. 05. 2019 12:42

Může to být i míň. Bral jsem spíše optimistickou možnost a stejně jim to hluboce nevychází. Smrdí to nějakým švindlem

Odpovědět  |   | 
@  |  10. 05. 2019 14:39

Když u dálnice bude stát vícestojanová "čerpací" stanice osazená šesti osmi takovými nabíjecími "stojany", tak bude muset u každé takovéto čerpací stanice stát jaderka, protože těžko k ní někdo natáhne VN trasu dlouhou stovky km... a nebo potom solární elektrárna s plochou zabírající několik stovek fotbalových hřišť. Podotýkám, špinavá solární elektrárna, špinavější než uhelná, protože výroba těchto FV panelů je, na to co vyrobí za malé množství energie, velmi špinavá.
A to se vyplatí... tomu se říká ekologie... 😃

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 05. 2019 01:04

uz ted v solarnich spickach vyrabi jenom v cesku fve 1500MWh tj.pul vykonu Temelina. Takze zdroje tady jsou to bych se nebal. Bohuzel chemicke slozeni akumulatoru turbonabijeni neumoznuje. Dukaz v podobe mobilu zna kazdy.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 05. 2019 08:33

Ve spickach? To trochu koliduje s tim, ze lide budou nabijet, kdyz vecer prijedou domu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 05. 2019 20:39

Cesi urcite vsichni prijedem s namlacenym akumulatorem z prace!

Odpovědět  |   | 
Jirka_26  |  11. 05. 2019 19:56

Musíš to brát tak, že se nabíjí z 20%, tedy pouze 60% celkové kapacity. I tak je to na mindžu, protože proč mám zaplatit navíc za 20% kapacity aku, který mi nedoporučují využívat? A dalších 20%, pod které nesmím jít?
Stále tvrdím, že akumulátorová auta nemají budoucnost jako plnohodnotná náhrada ropáků.

Odpovědět  |   | 
tomáš  |  12. 05. 2019 14:32

elektrická auta jsou dobrý nápad ale uchovávat el. energii v bateriich je šílený

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 05. 2019 20:31

Rád by som pripomenul miestnym mudrlantom, čo písali oni, resp. ich predchodcovia okolo roku 2014, kedy bol predstavený elektrický Golf z papierovým dojazdom 200 km.
Vtedy automobilka VW vyhlásila, že ďalšia generácia e-Golfu bude mať dojazd 300 km a nasledovná 500 km. Miestni "experti" sa na tom dobre zabávali, aké že nezmysly to Volkswagen púšťa do sveta.
Prešlo 5 rokov a tak ako VW prezentoval, tak budú elektrické volkswageny (ale aj škodovky či seaty) mať dojazd cca 500 km. Samozrejme vývoj sa tým nezastaví.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 05. 2019 20:53

Len pre osvieženie pamäti dávam odkaz na takmer 6 rokov starú diskusiu o elektromobiloch VW. Mimochodom, sú v nej aj 2 moje príspevky...
https://www.autorevue.cz/elektricky-golf-ujede-100... ...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 05. 2019 08:37

A ted si predstav, ze energie na ujeti 100km je porad vicemene stejna. Holt pokrok nezastavis.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A