Pickup Renault Alaskan se začne vyrábět za půl roku i v této stylové verzi

Seznam kapitol
  1. Renault Alaskan
  2. Fotogalerie: Renault Alaskan

Renault začne v prvním čtvrtletí roku 2016 prodávat globální užitkový pickup, který bude vycházet z právě představeného stylového konceptu Alaskan.

Ačkoli to Renault přímo nepotvrdil, pod povrchem bude v hojné míře využita technika Nissanu Navara. Prakticky se změní jen design některých detailů a možná dojde k úpravě nastavení podvozku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sériové auto dorazí v prvním čtvrtletí roku 2016 a bude to globální model. Páteří nabídky budou pracovní varianty, ale Renault přesto nabídne i tuto stylovou osobní verzi

Sériové auto nebude omezené pouze na dvouřadou kabinu s krátkou ložnou plochou, ale vznikne i pickup s delší korbou a krátkou dvoumístnou kabinou a rovněž uzavřené kombi s nástavbou.

Standardem je pohon zadních kol s připojitelným pohonem přední nápravy. Pod kapotou se očekávají dieselové motory, i když na některých trzích může automobilka sázet i na benzín a případně palivo E85.

Renault Talisman: „Nová Laguna“ nabízí řízení všech kol a 608 l v kufru

Renault Talisman: „Nová Laguna“ nabízí řízení všech kol a 608 l v kufru

Renault také na konceptu prezentuje elektronické novinky, které by se měly postupně (sériově nebo v rámci příplatkové výbavy) dostat do výroby – nejen u tohoto pickupu, ale i u dalších užitkových vozů značky.

Jde především o parkovací kamery s možností zobrazení 360° obrazu okolo auta, pokročilého asistenta manévrování nebo záložní solární panel, pokud auto stojí, ale je používáno jako kancelář.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Renault Alaskan
  2. Fotogalerie: Renault Alaskan
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků