Pickup Renault Alaskan se začne vyrábět za půl roku i v této stylové verzi

Seznam kapitol
  1. Renault Alaskan
  2. Fotogalerie: Renault Alaskan

Renault začne v prvním čtvrtletí roku 2016 prodávat globální užitkový pickup, který bude vycházet z právě představeného stylového konceptu Alaskan.

Ačkoli to Renault přímo nepotvrdil, pod povrchem bude v hojné míře využita technika Nissanu Navara. Prakticky se změní jen design některých detailů a možná dojde k úpravě nastavení podvozku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sériové auto dorazí v prvním čtvrtletí roku 2016 a bude to globální model. Páteří nabídky budou pracovní varianty, ale Renault přesto nabídne i tuto stylovou osobní verzi

Sériové auto nebude omezené pouze na dvouřadou kabinu s krátkou ložnou plochou, ale vznikne i pickup s delší korbou a krátkou dvoumístnou kabinou a rovněž uzavřené kombi s nástavbou.

Standardem je pohon zadních kol s připojitelným pohonem přední nápravy. Pod kapotou se očekávají dieselové motory, i když na některých trzích může automobilka sázet i na benzín a případně palivo E85.

Renault Talisman: „Nová Laguna“ nabízí řízení všech kol a 608 l v kufru

Renault Talisman: „Nová Laguna“ nabízí řízení všech kol a 608 l v kufru

Renault také na konceptu prezentuje elektronické novinky, které by se měly postupně (sériově nebo v rámci příplatkové výbavy) dostat do výroby – nejen u tohoto pickupu, ale i u dalších užitkových vozů značky.

Jde především o parkovací kamery s možností zobrazení 360° obrazu okolo auta, pokročilého asistenta manévrování nebo záložní solární panel, pokud auto stojí, ale je používáno jako kancelář.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Renault Alaskan
  2. Fotogalerie: Renault Alaskan
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků