Peugeot oznamuje příchod nové verze s dlouhým dojezdem. Ta nabídne u obou SUV výkon 170 kW v kombinaci s baterií o využitelné kapacitě 96,9 kWh. Foto: Peugeot

Peugeot oznamuje příchod nové verze s dlouhým dojezdem. Ta nabídne u obou SUV výkon 170 kW v kombinaci s baterií o využitelné kapacitě 96,9 kWh. | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

Základní cena činí  749.000 Kč  s mild hybridním pohonem  Hybrid 136 e-DCS (100+15,6 kW) , nejméně na  1.119.000 Kč  vyjde  elektrické provedení  s výkonem 157 kW .

Základní cena činí 749.000 Kč s mild hybridním pohonem Hybrid 136 e-DCS (100+15,6 kW), nejméně na 1.119.000 Kč vyjde elektrické provedení s výkonem 157 kW .

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 | Foto: Peugeot

Novince zůstane široká maska chladiče, přičemž do krajních vrypů je integrované LED denní svícení. Přední světla jsou výrazně menší a ostře řezaná. Zmenšily se také boční kapsy v předním nárazníku. Zdroj: Peugeot

Novince zůstane široká maska chladiče, přičemž do krajních vrypů je integrované LED denní svícení. Přední světla jsou výrazně menší a ostře řezaná. Zmenšily se také boční kapsy v předním nárazníku. | Zdroj: Peugeot

 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot
 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot
 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot
 | Nový Peugeot e-3008 Foto: Peugeot
40
Fotogalerie

Peugeoty e-3008 a e-5008 dostávají větší baterii. Nyní ujedou až 700 kilometrů

Do nabídky francouzských SUV přibyla varianta Long Range s pořádným dojezdem.

Třetí generace modelů 3008 a 5008 se představily v letošním roce. Stojí na platformě STLA Medium, která umožňuje nasazení spalovacích motorů, plug-in hybridu i elektrického pohonu.

Základní modely dostaly 100kW mild hybridní pohon s 48V systémem, pod kapotou mají tříválec o objemu 1,2 litru. Plug-in hybridní provedení využívá přeplňovanou jedna-šestku v kombinaci s elektromotorem, systémově nabídne 143 kW a na elektřinu zvládá ujet necelých 80 km. Elektrická provedení doposud disponovala pohonem o výkonu 157 kW a baterií o kapacitě 73 kWh, s níž e-3008 ujela až 527 kilometrů a e-5008 až 502 kilometrů.

Nyní Peugeot oznamuje příchod nové verze s dlouhým dojezdem. Ta nabídne u obou SUV výkon 170 kW v kombinaci s baterií o využitelné kapacitě 96,9 kWh. U e-3008 je tak nyní možné zvládnout až 700 kilometrů dle WLTP, nabíjet se dá až 160 kW. Z 20 na 80 %  kapacity se dostanete za 27 minut, v ideálním případě pak získáváte 150 km dojezdu během deseti minut. U větší a až sedmimístné e-5008 činí dojezd rovněž slušných 668 kilometrů dle WLTP.

Na baterii dává výrobce záruku 8 let v rámci nájezdu 160.000 kilometrů. Nové varianty budou poprvé k vidění na autosalonu v Paříži, který se koná od 14. do 20. října.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud